Ось він довгоочікуваний універсал Mercedes-AMG E63 2018 року

Ось він довгоочікуваний універсал Mercedes-AMG E63 2018 року

ПОДЕЛИТЬСЯ
2018 E63 Wagon
Один з наших улюблених автомобілів, універсал Mercedes-AMG E63 повернувся на ринок, отримавши всі оновлення лінії E-Class.
Технічні вишукування
4-літровий двухтурбінний двигун ручної збірки V8, який вичавлює 603 к.с. і крутний момент 850 Нм, що робить E63 найшвидшим в світі зі спринтерських часом розгону 3,4 секунди. Це швидше, ніж V8 Chevy Camaro, швидше, ніж Mustang і швидше, ніж Corvette. Фактично, лише кілька років тому цей час було зарезервовано для такого класу автомобілів, як Porsche 911 Turbo. Універсал E63 оснащений мерседесівською 9-ступінчастою АКПП з багатодисковим зчепленням і повним приводом 4Matic.
Mercedes-AMG E63
Mercedes-AMG E63

Ця система AWD має повністю регульоване розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями за допомогою багатодискової муфти зчеплення з електронним управлінням, яка дозволяє при необхідності відключати і підключати передню і задню осі в залежності від навантаження.
2018 E63 Wagon

Здивували …
Примітно, що, за даними розробників Mercedes-AMG E63, на даному універсалі ще можна … дріфтовать! Погодьтеся, трохи кумедно. Для такого типу авто це як мінімум дивно. Повідомляється, що для цього буде використовуватися спеціальний режим Drift Mode, але дана функція буде можлива тільки на версії E63 S. Він активується, коли автомобіль вже знаходиться в гоночному режимі Race, і ESP відключений. Режим Drift залишається включеним до тих пір, поки водій не деактивує його, або не вимкнеться запалювання.
2018 E63 Wagon

Підвіска і гальма
Універсал Mercedes-AMG E63 отримує нову пневматичну підвіску Mulitchamber з безступінчатим демпфуванням. Вона може регулюватися між звичайним і спорт режимами як вручну, так і автоматично «у відповідь на раптові зміни навантаження». Ці режими приводу також впливають на реакцію двигуна, картування трансмісії, рульового керування, ESP і повний привід
Для зупинки E63 використовує великі шестипоршневі супорти на 15-дюймових передніх гальмівних дисках і однопоршневі плаваючі супорти на 14-дюймових дисках ззаду. Можлива установка карбоно-керамічних гальм опционно.
Інтер’єр
Усередині все більш-менш традиційно для мерседесів: подвійний 12-дюймовий тачскрін Mercedes з класичними, спортивними і прогресивними режимами, датчики з вуглецевого волокна і рульове колесо AMG Performance.
2018 E63 Wagon
P.S.
Представники Мерседес заявляють, що майже чверть покупців E63 знаходяться між Нью-Йорком і Бостоном, ще 22% покупців живуть в Каліфорнії: іншими словами, це статусний автомобіль, але ви, ймовірно, вже це здогадалися.
Mercedes-AMG E63 побив рекорд кола на трасі Нюрбургринга в 7 хвилин і 45,19 секунди навколо знаменитої траси «Green Hell», і став другим після приголомшливого Mercedes SLS AMG.
2018 E63 Wagon

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ