Асиміляція або що буде з німцем, якщо він потрапить в Америку

Асиміляція або що буде з німцем, якщо він потрапить в Америку

ПОДЕЛИТЬСЯ

В кінці 1944-1945-го років, після перемоги Червоної Армії у Великій Вітчизняній Війні, в Америці стало істотно більше німецьких мігрантів. Зокрема, це відноситься до країн Центральної і Південної Америки, де до сих пір існують досить відокремлені громади, що займають мало не цілі міста.

Поступово ці мігранти освоїлися і асимілювалися на землі, придбавши у другому-третьому поколінні риси і звички справжніх американців. Те ж саме сталося з позашляховиком Volkswagen Atlas, який орієнтований саме на ринок Північної Америки. Для того, щоб більше відповідати «країні проживання» концерн зробив з нього пікап, який так любимо американськими водіями.

Volkswagen Atlas 5

Тип особи

Пікап – це гаряче улюблений заокеанськими водіями тип кузова, який покликаний вселяти повагу і міць. Тому екстер’єр німецької моделі зробили більш «м’язистим». Значний бампер з металевим захистом по центру і додаткової лебідкою, величезні колісні арки, масивні диски з позашляхової гумою.

Однак німецькі дизайнери змогли зберегти європейську естетику, додавши кілька цікавих деталей. Наприклад, автомобіль обзавівся світлодіодним підсвічуванням, що проходить навколо фар, а потім по радіаторних гратах і фірмовому значку. При включенні запалювання вона поступово стає яскравішим – автомобіль як би «оживає».

Особливо цікавим дизайном Volkswagen Atlas Tanoak може похвалитися при погляді з корми. Велика платформа, довжиною 2 291 мм, фактурні борту, а також ефектна «ілюмінація» хвостовій частині. Червоні світлодіоди розташовані у верхній і нижній частині борту для того, щоб створювати об’ємний малюнок. А під ним встановлений значний металевий бампер, з якого визирають об’ємні вихлопні труби.

Інтер’єр Volkswagen Atlas Tanoak теж має приємними деталями. Наприклад, дуже ефектно виглядає тонка лінія підсвічування, що проходить через передню панель і дверні карти. Вона здатна змінювати свій колір від жовтого до синього відтінку в залежності від часу доби і особливостей навколишнього середовища.

Спортивні шкіряні сидіння мають хорошою бічною підтримкою, здатної утримати водія при підкоренні бездоріжжя. До всього, Фольксваген Атлас Таноак отримав ексклюзивне рульове колесо і цифрову панель приладів. А більшість функцій зав’язані на систему, сенсорний екран якої розташувався на центральній консолі.

Volkswagen Atlas 2

По бездоріжжю з вітерцем

Незважаючи на те, що автомобіль розроблений на тій же платформі MBQ, що і Atlas, версія Tanoak майже на 400 мм довший семимісного позашляховика і становить 5 438 мм. Втім, це теж можна віднести до особливостей національного автомобілебудування, адже навіть порода північноамериканських дерев Tanoak, що ростуть на тихоокеанському узбережжі, відрізняється значними розмірами.

Під капотом пікапа розташувався 3,6-ти літровий V6 з турбонаддувом, що видає 276 кінських сил. Передавати тягу на всі колеса мотор буде через новий 8-ми діапазонний автомат з двома зчепленнями. Завдяки їх спільним зусиллям перша сотня підкориться через 8,5 секунди. А над селектором КПП встановлений блок вибору режимів коробки, який можна перемикати, навіть якщо водій одягнув робочі рукавички.

Volkswagen Atlas 4

Чи дійде?

Поки пікап існує тільки на рівні концепту і представники концерну не збираються доводити справу до конвеєра. Метою створення проекту було залучення інтересу до моделі Atlas і компанії VW напередодні Нью-Йоркського автосалону. Втім, якщо пікап Volkswagen Atlas Tanoak буде сприйнятий із захопленням, то картина з появою моделі на дорогах загального користування може стати цілком реальною.

Volkswagen Atlas 3

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ