У Renault Clio нового покоління з’явилися три гоночні версії

У Renault Clio нового покоління з’явилися три гоночні версії

ПОДЕЛИТЬСЯ
Clio cup Paris, France - Photo Frederic Le Floc'h / DPPI

Прем’єра гоночної «трійки» відбулася під час Гран-прі Франції Формули-1. Гоночні версії створені на основі серійної моделі Renault Clio RS Line і відрізняються один від одного колісними дисками, аеродинамічними елементами і настройками підвіски. Конвертувати одну версію в іншу можна купивши відповідний набір комплектуючих. Всі автомобілі оснащені схваленим FIA каркасом безпеки, спеціальною системою вентиляції і спортивними сидіннями. Серійна схема підвісок McPherson – спереду, напівзалежна конструкція – ззаду збережена, але встановлені інші пружини і амортизатори Bos Suspension. Крім того, передбачений «ручник» з гідравлічним приводом.

Габаритна довжина хетчбеків – 4050 мм, ширина – 1988 мм, висота – 1400 мм. Розмір колісної бази – 2579 мм. Ширина колії – 1500 мм спереду і 1490 мм ззаду.

Мотор теж один на всіх – серійний чотирициліндровий 1.3 TCe Renault з турбокомпресором, що видає, відповідно до регламенту, 170 – 180 к.с. і 280 – 320 Нм при 6500 об / хв. Серійну коробку передач замінили секвентальною «пятиступкой» Sadev. Гоночним хетчбекам належить зчеплення Sachs, диференціал ZF і задній привід. Також передбачена можливість установки механічної коробки передач з електричним розблокуванням заднього ходу.

Замовити гоночні хетчбеки команди різних чемпіонатів зможуть вже в жовтні цього року. Допуск на траси вони отримають у 2020 році.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ