Volvo S90 – вбивця E-class, А6 і 5 серії BMW?

Volvo S90 – вбивця E-class, А6 і 5 серії BMW?

ПОДЕЛИТЬСЯ

Ні для кого не секрет, що люди діляться на два табори – існують ті, хто вибирає автомобіль душею і серцем, а також інші, які сприймають лише строгий голос розуму. Перші ніколи не зрозуміють других, а другі дивляться на перших, немов на нетямущих дітей. І у кожного є вагомі підстави зробити свій вибір. Саме тому ми вирішили знову розділити статтю на дві частини. Перша для романтиків, хто вибирає серцем і друга для прагматиків, що вважають за краще у всьому користуватись тверезим розрахунком, але для початку ось наш короткий відеоогляд:

Велика стаття для романтиків (розгорнути) »

На щастя, давно минули ті часи, коли дизайнери Volvo з інструментів використовували лише лінійку, олівець і валізу, обводячи яку виходили нові моделі простих форм і безхитрісних ліній, ну просто радість майстра кузовного ремонту! Слід, однак, зауважити, що при всій зовнішній простоті, автомобілі Volvo завжди йшли в авангарді коли йшлось про питаннях безпеки і забезпечували своїм пасажирам її максимальний рівень. Тепер же вони стали ще й достобіса гарні!IMG_6289 Ви тільки подивіться на ці велетенські, увігнуті, немов на якомусь Maserati, грати радіатора, за розмірами відповідають іншій вантажівці! Хижо примружені фари, що злобно дивляться вдалину сучасними блоками LED оптики, масивний капот, який можна порівняти за розмірами з королівським ложем. Завершують образ велетенські 20-ти дюймові колісні диски, які дизайном перегукуються з британськими аристократами. І це тільки два ракурси. А що з корми?IMG_6294 Дизайнери Volvo навчилися малювати універсали і кросовери свого сімейства дуже впізнаваними, завдяки характерному вигину задньої оптики в нижній частині, а ось седани … Дизайн задньої світлотехніки седана не всі зрозуміють і схвалять з першого разу, аж надто вона незвична та примхлива, але це тільки на перший погляд. IMG_6295 Варто до неї придивитися, а ще краще дочекатися сутінків – і тоді вам стане зрозумілим задум художника – оригінально, свіжо, але в той же час впізнавано. До того ж задні фари жодним чином не обмежують отвір багажного відділення, а його обсяг тут складає значні 500 літрів!IMG_6374Перейдемо до салону, який представляє з себе царство розкоші, дерева та шкіри, до того ж архітектура інтер’єру унікальна й неповторна. Хоча сьогодні в бізнес-сегменті цим нікого не здивувати. І все ж не поспішайте робити висновки, у Volvo є свій козир в рукаві, і не один.IMG_8022Перший, і для багатьох вирішальний фактор – шведи просто фанатики безпеки! Як вам відсутність електронного регулювання керма в даному сегменті ?! Нонсенс? Дикість? А ось і ні – тверезий розрахунок. Тому що тільки регульована руками рульова колонка забезпечує потрібну швидкість і напрямок складання в разі ДТП.IMG_7944Другий фактор оцінять любителі ексклюзивних речей. Просто порівняйте кількість Mercedes E-class, BMW 5-series, Audi A6 і Volvo S90 в вашому місті – на авто з німецької трійки виділитися буде вкрай складно.
І третій фактор для меломанів – Volvo дуже сильно заморочились з музичним наповненням свого флагмана. Перебуваючи всередині, вкрай складно протистояти спокусі викрутити гучність на максимум, знову і знов насолоджуючись тим, як якісно та чисто лунає звук улюбленого треку.IMG_7988А якщо композиція рясніє басами, то можна організувати собі і масаж лівої ноги. Справа в тому, що низькочастотний динамік «видихає» якраз в область біля педального блоку. Тут навіть є налаштування звуку що в точності повторює акустичне звучання одного з концертних залів Швеції!IMG_8020Розбираючись з настройками мультимедіа ми помітили одну цікаву особливість. Система управління включає в себе три екрани, що перемикаються свайпами, як на планшеті, і на одному з екранів, саме в тому місці, куди рука тягнеться для перегортання, розташована кнопка розкладання задніх підголівників. Погодьтеся, дуже недоречно, перебуваючи в ролі найманого водія виконати такий «запотиличник» керівництву. А ось в ролі батька сімейства, приструнити розбурхане ззаду чадо, може бути і доречно.IMG_7957Кокпіт немов огортає свого господаря розкішшю, дуже зручні шкіряні крісла, вишуканого бежево-рудого кольору, з безліччю електричних регулювань. Високий центральний тунель з кнопками управління трансмісією, стоянковим гальмом і рифленим циліндричним перемикачем режимів роботи трансмісії.IMG_7941Центральний тунель з боку водія також щедро оброблений шкірою, а ось з боку переднього пасажира, в цьому місці чомусь жорстка пластикова вставка. Що дуже дивно, з огляду на те, що з м’якого пластику зроблені навіть нижні частини дверних карт.IMG_8033

Велика стаття для прагматиків (розгорнути) »

Під капотом Volvo S90 трудиться дволітровий турбодизель, що видає 235 к.с. і значні 480 Нм крутного моменту вже з 1750 оборотів. З такою енергоозброєністю, спираючись на всі чотири колеса, що обертаються (так так, S90 може бути і повнопривідним) автомобіль легко і невимушено розмінює першу сотню за 7.7 секунд, споживаючи при цьому до 5 літрів важкого палива. При ємності бака в 60 літрів це забезпечує солідний запас ходу для любителів частих переміщень між різними містами.IMG_7722Для шанувальників чистоти, вдалою дизайнерською знахідкою можна вважати далеко виступаючий, немов міні крило, молдинг, що оперізує нижню частину дверей. Він не тільки незвично виглядає, але ще і служить відсікачем для потоку води і бруду з-під коліс, так що верхня частина дверей значно довше зберігає чистоту.
Як ми вже згадували, Шведи дуже, дуже схиблені на безпеці.IMG_8009Перераховувати всі доступні для Volvo опції можна довго і виснажливо, тому обмежимося лише найбільш видатними на наш погляд функціями:
– Система захисту Whiplash в передніх сидіннях
– Система City safety
– Інтелектуальна система інформування водія (IDIS)
– Система динамічної стабілізації та контролю тяги (DSTC)
– Система запобігання перекидання, RSC
– Система контролю спуску (Hill Descent Control)
– Система розпізнавання дорожніх знаків (RSI)
– Система попередження про перетин ліній дорожньої розмітки.
IMG_6338Слід зазначити, що, не дивлячись на приємну керованість, Volvo S90 вкрай не любить ковзання. Вона слухняна, передбачувана, добре слухається керма, але є одна маленька особливість – Шведи схиблені на безпеці!IMG_7980Тому при кожному зриві автомобіля в занос, S90 буде дбайливо, немов любляча дружина, натягувати ремінь безпеки і приводити все системи в активний стан, а після серії із сотні таких вправ запропонує вам поїхати на сервіс і замінити зношений механізм переднатягнення. До речі таким же чином – затягуванням ременя і тривожним писком, Volvo реагує і на ситуацію, коли водій проїжджає з небезпечно коротким інтервалом повз інших учасників руху.IMG_8080 І це тільки невелика кількість можливостей системи City Safety яку ми випробували власноруч. Найголовнішим же її вмінням можна вважати приємну здатність датчиків системи помічати і розпізнавати автомобілі, інші транспортні об’єкти та навіть тварин з пішоходами, як у світлий, так і в темний час доби. У разі, коли водій не вживає ніяких дій для запобігання зіткнення City Safety бере керування в свої руки і уповільнює хід навіть до повної зупинки. На машині з МКПП система навіть може заглушити двигун, якщо водій не встигне вимкнути зчеплення.IMG_8094Тож не дивно, що з таким арсеналом систем безпеки Volvo одна з найулюбленіших моделей у страхових компаній, бо кількість інцидентів з автомобілями даної компанії, після масштабного впровадження систем City Safety, стрімко пішла на спад.
Що ж ще пропонує Volvo S90 в лінійці силових агрегатів. Перш за все, принципова позиція шведів полягає в тому, що всі мотори повинні мати невеликий об’єм. Невеликий двигун – менше викидів СО2. Компанія Volvo вже сьогодні, створює «зелене» майбутнє. Отже, які ж ще силові агрегати маються, крім випробуваного нами дизеля на 235-сил з повним приводом і 8-ми ступінчастим автоматом?
– Бензиновий 2-літровий 249-сильний Т5 з переднім приводом і 8-ми ступінчастим автоматом
– Бензиновий 2-літровий 320-сильний Т6 з повним приводом і 8-ми ступінчастим автоматом.
– Гібридний двигун – 2,0-літровий бензиновий турбо-двигун, 320 к.с., 400 Нм, і електричний двигун Siemens, 80 к.с., 240 Нм. Максимальна віддача гібридної установки TwinEngine – 400 к.с., 640 Нм.
Забігаючи наперед, хотілося б сказати, що за час тесту, ми проїхали не одну сотню кілометрів.IMG_7760Виділити окремо – двигун, АКПП або повний привід, не повертається язик. Наскільки ж добре працює в тандемі ця трійця. 2-літровий дизель перфектно тягне з самих низів і при цьому не створює шумового дискомфорту в салоні. 8-ми ступеневий автомат перемикає передачі настільки м’яко й завжди вчасно, що складалося враження, а чи є взагалі передачі у цій АКПП. Ну і повний привід з муфтою Haldex себе показали дуже гідно. Велика частина тесту проходила на засніжених польових і лісових доріжках і ми жодного разу не скористалися підручними засобами або допомогою іншого автомобіля, щоб вибратися зі снігового полону.IMG_7776Підвіска зроблена з алюмінію – багато важільна ззаду та з подвійними поперечними важелями попереду. Роль пружин в задній підвісці грає поперечна композитна ресора (як на Chevrolet Corvette, тільки характер налаштований в бік комфорту). Налаштування ходової здивували поєднанням плавності, пружності і комфорту, не дивлячись на величезні 20 дюймові диски.IMG_7825Це не той автомобіль, на якому хочеться атакувати повороти під вереск гуми. Це автомобіль для спокійного і комфортного переміщення з можливістю, при необхідності, різко прискоритися і зробити маневр, при цьому не відчуваючи стресу.

Які можна зробити висновки спробувавши Volvo S90 і на хорошому асфальті і на поганому, а так само на снігу і грунті? Автомобіль упевнено відчуває себе і в місті і за його межами. Він однаково добре поглинає рівну дорогу шосе і нерівності сніжної лісової грунтової доріжки. Цей автомобіль чудово підійде любителям виділитися з натовпу і тим, кому набридли “безликі” німецькі бізнес-седани, які в рамках корпоративного дизайну відрізняються від родинних моделей в лінійці. S90 ми сміливо радимо людям, охочим забезпечити собі і своїм близьким максимальну безпеку пересування. Ну і, звичайно, любителі лаконічного і натурального скандинавського дизайну будуть просто в захваті!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ