Посудомийка на колесах – зустрічайте рестайлінговий Toyota Aygo

Посудомийка на колесах – зустрічайте рестайлінговий Toyota Aygo

ПОДЕЛИТЬСЯ

Один з найбільших світових виробників напередодні Женевського автосалону вирішив зробити подарунок любителям субкомпактних міських машин. Невеликий хетчбек Toyota Aygo через кілька років після свого дебюту, дочекався кардинальної модифікації. Переробці піддався дизайн авто, його салон і його технічна частина. Що ж цікавого в презентованій машині?

Підтяжка обличчя

Треба сказати, що дизайнери Toyota Aygo не наважилися на істотні зміни. В принципі, такий крок зрозумілий, адже в другому поколінні дебютувало лише чотири роки тому, і його екстер’єр не встиг застаріти. Так що обмежилися лише точковими змінами. Фронтальна частина автомобіля зберегла свій X-подібний профіль, але при цьому обзавелася парою нових деталей. Оновлені світлодіодні фари сидять над радіаторної гратами переробленої форми, а сама вона відмінно гармонує з посиленим переднім бампером, де розміщуються протитуманні фари.

Корми Toyota Aygo також дещо модифікувалася. Стоп-сигнали стали іншої форми, а задній бампер поміняв структуру. До того ж, для унікалізації авто, був значно розширений асортимент легкосплавних колісних дисків і колірна гамма кузова. Комбінуючи різні поєднання, можна отримати більше двох десятків унікальних варіантів.

Toyota Aygo 3

Зміни в інтер’єрі Тойота Айго менш помітні. В першу чергу варто відзначити модифіковану приладову панель з іншого графікою, а також власнику будуть представлені нові варіанти внутрішньої обробки і нові сидіння. Також розробники проекту заявляють про те, що автомобіль значно краще шумоізоліровать, додавши обесшумка в двері, передні стійки і колісні арки.

Небачений приріст потужності

Оновлення Aygo не обмежується тільки дизайном, рестайлінг торкнувся і технічну частину. Багато механічні зміни були зроблені з метою поліпшення економії палива і продуктивності. Під капотом авто залишиться той 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун, як і раніше, хоча Toyota стверджує, що він оновлений відповідно до останніх стандартами викидів Euro 6.2. Не обійшли стороною і паливну економічність. Тепер новий хетчбек споживає всього 3,3 літра на 100 км в змішаному циклі проти 3,5 літрів у минулій версії.

Сам двигун тепер має більш високим ступенем стиснення і включає в себе нову систему з подвійною паливною форсункою, систему рециркуляції охолодженого відпрацьованого газу і додаткові компоненти з низьким коефіцієнтом тертя. Toyota каже, що інженери також поліпшили балансування вал, домігшись меншою вібрації на холостому ходу.

Завдяки цій модернізації змінилися і технічні характеристики Toyota Aygo. Заявлена потужність піднімається на 2 к.с., до 71 к.с., а максимальний обертовий момент 93 Нм при 4400 оборотах на хвилину залишається незмінним. Правда, нова машина, за заявами розробників, набагато краще їде з низів, тому що планка моменту тепер стала більш рівною.

Toyota Aygo 1

Офіційний дебют

Рестайлинговая варіації другого покоління Toyota Aygo офіційно буде показана публіці в березні, на Женевському автосалоні. До європейського покупця перші машини доберуться вже на початку літа. Що до українського ринку, то тут питання поки залишається відкритим. Японський концерн не розглядає вітчизняний ринок, як пріоритетний. Так що, якщо модель і з’явиться у нас, то не раніше осені 2018 го. А щодо цін і зовсім говорити не доводиться. Але однозначно, вони будуть вищі за європейські, де вартість Toyota Aygo починається з 12-ти тисяч євро.

Toyota Aygo 2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ