Цього року Женевський автосалон дійсно здатний здивувати навіть досвідченого автолюбителя. Маститі концерни презентують тут свої популярні моделі, а невеликі ательє показують чудові спортивні автомобілі, гідні вважатися твором мистецтва. І роботи невеликих компаній більш «душевні», ніж продукт величезних корпорацій. А все тому, що ці екземпляри зроблені не маркетологами, які старанно аналізували графіки і цільові групи, постійно пам’ятаючи про витрати виробництва та уніфікації. Ці авто створювалися справжніми ентузіастами, люблячими автомобілі і працюють з усією пристрастю.
Гаряча Скандинавія
Данія безумовно не входить в число провідних автомобільних країн світу. Але невелике ательє Zenvo гідний того, щоб стати в лінійку найвидатніших спорткарів сучасності. Тут все, починаючи від способу і до останньої деталі, говорить про мощі і монументальності моделі.
Дизайн Zenvo TSR-R візуально повторює риси моделі TSR, представленої в минулому році авто автосалоні в Женеві. Незграбні обводи кузова, фактурний передній бампер з величезним зевом повітрозабірника, ефектні вентиляційні отвори на капоті. Профіль авто рясніє незграбними панелями і лініями, які відмінно поєднуються з кормою суперкара, хизується світлодіодними стоп-сигналами і потужними патрубками вихлопної системи.
Однак, незважаючи на непогану візуальну складову, кожна деталь тут виключно функціональна. «Зябра» в передніх крилах допомагають ефективному охолодженню гальмівних механізмів, «горб» на даху гарантує покращене наповнення циліндрів паливною сумішшю, а величезне активне антикрило забезпечує максимально ефективне гальмування і відмінну зворотний зв’язок в крутих віражах.
Інтер’єр Zenvo TSR-R, як і вважає ексклюзивному спортивному авто, просто рясніє вставками з карбону. На догоду зниженню ваги передня панель, дверні карти і високий центральний тунель практично повністю виготовлені з вуглецевого волокна. Гоночні ковші оброблені алькантарою і замшею, так само як і кермо, зрізаний донизу.
Передавати основну інформацію водієві покликаний великий рідкокристалічний екран, що виконує функції приладової панелі. В на центральній консолі розташована мультимедійна система і блок управління кліматом, орієнтований на пілота.
Найцікавіше
Як би не був оформлений інтер’єр та екстер’єр спорткара, але найголовніше для машин даного сегмента – це технічні характеристики. Zenvo TSR-R не підкачав в цьому плані. Позаду пілота встановлений 5,8-ми літровий бензиновий V8, який оснащений двома турбінами. Він здатний працювати в трьох режимах – Minimum (700 к.с.), IQ і Maximum. Якщо ви захочете реалізувати весь потенціал мотора, то в розпорядженні водія буде 1177 кінських сил і 1100 нм крутного моменту.
Вся ця потужність буде надходити на провідні колеса за допомогою 7-ми ступінчастою автоматичною коробки передач з можливістю ручного перемикання. Представники компанії заявляють про те, що модель вкрай близька до оригінального гоночному боліду і це схоже на правду. Адже Зенво ТСР-Р розженеться до 100 км / год вже за 2,8 секунди, а рубіж в 200 км / ч підкориться через 6,8 секунди.
Таємниця, покрита мороком
На жаль, представники компанії не повідомили нічого про те, коли відбудеться старт продажів, а також не була озвучена навіть приблизна ціна Zenvo TSR-R. З огляду на той факт, що потужності компанії поки не дозволяють створювати великі партії авто, побачити ці моделі на дорогах не представляється можливим раніше кінця наступного року.