Учбово Тренувальний Збір на день автомобіліста.

Учбово Тренувальний Збір на день автомобіліста.

ПОДЕЛИТЬСЯ

Ще тиждень тому існувала вірогідність, що трек день не відбудеться через невелику кількість підтверджених заявок на участь. Проте на щастя, організатор з Полтави не повів себе як київські кунжути та не відмінив гонку. Та виїжджаючи в суботу в ранці під краплями першого снігу, все ж таки були побоювання приїхати даремно.

Дорога, вже через 40 кілометрів зустріла сніжною хуртовиною, довелось навіть призупинятись до 40 км/г, щоб не ризикувати собою та оточуючими, особливо на підйомах в гору, де авто геть не хотіло слухатись керма та вперто їхала прямо.

Трохи с запізненням та все ж дістались до треку цілими та неушкодженими.
IMG_2083IMG_2099

Суботні заїзди були дуже фановими, через невеличку кількість учасників – всього чотири автомобілі (доїхав київський Субі, відчайдухи на Абарті з Запоріжжя, на такому ж підтертому РС-Р як і в мене, і полтавський ево) та слизьке покриття треку. З BRZ в нас навіть вийшло позмагатись, бо час був дуже схожий, їхали в одній секунді, йому вдалось першому вийти з чотирьох, показавши високі 1:03,95 проте мені вдалось поїхати 1:03,08 – час який виявився кращім в суботу.

IMG_2102IMG_2107IMG_2145IMG_2181IMG_2188

Увесь інший час трек дарував не аби яке задоволення дозволяючи їхати на авто з переднім приводом як на задньопривідному – ковзаючи кожен поворот в якому перевищив швидкість, що дозволяло відточувати навички керування.

Суботній вечір, як і багато вечорів у Полтаві в день перегонів був фантастичний, нажаль, все, що відбулось в Полтаві, залишається в Полтаві, то ж деталі подій не для друку.

IMG_2234

У неділю, через те, що переводили час, вдалось добряче виспатись та відпочивши продовжити заїзди. Конкурентів стало трохи більше – приїхав другий ево з Сум, який і показав кращий час в абсолюті, а ще, вперше на трек виїхав авто з повністю електричним двигуном! Так так, той самий ніссан ліф, на якому ми восени змагались в DRC! Окрема подяка Ростиславу, що дозволив і мені проїхатись на електричці – дуже своєрідні відчуття. Авто перфектно керується, от якби ще крісло можна було відрегулювати під мій зріст, бо по перше ледь доставав до педалей, а по друге огляд був в край кепський! Ще й дощ зарядив як раз перед виїздом. Останнім бонусом було те, що мене забули попередити про налаштування гальм – педаллю задіювались лише передні колеса, то ж намагаючись уповільнитись після довгої прямої я ледь не в’їхав в арку під якою відбуваються урочисті нагородження.

IMG_2262IMG_2266

Та все ж, до того, як з неба почало лити, на сухому покритті мені вдалось трохи покращити свій літній рекорд часу (не зважаючи на те, що зі мною їхав товариш, який підказував кращі траєкторії). Отже ще одна подяка Андрію з Києва, що попрацював над покращенням мого автомобіля!
IMG_2267

Доїжджали вже під дощем, а невелика кількість людей давала змогу кожному поїздити ще й по фану на різних авто, та покращувати свій час не зважаючи на не самі сприятливі температурні та погодні умови.
IMG_2274

Тепер з нетерпінням будемо чекати на початок зимової серії перегонів. Залишайтесь з нами!

IMG_2280
IMG_2297

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ