Ліки від старості – легендарний VW Beetle планує отримати електрифіковану версію

Ліки від старості – легендарний VW Beetle планує отримати електрифіковану версію

ПОДЕЛИТЬСЯ

Згідно з легендою про створення легендарного Жука, перший ескіз авто намалював Фердинанд Порше більш близько 80-ти років тому. З тих пір пройшло багато часу, і автомобіль встиг видаватися в різних іпостасях, придбавши воістину культовий статус.

Модель стала деякою візитною карткою концерну, переживши кілька знакових перероджень. Останнім таким став вихід New beetle вже в нинішньому столітті. Автомобіль постарався зберегти класичні пропорції, але при цьому отримав сучасні двигуни і технології. А зараз концерн заявив про наступне грандіозному оновленні. Очікується, що незабаром з’явиться ціле сімейство beetle з електричними двигунами, як раз в дусі сучасних рішень.

VW 1

Плани керівництва

Бос VW Герберт Дієс вже заявив про те, що прагнути надати новому Жуку оригінальний образ класичного автомобіля майбутнього. Звичайно ж, багато речей стануть іншими, але в той же час, впізнаваними. Наприклад, дизайнери компанії вирішили зберегти впізнавані обриси кузова, але при цьому задумалися про поліпшення практичності. Орієнтовно, автомобіль отримає чотиридверний кузов з обтічними рисами і похилим дахом.

До всього, модель стане однією з декількох в цілому сімействі електрокарів. Однією з перших модифікацій стане ID buzz, натхненний класичним фургоном Т1. Головний директор концерну Клаус Бішофф сказав, що компанія повинна розширюватися у всіх напрямках і просувати електричні моделі по всіх фронтах.

«Наше завдання – зробити електричні модифікації Volkswagen воістину народними. У наших авто є все, щоб досягти цих цілей. Ми можемо запропонувати не тільки сучасні технології, але і оригінальний стиль, а також задоволення від водіння. До того ж ми плануємо покрити найбільший сегмент, запропонувавши в тому числі хаетчбекі, мікроавтобуси та електрифіковані позашляховики ».

Також Бішоф зазначив, що автомобілі будуть спроектовані на сучасній універсальній платформі МЕВ, яка має масу незаперечних переваг. «Модульна платформа дозволяє приймати різні рішення з урахуванням практичного застосування. Ми можемо змінювати колісну базу, орієнтуючись на клієнта і область експлуатації. До всього, компоновка і розташування батарей дозволяє вибирати між передньо-, задньо або повноприводними конструкціями ».

Технічні особливості

Орієнтовно, новий Фольксваген Жук отримає електромотор, що працює в парі з сучасними літій-іонними акумуляторами і в 48V системі, що набирає популярність. Конкретні технічні дані не заявлені, але представники концерну сказали, що ємності батарей вистачить, щоб проїхати на одній зарядці більше 700 кілометрів, а заповнення заряду не займе більше 30-ти хвилин. До всього, концерн планує запропонувати різні варіанти трансмісій, включаючи привід на всі чотири колеса.

Електрична культура

Свого часу класичний і сучасний VW Beetle став дійсно знаковим автомобілем, і керівництво компанії планує повторити успіх для нового покоління. Революційний електричний хетчбек поки тільки знаходиться в розробці, однак офіційний дилер вже приймає замовлення на покупку. Старт продажів перших примірників передбачається не раніше 2020 року. А слідом за хетчбеком сімейство поповнить електрифікований фургон, дебют якого відбудеться у 2022-му.

VW 2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ