Тест драйв TOYOTA C-HR. Міський пройдисвіт.

Тест драйв TOYOTA C-HR. Міський пройдисвіт.

ПОДЕЛИТЬСЯ

Існує два принципово різних типи покупців:

  • ті, хто купує очима і серцем;
  • ті, хто купує розумом і логікою;

Наприклад, більшість французьких чи італійських брендів орієнтується на перший тип покупця – дизайн і емоції у них на першому місці. Німецькі і японські бренди ментально традиційно ближче до другого типу клієнтів – розсудливість, практичність і тверезий розрахунок. А кому ж збирається продавати свій новий компактний кросовер компанія TOYOTA? Та всім відразу! Судіть самі: дизайн – на висоті: яскравий, свіжий і такий, що запам’ятовується! Технічна частина, як і властиво японцям – верх практичності та надійності. А ще їй присутня властивість, що так цінується нашими співвітчизниками – попит на вторинному ринку. За цим показником автомобілі Toyota в перших рядах!

Саме тому наш сьогоднішній огляд по суті бутерброд з двох інгредієнтів: спочатку ми спробуємо вгамувати голод цінителів дизайну, а трохи нижче – прихильників технічних подробиць. Почнемо!

Глава любителів дизайну

Toyota – найбільша автомобільна компанія країни висхідного сонця, що дуже довгий час робила на експорт досить нудні з точки зору дизайну автомобілі, такий собі японський Volkswagen – надійно, вивірене, лаконічно – але не чіпляє. Положення компанії зобов’язує експериментувати дуже обережно – адже що добре для Toyota, добре для Японії! Але в XXI столітті впав і цей оплот консерватизму, до невпізнання змінився Avensis, побільшали в розмірах фари Prado, а ось вже і Corolla, котра багато поколінь представляла собою милий доброзичливий автомобільчик, подивилася на світ хижо примруженими фарами, що підпирають з двох сторін агресивно випнутий дзьоб, увінчаний фірмовим логотипом.

Все змішалося в домі Облонських. IMG_6457 Саме ця фраза першою приходить в голову при вигляді хо .. Toyota C-HR. І назва якась нетипова (привіт, Honda!) і задні ліхтарі вже дуже сильно нагадують Civic нового покоління, але до цього швидко звикаєш. Машинка вийшла цікава, досить гармонійна, і вже тим більше, з такою-то зовнішністю, така, що запам’ятовується. При першому знайомстві хочеться затримати на ній погляд довше, вишукуючи оригінальні деталі оформлення, накшталт ручок задніх дверей. Спереду авто швидко і безпомилково ідентифікується як Toyota, ззаду … вище вже писали – Civic на стероїдах, IMG_6461 а ось збоку це такий собі спорт кросовер, якому 17-дюймові диски здаються замалими, от би 19 дюймів на нього поставити! IMG_6465 Але цим мріям навряд чи судилося здійснитися та всі очікування буде розвієно, коли стане відомо вміст підкапотного простору – всього 1.2 літра турбодвигуна на 116 кінських сил. Так, великі 19-дюймові колеса йому явно будуть не по плечу. Пружну ходу і переносимість вітчизняних доріг, яка забезпечується, в тому числі, і високопрофільними колесами, так само мало хто захоче принести в жертву на догоду зовнішньому вигляду. Але навіть з базовими колесами, особливо вибравши яскравий колір забарвлення кузова, ще довгий час ви будете залишатися в центрі уваги оточуючих.

IMG_6472

Інтер’єр, від якого очікували не багато чого, відверто порадував, дозволивши з достатнім комфортом розміститься самому за собою людині ростом 187 см. Місце водія оформлено яскраво, свіжо і красиво – синя, що переливається на світлі, пластикова вставка через всю передню панель і навколо екрану мультимедіа, обшитий матеріалом під шкіру козирок приладів, цей же матеріал тягнеться аж до пасажирської стійки. Великі, що легко читаються, прилади, з кольоровим дисплеєм по центру. А найприємніше – ніби звичайне на вигляд кермо з трьома спицями, з легкодряпающімімся вставками з глянсового пластика в нижній частині, але який же він приємний на дотик! М’яка, податлива під пальцями шкіра обшивки, оптимальний діаметр і товщина …

На картах дверей тривають експерименти з дизайном, кольором і фактурою матеріалів – фіолетові вставки пластика, схожого на рогожу, виглядають незвично, а ось чи практично – покаже час. Чергова дизайнерська знахідка виявилася на стелі. Вона особливо добре помітна, якщо сидіти ззаду – розсип ромбоподібних виштамповок притягує погляд і додає в інтер’єр незвичайності. Швидше за все, це зроблено саме для пасажирів, тому що форма задніх дверей досить своєрідна. Задній пасажир, повернувши голову в бік, впирається поглядом у масивну пластикову панель – це розплата за купеобразного форму автомобіля. Другий пікантний момент – стельові ручки, вони є для переднього ряду сидінь, але відсутні на задньому.

Глава для техно-гіків

В основу Toyota C-HR лягло нове модульне шасі концерну TOYOTA під назвою TNGA, на якому побудований і хетчбек PRIUS 4 покоління. IMG_6481 Крім шасі, C-HR запозичив у відомого японського гібрида і начинку для гібридної версії. Це мотор 1,8 на 98 к.с. плюс електромотор на 72 к.с. А ще в арсеналі нового компактного кросовера є мотор об’ємом 1,2 літра з турбіною на 116 к.с., який застосовується, наприклад, на хетчі Auris. Цей мотор – єдиний, який на даний момент поставляється на ринок України. На вибір доступні передньопривідна версія на механіці або повний привід з безступінчатим варіатором CVT. Поставки гібридної версії в Україну очікуються в 2018 році. Дизельних моторів в комплектації C-HR не буде, так як японці роблять ставку на гібридну версію, яка по своїй економічності перевершує дизель.

На тест був наданий автомобіль з мотором 1,2 турбо, повним приводом і варіатором, в комплектації Style. За даними виробника, двигун може похвалитися своєю економічністю. Заявлений витрата в місті 8,1 л на 100 км, а в заміському циклі їзди 5,7 л. на 100 км. В процесі тесту в міських умовах, витрата варіювалася від 9,5 до 12 літрів на 100 км (і це при активній експлуатації та перевірці можливостей повного приводу). Даний двигун на холостому ходу і невисоких оборотах поводиться дуже тихо, але як тільки стрілка на тахометрі наближається до 3000 об / хв., Всі 1200 куб.см. стають чутні в салоні автомобіля і це трохи «б’є» по вухах.

IMG_6484

Більшість часу автомобіль передньопривідний, але при прослизанні коліс на передній осі моментально підключається задня вісь. Розподіл моменту по осях може досягати співвідношення 50/50. Toyota позиціонує цей автомобіль як міський кросовер. Дивлячись на геометричну прохідність у власника цієї емоційної і красивої машини навряд чи з’явиться бажання підкорювати off-road. Але якщо все ж лихо занесло вас на легке бездоріжжя – переживати не варто. Хороша реалізація повного приводу в тандемі з варіатором, який не дасть двигуну відразу вийти на високий крутний момент – все це дозволить уникнути «закопування» в грунт або сніг. IMG_6489 Чи комфортно їздити на C-HR з варіатором? Він не напружує, не відволікає і жодним чином не дає про себе знати при спокійній міській їзді. Але якщо ви вирішите попрактикуватися в активній їзді, принцип роботи варіатора вам в перший час може здатися нелогічним і навіть дивним. Адже фактично передач не існує і, відповідно, перемикань – теж. За великим рахунком в сучасному світі робот, автомат або варіатор – це вже більше справа бюджету, смаку і звички. А ось той факт, що з варіатором автомобіль економічніший, складно не визнати. TOYOTA вже не перший рік застосовує варіатори на своїх моделях і тому очевидно позбавлена ​​«дитячих хвороб».

IMG_6519

Підводячи підсумок технічної частини відзначимо, що стихія C-HR – це міські вулиці і проспекти. Він швидше підкорювач вибоїн і бордюрів, а не багна та ланів. Саме в місті він і виглядає гармонійно і відчуває себе впевнено. Підвіска налаштована добре – пружно і без разгойдувань. При цьому досить комфортно: і спереду і ззаду – незалежні, з пружинами і стабілізаторами поперечної стійкості, традиційні Макферсон і многоричажка. Приємно здивувала її робота на міських нерівностях, ямах, стиках – все відпрацьовується чітко і зрозуміло, без дискомфорту. Разом з відсутністю шуму в салоні при їзді по нерівностях – завдяки якісній шумоізоляції, C-HR так і проситься на клас вище. Думка редакції – перед нами 100% майбутній бестселер, який все частіше буде з’являтися на міських вулицях великих мегаполісів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ