Знайомтеся Genovation GXE Corvette: зелений гіперкар, 800 кінських сил, 750 000 доларів

Знайомтеся Genovation GXE Corvette: зелений гіперкар, 800 кінських сил, 750 000 доларів

ПОДЕЛИТЬСЯ
Genovation GXE Corvette

Компанія Genovation Cars оновила свій електромобіль: ще швидше, ще потужніше. 336 км / год чистої швидкості.


З нагоди офіційної виїзної вечірки предсерийного зразка Genovation GXE Corvette на виставці електроніки CES 2018 журналісти дізналися подробиці перетворення важливого сильного Corvette Grand Sports в позитивного електричного рекордсмена потужністю 800 к.с., 949 Нм крутного моменту. Розглянемо цей зелений гіперкар вартістю 750 000 доларів в найдрібніших деталях.

2018-Genovation-GXE-CES-4

  • Трохи з історії

Проект стартував чотири роки тому. Коли хлопці з відомого американського виробника автозапчастин зі столітньою історією Dana подарували команді Rockville Genovation team, штат Меріленд, алюмінієве шасі для C6 Corvette, з єдиною умовою – «не можна ставити на нього газовий двигун». Робота почалася. На різних виставках почався пошук виробників, які могли допомогти перетворити Corvette в електричний автомобіль, здатний побити всі відомі рекорди швидкості.

Genovation GXE Corvette
Genovation GXE Corvette
Самый быстрый электрический спорткар на дорогах

У підсумку команда зупинилася на двигунах AMRacing (два з них монтуються спереду, скручують один і той же вал) і силових инверторах напруги від Rinehart Motion Systems (з Орегона). Вони харчуються акумуляторних батареєю 61 кВт / ч від Lithos Energy під управлінням силової установки, розробленої Stafl Systems (з Bay Area). У батареях циліндричного типу використовується хімія нікель-кобальт-алюмінію / нікель-кобальт-марганцю оптимізована під потужність, а не ємність. Батареї розподілені по автомобілю таким чином, щоб зберегти баланс 50:50.

Genovation GXE Corvette

Батареї розташовані в формі підкови навколо двох електромоторів з інверторами з сукупної віддачею 800 л.с., 949 Нм, розташованих на місці ДВС. Робоча напруга становить 700-800 вольт, а зарядка через вбудований зарядний пристрій 10 кВт і роз’єм SAE J1772 займає 7 годин. Той факт, що робоча напруга вище, ніж у більшості швидкодіючих зарядних пристроїв постійного струму, являє собою проблему швидкої зарядки. Силовий агрегат нагрівається і охолоджується трьома контурами охолодження.

  • Коротко про продуктивності.

GXE Corvette задньопривідний, але він легше, ніж Tesla, а його задні шини (Z06 Michelin Pilot Sport Cup 2) ширше, тому інженери Genovation стверджують, що їх шедевр може наближатися до двомоторний Tesla Ludrocus за темпами прискорення. Судіть самі: з місця до 100 км / год швидше 3 секунд. Вражаюче.

Genovation GXE Corvette

Силова установка зібрана таким чином, щоб надати ті ж відчуття від їзди, що і від спорткара на ДВС. Тестування на сьогоднішній день пройшли на традиційному шестиступінчастою прототипі трансмісії Корвета C6 з посиленим диференціалом.

Оптимальна швидкість запуску на другій передачі становить 2500 об / хв, перемикання на підвищену передачу відбувається на рівні 6500 об / хв. Двигун входить в режим постійної потужності, тому немає причин продовжувати тиснути на газ. Пробуксовка ведучих коліс – це не велика проблема суперкара зникає після четвертої передачі. Індикатор показує оптимальні обороти, які можуть змінюватися в залежності від стану заряду і номінального падіння напруги батареї.

Genovation GXE Corvette

Рекорд швидкості Genovation GXE Corvette був зафіксований 16 лютого на випробувальному полігоні Джонні Бомер, розташованому на космічному об’єкті Space Florida’s Shuttle Landing Facility, в Космічному центрі Кеннеді на острові Меррітт, штат Флорида. Genovation фактично розвиває максимальну швидкість 354 км / год на більш довгих трасах, ніж на полігоні Кеннеді. До того ж Genovation GXE Corvette є найшвидшим спорткаром, який отримав допуск на дороги загального користування.

Передсерійний електричний суперкар Genovation GXE Corvette заснований на базі моделі C7 Corvette і може бути оснащений семиступінчастою механічною або восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Як стверджує виробник, вибір трансмісії не впливає на запас ходу на одному заряді батареї, який складає 281 км при звичайному стилі їзди без значних підвищень швидкості.

  • Трохи про начинку

Genovation зберіг всі традиційні системи безпеки і бортові медійні функції, і додав спеціальну CAN-шину для підключення 11 нових модулів управління і спеціально розробленого обладнання, включаючи вертикальний сенсорний екран Volvo-esque. Genovation також додав ультрасучасну звукову систему Harman і власну навігацію і 4G LTE Wi-Fi.

Genovation GXE Corvette

  • Кілька слів про зовнішній вигляд

Виключно на користь більш ефектного зовнішнього вигляду листові ресори з полімерного композитного матеріалу були замінені на регульовані котушкові амортизатори DSC Sport. Встановлено карбон-керамічні гальма і світлодіодна оптика. Колеса з вуглецевого волокна – від Carbon Revolution (Ford GT і Shelby GT350) і 10 фунтів непідресореної маси.

Аеродинаміка кузова вдосконалено для забезпечення максимальної стабільності швидкості. З оновлень слід відзначити велике заднє антикрило, дифузор в задньому бампері, передній роздільник і крило.

Genovation GXE Corvette

Нові дзеркала поліпшеної аеродинамічної форми оснащені тонкими світлодіодами, які в сукупності індикаторами на приладовій панелі повідомляють про стан зарядки акумуляторів.

Ззаду залишилися впізнавані класичні круглі світлодіодні ліхтарі і численні деталі з вуглецевого волокна від Nowicki Autosport.

Планується поставити на колеса 75 суперкарів з ексклюзивним забарвленням

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ