XADO DRC “Золота осінь 2016”

XADO DRC “Золота осінь 2016”

ПОДЕЛИТЬСЯ

У минулі вихідні, 3-4 вересня під Харковом відбулись чергові перегони – ралі ДРЦ Золота осінь, у яких мені навіть вдалося взяти участь в якості штурмана. Інтрига складалась в тому, що наш екіпаж є єдиний на теренах України, а можливо і Європи, що використовує авто з повністю електричним двигуном, і питання чи вистачить батареї було дуже болючим та важливим. Враховуючи зимовий досвід, коли оголошеного запасу ходу в 140 км вистачало ледь на 60 (розуміємо, що при 17 градусному морозі акумулятору доводиться непереливки) вирішили брати другу, запасну батарею, та замінити на неї використану на перших двох проїздах.

14249736_1084807121596406_8900075924028971616_o

Але життєві обставини внесли свої корективи – довгі ділянки до старту змагань та доїзди назад до парку сервісу, та ще 16 бойових кілометрів, висмоктали весь заряд вже після першого ж проїзду. Зате ми розважили глядачів знов таки першим в країні сервісом по заміні батареї на ралійному електромобілі. Дружня команда, що не спала до третьої ночі зробила спеціальні прилади, щоб авто можна було поставити на бік для зручного зняття старого та монтажу нового акумулятора.14206208_1084807234929728_1198664831296197681_o

Їхали ми досить непогано, навіть могли позмагатись за друге місце в класі SP2WD але трохи не вистачило енергії, десь за три кілометри до фінішу, коли почались довгі прямі, авто перейшло в економ режим та швидше 80 км/г розганятися не хотіло, турбуючись про те, щоб ми змогли проїхати довше, ніж швидше, дурепа…

Проте третє місце нам все ж таки вдалось посісти, з відривом від 4-ї позиції у 19 секунд.14188616_1084807118263073_3826264037806210956_o

Треба відзначити, що наш екіпаж дуже цікавив глядачів, особисто тих, хто дивились змагання в полі, бо визивав дисонанс своїм стрімким рухом при відсутності будь якого галасу систем випуску. До речі мій мозок також дуже довго звикав до того, що в салоні чутно лише як камінці гуркотять по металу кузова, дуже незвично відчувати навантаження та не чути реву двигуна, що ті навантаження провокує.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ