Менше, але краще, гарячий хетчбек Volkswagen Golf R втратив частину свого табуна...

Менше, але краще, гарячий хетчбек Volkswagen Golf R втратив частину свого табуна на догоду економічності і екологічності

ПОДЕЛИТЬСЯ

Сьогодні автомобільні виробники поставлені в дивно вузькі рамки. Наприклад, зараз на території Євросоюзу діють норми Євро 6, через які автомобілі доводиться сильно «душити». А, наприклад, Великобританія і зовсім планує відмовитися від автомобілів зі стандартними ДВС до 2040-го року. Вже прийнятий законопроект, згідно з яким з цієї дати на острові будуть продаватися тільки гібридні або повністю електричні моделі.

Моделі повинні бути не тільки динамічними і потужними, але і відповідати вимогам екології, таким стає все більш жорсткими з кожним днем. І концерн Volkswagen, який намагається виправитися і відновити свою репутацію після дізельгейта, приймає цікаві рішення. Останнім таким кроком стала модифікація гарячого хетчбека Volkswagen Golf R.

Суть змін

Основною причиною, що призвела до модернізації, є нова система оцінювання витрати палива WLTP, що прийшла на заміну старої NEDC. Вона була прийнята у вересні 2017 го року і дозволяє точніше визначити апетит авто, виходячи з його поведінки в різних ситуаціях. Наприклад, було змінено час випробування – тепер автомобіль оцінюється 30 хвилин, що на 10 довше попереднього циклу.

До всього в два рази збільшена дистанція пробігу (23,25 км проти 12,65 раніше), встановлена точна температура випробувань (23 градуси), збільшена середня швидкість (46,5 км / год проти 33 км / год раніше). Сам автомобіль є різні, а на фіксовані точки перемикання передач, а на модель встановлюється додаткове оснащення, що аналізують викиди СО2.

Через нових нормативів деякі виробники були змушені вносити зміни в конструкцію машин. Першим, «постраждалим» став Seat Leon Cupra, потужність якого зрізали з 300 до 290 кінських сил. Тепер же настала черга побратима по концерну Volkswagen – моделі Golf R.

VW Golf R2

Дружелюбнее до користувача

У зв’язку з новими стандартами вимірювання, конструктори VW вирішили провести апгрейд гарячого хетчбека. В результаті автомобіль отримав перероблену вихлопну систему, а також інші настройки уприскування, що дозволяють працювати на збідненої суміші. В результаті модернізації авто стало екологічніше, але втратило 10 кінських сил.

Під капотом авто розташовується чотирициліндровий дволітровий двигун з турбонаддувом, здатний видати 296 кінських сил, що аналогічно показнику основного конкурента Honda Civic Type R. Також Golf Rs на замовлення тепер буде оснащуватися іншою системою вихлопу, яка ще більше зменшить викиди шкідливих речовин в навколишнє середовище.

Також керівництво прийняло рішення провести ряд додаткових змін. Наприклад, представники концерну заявили, що тридверні версії Volkswagen Golf R більше не будуть випускатися. Кане в Лету і стандартна шестиступінчаста механічна коробка передач. Тепер авто оснащується виключно 7-ми діапазонним автоматом з двома зчепленнями DSG, що дозволяє перемикатися без розриву потоку потужності на провідні колеса.

Представники концерну заявили про те, що ціна Фольксваген Гольф Р не зміниться, а також про те, що вони зв’яжуться з покупцями, які оформили попереднє замовлення, щоб проінформувати їх про майбутні зміни. «Ми вважаємо, що зробили правильний крок. Адже наші авто стали більш зеленими і доброзичливими до навколишнього середовища. І покупці повинні це оцінити ».

Втім, для тих, хто хоче отримати 306-ти сильну версію, у офіційних дилерів ще залишилися такі екземпляри, які вони пропонують за зниженими цінами.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ