Volkswagen ID.R – новий рекордсмен Нюрбургринга серед електрокарів

Volkswagen ID.R – новий рекордсмен Нюрбургринга серед електрокарів

ПОДЕЛИТЬСЯ
Volkswagen breaking the e-record at the Nürburgring-Nordschleife in 6:05.336 min

Volkswagen ID.R вдалося поліпшити результат попереднього володаря титулу якнайшвидшого серійного автомобіля Нюрбургринга електричного суперкара Nio EP9 на 40.564 секунди. В травні 2017 року 1360-сильний китайський гіперкар проїхав «Нордшляйфе» за 6 хвилин 45.9 секунди з середньою швидкістю майже 185 км / год.

Під час рекордного заїзду за кермом Volkswagen ID.R знаходився чотириразовий переможець 24-годинної гонки на Нюрбургринзі і один з найуспішніших пілотів «Північної петлі» французький гонщик Ромейн Дюма.

Раніше повідомлялося, що під час підготовки до заїзду Volkswagen ID.R вдосконалили аеродинаміку і оптимізували систему управління енергоспоживанням. Електрокар оснастили новим заднім антикрилом для якого була застосована «формульна» технологія DRS. Одним натисканням кнопки пілот може змінювати кут атаки площині антикрила, тим самим зменшуючи аеродинамічний опір приблизно на 20%. Щоб ID.R було легше впоратися з більш щільним повітрям на Нюрбургринзі, інженери Volkswagen адаптували підлогу автомобіля і розробили новий передній спліттер.

24 червня 2018 року Ромейн Дюма на спортпрототипі Volkswagen I.D. R Pikes Peak піднявся на вершину Пайкс Пік за 7 хвилин 57.148 секунд, встановивши новий абсолютний рекорд серед електрокарів. До цього титул абсолютного рекордсмена траси належав Себастьену Лебу, який в 2013 році на хетчбек Peugeot 208 T16 з бензиновим бітурбомотором V6 3.2 (875 к.с.) злетів на вершину Пайкс Пік за 8 хвилин 13.878 с.

Volkswagen I.D. R Pikes Peak дебютував в квітні минулого року на аеродромі Pole Mecanique Ales-Cevennes у французькому Алесі. Автомобіль побудований на платформі MEB, оснащений двома електромоторами сумарною потужністю 680 к.с. і комплектом літій-іонних батарей. З місця до 100 км / год повнопривідний електрокар розганяється за 2.25 с.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ