У Шанхаї представлений перший серійний електрокар Aston Martin – Rapide E

    ПОДЕЛИТЬСЯ

    Суперкар став першим повністю електричним автомобілем британської марки і першою моделлю, випущеною на новому заводі компанії «Home of electrification» (Будинок електрифікації) в Сент-Атан в Уельсі.

    У вигляді Rapide E проглядається схожість з останніми моделями Aston Martin, такими як DBS Superleggera. Від стандартного Rapide електрична версія відрізняється передньою частиною, переробленої для поліпшення аеродинамічних характеристик і більш ефективного охолодження. Крім того, ліфтбек перекроїли підлогу, тепер він плоский практично від переднього спліттера до заднього дифузора. Як стверджують в компанії, в результаті внесених змін аероеффектівность Rapide E на 8% вище, ніж у бензинової версії. На поліпшення аеродинаміки працюють і шини Pirelli P-Zero зі зниженим опором коченню.

    Грунтовної переробки піддався і інтер’єр. Для зниження ваги в обробці використано вуглецеве волокно. Салон електрокара укомплектували цифровий панеллю приладів з 10-дюймовим дисплеєм, на який виводиться інформація про рівень заряду батареї, потужності двигуна і споживанні енергії.

    На задній осі електрокара встановлені два мотори сумарною потужністю 610 к.с. (950 Нм), що живляться від акумуляторної батареї ємністю 65 кВт • год. Батарея складається більш ніж з 5600 літій-іонних і 18650 циліндричних осередків, укладених в короби з кевлара і вуглепластика. Встановлено блок на місці стандартного 6.0-літрового двигуна V12, бензобака і коробки передач. Передбачено два варіанти зарядки: 400-вольта 50-кіловатний порт і 800-вольта, що дозволяє заряджати електрокар від станції швидкої зарядки з віддачею понад 100 кВт. У першому випадку за 60 хвилин можна зарядитися на 298 км пробігу, в другому – за 30 хвилин на 250 км. Час повного заряду акумулятора від штатної зарядної системи змінного струму – 3 години.

    З місця до 96 км / ч Rapide E прискорюється за менш ніж за 4.0 секунди, розгін від 80 до 110 км / год займає 1.5 секунди, а максимальна швидкість складає 250 км /год. Запас ходу без підзарядки становить понад 322 км по циклу WLTP.

    Rapide E перенастроїли шасі і встановили новий диференціал підвищеного тертя. На вибір доступно три їздових режиму, що впливають на настройки силової установки і шасі: GT, Sport і Sport +.

    Перші поставки Aston Martin Rapide E почнуться в кінці цього року. Офіційно ціни поки не оголошені, але прийом попередніх замовлень вже стартував.

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ