Цікаво, чи вміє він танцювати? Новий індійський суперкар Vazirani Automotive Shul

Цікаво, чи вміє він танцювати? Новий індійський суперкар Vazirani Automotive Shul

ПОДЕЛИТЬСЯ

Хто б міг подумати ще недавно, що індійська промисловість буде виробляти суперкари? Але в останні роки все стрімко змінюється, і автомобільний світ стоїть на порозі кардинальних змін. Наприклад, відносно недавно корпорація Тата викупила британські бренди Jaguar і Land Rover. В результаті бренд JLR розцвів пишним цвітом, а індійські партнери стали переймати досвід своїх європейських колег.

Трохи іншим шляхом пішла заснована недавно компанія Vazirani Automotive. Вони переманили до себе головного конструктора, який працював в Jaguar Land Rover і Rolls-Royce, Чанкі Вазірані, а потім сіли за розробку принципово нового суперкара, який працює на електричній енергії, але при цьому оснащеного ДВС.

vazirani-3

Ну, майже індійський

Представники концерну дали велике інтерв’ю на презентації, де розкрили деякі подробиці щодо розробки Vazirani Automotive Shul. Наприклад, у компанії є студія дизайну в Каліфорнії і вигляд моделі розроблявся саме там. «Ми хочемо, щоб це була історія Індії, але ми не можемо її побудувати тут, але будемо будувати її в іншому місці». Це пов’язано з тим, що Індія поки не має розвиненої інфраструктури, а виробник прагне зробити модель найбільш близькою до споживача.

Орієнтовно, штаб компанії буде знаходитися в тій самій Каліфорнії. Вазірані сказав, що «це столиця світу електромобілів», плюс це дозволить компанії «пропонувати наші продукти в інших місцях».

Візуально авто виглядає як справжній суперкар. Дизайн Vazirani Automotive Shul вийшов обтічним і аеродинамічним з максимальною кількістю обтічних панелей і плавних ліній. Оригінальності в образ привносить незграбна головна оптика, а також елегантні вигини бічних панелей і дивовижне оформлення кормовій частині, де масивний спойлер замінили двома невеликими «крильцями».

vazirani-5

Найцікавіше

Найбільш цікавими є технічні рішення, прийняті при розробці двигуна для Vazirani Automotive Shul. Автомобіль використовує реактивну турбіну-електричну установку, яка дозволяє йому працювати як на електричній енергії, так і на бензині. Чотири електродвигуна розташовані по одному в кожному колесі, що робить спорткар повнопривідним.

Для економії ваги шасі складається з вуглецевого волокна, а сотні годин продувки в аеродинамічній трубі дозволили домогтися мінімального коефіцієнта лобового опору. До всього, авто використовує легкі батареї, що також знижує суху масу авто. «Наш акумулятор важить всього близько 300 кг, а друге його перевага в тому, що його можна заряджати на ходу. Батарея знаходиться прямо за пасажирським кріслом і під центральним тунелем ». Таке розташування дозволило добитися оптимального розподілу маси по осях.

Технічні характеристики Vazirani Automotive Shul не оголошені. Головний конструктор проекту сказав, що вони не зацікавлені гнатися за рекордом в плані динаміки, а зосередяться в основному на керованості і отриманні задоволення від їзди. «Ми молода і гнучка компанія, тому нам ще не потрібно вдосконалювати компоненти, – сказав Вазірані. Ми можемо інтегрувати нові технології в наш автомобіль, всього за шість місяців – це набагато швидше, ніж звичайні компанії ».

vazirani-4

Підтримка і вихід

Фінансування проекту частково забезпечила шинна компанія Michelin, тому концепт знаходився на стенді бренду шин в Гудвуді. Проект Вазірані, який також отримав підтримку від команди Force India Formula 1, планує почати тестування свого першого прототипу в кінці цього року. Ціна Vazirani Automotive Shul буде оголошена ближче до моменту дебюту.

vazirani-2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ