У Mercedes-AMG розробили найпотужнішу серійну «турбочетвірку»

У Mercedes-AMG розробили найпотужнішу серійну «турбочетвірку»

ПОДЕЛИТЬСЯ

Mercedes-AMG представило найпотужніший в світі серійний чотирициліндровий турбомотор, який в подальшому планують встановлювати на «заряджені» моделі Mercedes-AMG A 45, CLA 45, GLA 45 і GLB 45.

Новий агрегат доступний у варіантах форсування: 387 і 421 к.с. Максимальний крутний момент базового мотора становить 480 Нм і доступний в діапазоні 4750-5000 об / хв, версії для S-моделей – 500 Нм при 5000-5250 об / хв. Тиск наддуву 1.9 і 2.1 бар відповідно. Як відзначають в компанії, мотор може розкручуватися до 7200 об / хв. Питома потужність досягає 210 л.с. на 1 літр робочого об’єму.

У «турбочетвірки» M 139 нове компонування: турбокомпресор і випускний колектор розташовані ззаду (у моторного щита), впускна система – спереду (з боку радіатора). Така конфігурація забезпечує максимальний забір повітря і вентиляцію підкапотного простору. У мотора нова алюмінієва циліндро-поршнева група, а також посилений колінвал і блок циліндрів. Уприскування – комбінований: паливо подається безпосередньо в циліндри і у впускний колектор.

Мотор отримав новий турбокомпресор Twinscroll з двухпотоковим «равликом»: вихлопні гази подаються на турбіну двома паралельними каналами, що зменшує негативний вплив окремих циліндрів на потік при зміні циклів. На валах компресора і турбіни вперше встановлені роликові підшипники, які зводять до мінімуму механічне тертя всередині турбокомпресора. Максимальна швидкість обертання – 169 тисяч об / хв. Також застосовані комбінована система охолодження турбіни (вода, масло і повітря) і електронне управління перепускним клапаном скидання тиску вихлопних газів.

Новий двигун зібраний вручну на моторному заводі AMG в Аффальтербасі, де була змонтована нова виробнича лінія, яка втілює досягнення так званої «індустрії 4.0». Виробництво організоване по знаменитому принципом компанії «один майстер, один двигун».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ