Тест-драйв Insignia …каждый автомобиль когда-нибудь станет Opel

Тест-драйв Insignia …каждый автомобиль когда-нибудь станет Opel

ПОДЕЛИТЬСЯ

Компанія Opel (повне найменування Adam Opel AG, по імені засновника) – це всесвітньо відома марка, головний офіс якої розташований в Рассельхайме, Німеччина. Заснована компанія в 1862 році, а вже в 1899 випускає свій перший автомобіль. У 1929 стає власністю концерну Genaral Motors, підрозділом якої і залишається до цього дня.

Чому огляд починається з банальної історичної довідки? Відповідь нижче, вона криється в глибині розуміння фрази, що є заголовком: «Кожен автомобіль коли-небудь стане Opel». Є кілька трактувань цієї вже легендарної фрази. Дехто каже, що афоризм прийшов до нас з часів Другої Світової війни, коли для виробництва автомобілів Opel використовували переважно металобрухт (старі автомобілі). Інші згадують знамениту рекламу General Motors, в якій вони пропагували використання в автомобілебудуванні переробленої вторсировини. Але ми виберемо дві набагато більш полярні точки зору і за цією ознакою розділимо наш огляд на дві частини:

Якщо Ви шанувальник марки Opel – читайте цей огляд! »

І все ж фраза в оригіналі “Кожна машина з часом ставатиме Opel” належить великому Генрі Форду. Вимовляв він це не з сарказмом, а скоріше з заздрістю. І малося на увазі наступне – автомобілі повинні стати такими ж хорошими, як Opel, адже в той час це були одні з кращих автомобілів в світі! Так і з героєм нашого огляду – в своєму класі Opel Insignia по багатьох параметрах один з кращих у класі. У нас на тесті був економічний дизель з об’ємом 2.0, переднім приводом і автоматичною коробкою передач на 6 швидкостей. Відразу скажемо, що за час активного тесту з трьома пасажирами на борту витрата не перевищувала і 9 літрів дизпалива на 100 км. Рестайлінг 2013 року підкреслив вдалий дизайн німця, зробив його образ ще виразніше. Воістину, серед однокласників (а це, наприклад, Skoda Oktavia), герой нашого огляду виглядає підтягнутим красенем з еталонними пропорціями. Темні кольори (в нашому випадку чорний) вигідно відтіняють вигини і цікаві дизайнерські рішення в екстер’єрі. IMG_5607 Та й завдяки фактичної відсутності Insignia на наших дорогах автомобіль виглядає досить свіжо і оригінально. Шумоізоляція цілком пристойна, навіть гучний дизельний мотор в салоні зовсім не чутний, він лише іноді дає про себе знати мінімальними вібраціями. Оглядовість достатня, і якщо ми вже говоримо про салон – тут все як і личить флагману лінійки. А саме – добротні крісла зі шкіри з перфорацією (включаючи частину електричних регулювань та вентиляцію / підігрів). Зручне кермо з підігрівом прогресивними кнопками управління, схожими на джойстики PlayStation. Нова мультимедійна система з підтримкою CarPlay і Android Auto. Opel-Insignia-Interior-286341 Частина приладової панелі так само цифрова – це семидюймовий екран зі зручною можливістю виведення багатьох параметрів автомобіля, карт навігації, управління музикою та безліччю інших принад. До підвіски автомобіля немає нарікань, а системи допомоги при активному пілотуванні, наприклад, в снігу або на слизькому покритті, не дозволять зробити фатальної помилки навіть новачкові. Повірте, ми навмисно провокували – дзуськи, автомобіль дбайливо, але наполегливо розпрямляв траєкторії, зменшував швидкість за допомогою гальм і двигуна, тим самим запобігаючи або мінімізуючи наслідки необережних дій. На задньому ряду комфортно розмістяться пасажири середнього зросту, а багажник порадує об’ємом аж в 500л! Словом, якщо Ви фанат Opel, звикли до ергономіки марки і шукаєте саму верхівку продуктової лінійки компанії – ось вона, перед Вами! Так, за таке задоволення треба платити (тестовий автомобіль з урахуванням всіх додаткових опцій вартує значні 42500 дол), але при цьому Ви маєте можливість вибрати з чотирьох двигунів, трьох типів кузова, десятків кольорів і навіть декоративні вставки в салоні підібрати на свій смак. Це вже не просто Opel, це крок у преміум-сегмент. Ну самісінько як заповідав дідусь Форд: Opel нарешті стає справжнім Opel! IMG_5926

Якщо Ви НЕ шанувальник марки Opel – Вам сюди! »

Насправді повна фраза звучить ось так: «Кожна машина з часом стає Опелем і тільки Опель є їм з самого початку». І коріння фрази криються в 70-80х роках 20 століття. Адже аж до 1986 року в Opel не робили оцинкованих кузовів, а значить корозія вражала автомобілі цієї марки значно частіше і раніше, ніж інші. Звичайно, з того моменту багато часу плинуло, але образ «двадцятирічного гнилого Opel з Німеччини» міцно закріпився в головах наших співвітчизників, які після розпаду СРСР і до початку відносної економічної стабільності 2000-х активно купували вживані автомобілі з країн Старого Світу. З тих часів в Європі Opel став однією з найпопулярніших марок, що підтверджують рівні продажу, в тому числі Insigniа: в першому кварталі 2015 року було продано 23701 автомобіль (друге місце по продажах у всій Європі в своєму класі, після Volkswagen Passat) в першому кварталі 2016 року 20507 штук (четверте місце в класі). Всього ж продаж даної моделі в Європі наближається до 800- 000 штук за 8 років виробництва. А це видатний результат! Звичайно, прагматичні європейці вибирають ці автомобілі як практичні і економічні, надійні і невибагливі в обслуговуванні. І не думайте, що найкраще продається там седан … звичайно це універсал! У нас же на ринку ситуація прямо протилежна – продажів у моделі майже немає. Продаються практично виключно седани. Чи справедливо це? Частково – так. Почнемо з ціни: тестуємий нами автомобіль коштує 42500 дол. За ці гроші ви отримуєте:

  • не найбільш престижну (в розумінні пересічного користувача) марку;
  • посередній інтер’єр, відсутність елементарних електричних регулювань сидіння і керма;
  • безліч «косяків» на кшталт сенсорного управління кліматом що часто не спрацьовує з першого разу ;
  • на задньому дивані не поміститься людина, чий зріст вище 175см – просто упреться головою в стелю;
  • передній привід і 160 коней? в 2016 і в машині за 42+ тис.? жартуєте?!

І все ж є те, що у Insignia не відняти – вона красива. Так, скіс даху якраз і доставляє незручності для задніх пасажирів. Так, мультимедіа могла б бути спритнішою і вже якщо змінюєте аналогові прилади на цифрові – робіть всю панель такою (як у Audi і Volkswagen). І, панове імпортери й дилери, ну будь ласка – зробіть прайс трохи гуманнішим. Ось якби ціна була 30-35 тис. за комплектацію, подібну тестової – ми б побачили пропорції в продажах приблизно на рівні Європи. А це на хвилинку співвідношення 1 до 2 по відношенню до лідера, Volkswagen Passat. Заманливо? Задумайтесь!
IMG_5728


Точка зору Івана Семенова

Добре це чи погано, кожен вирішить для себе сам, тільки факт, сама вперта в світі річ, залишається фактом – марка, чий автомобіль став героєм нашого сьогоднішнього тесту, вже давно сама є героєм анекдотів та інших саркастичних висловлювань, тобто з відомістю у широкої публіки – все гаразд!
А якщо спробуємо поглянути максимально неупереджено, і оперувати тільки сухими фактами, то ми маємо за N-у кількість грошей (вартість назвемо наприкінці):

  • 4842 мм довжини;
  • 1858 мм ширини;
  • 1498 висоти;
  • 500 літрів багажного об’єму;
  • 1600 з невеликим, кілограм ваги.

І увесь цей скарб приводиться до руху дволітровим дизелем на 160 коней і 350 Нм крутного моменту, спираючись на 17 дюймові диски, одягнені на повністю незалежну підвіску, з паспортним розгоном 9,7 секунд до ста. IMG_5660
На цьому об’єктивний огляд можна завершити, і почати описувати відчуття суто суб’єктивні.
Великий на папері автомобіль в життя таким не сприймається, чи то скрадає розміри чорний колір (а він йому навіть йде), чи то плавні вигини форм, от не сказав би, що Інсінія повинна конкурувати з Пасатом, або Мондео. З цієї ж причини, потрібен якийсь час на звикання до габаритів і адаптацію за кермом. Кермо, до речі, досить приємне, з безліччю кнопочок і крутілочок, що дають можливість широкого управління електронними системами, проте швидко розібратися в них, не маючи такого досвіду, дуже проблематично, особливо під час руху. Спробувати поєднати мобільний з мультимедіа – навіть не ризикнув.
Сидіння відмінне, точніше відмінна форма, пружний вміст, приємна, надійна бічна підтримка, перфорована шкіра (крісла забезпечені вентиляцією і підігрівом) й абсолютно нелогічне управління. Починаючи від розташування елементів і закінчуючи їх електрифікацією. Так, наприклад, ручку переміщення вперед-назад – по центру крісла можна шукати безнадійно довго – а на її місці виявити ручне регулювання довжини подушки (для самих допитливих відкриємо таємницю – регулювання вперед-назад здійснюється «петелькою» праворуч, поруч з трансмісійним тунелем). Сервопрівідами ж оснащені тільки ліфт і поперековий підпір (як часто ви користуєтеся цими налаштуваннями?), Все інше, будьте ласкаві – руками. Правда, в морозний день, за кермо з підігрівом ви напевно вибачите йому ці недоліки. І ще в плюс занесу зручне розташування, як верхнього кріплення, так і замку, паска безпеки – його легко застебнути навіть на ходу. IMG_5637
Отже, якщо Ви розібралися з налаштуваннями крісла та встановили його в зручне для себе положення, можна рушати і відчути всю міць 350 ньютон-метрів крутного момент. Але …
Але сімейний седан від Опель це не кишенькова запальничка, а солідний бюргер, і якщо ви розраховуєте отримати від нього яскраву динаміку, то придивіться до версії OPC, дизель – це для економії, а не швидких стартів зі світлофора. Допустивши легку пробуксовку при старті (яку, швидше за все, провокує холодна гума і слизьке покриття) електроніка відразу натягує поводок і робить машину спокійною і слухняною як добре видресирувану вівчарку. Відкинувши надії поганяти можна погратися кліматом, ось тільки сенсорні кнопки управління температурою не самі чутливі, та не сприяють появі бажання часто ними користуватися.
Здивувало оздоблення салону, елементами, що зовні нагадують суміш луски і порцеляни зі старого бабусиного сервізу. Незвично – дуже, красиво – на шанувателя. У всякому разі відторгнення не викликає. Важіль управління коробкою скоріше не сподобався – але тільки через одне – дуже невиразний момент вмикання режиму реверсу після паркінгу, чекаєш його дещо раніше, та іноді хибиш. В іншому ж, шестиступінчаста гідротрансформаторна коробка радує м’якими та комфортними, але при цьому своєчасними перемиканнями – в щільному міському потоці відчуваєш себе дуже комфортно. А ось на трасі, після 100 км / год починається незрозумілий і неприємний аеродинамічний свист, природа якого залишилася до кінця нез’ясованою, але підозри впали на лопухи дзеркал.
По частині ходових якостей – ніяких одкровень, все передбачувано, безпечно, нудно. Якісна шумоізоляція, на дозволених міських швидкостях, залишає шум і гул мегаполісу десь далеко, м’ясисті високопрофільні колеса пружно ковтають дорожні нерівності, вибоїни і навіть ненависну бруківку. Головне пам’ятати, що краще дуже не розганятися, тоді і витрата буде приємно радувати, і свистіти нічого не буде. IMG_5560
16 сантиметрів кліренсу забезпечують прийнятну прохідність – можна без особливих побоювань штурмувати снігову цілину (тільки не в полі, а де-небудь на рівній твердій поверхні), якщо відключити системи трекшн контролю і ЄСП (довгим натисканням клавіші, поки на правому дисплеї не засвітиться помаранчевий індикатор ), можна буде навіть отримати краплю задоволення. IMG_5624 А ось з активованими системами Інсінія нагадує бабусю, що опікує онука – гіпертурботливу, гіпербезпечну, з якою не страшно залишити маленьку дитину, знаючи, що чадо буде вмите, одягнене, нагодоване та в теплі. Але при цьому саме чадо буде маятися від нудьги …
І на завершення, як було обіцяно, згадаємо, що наша бабця живе в Німеччині, тому відвозити до неї онука влітає в копієчку, бо вартість Інсинії, в комплектації представленої на тест – 42 500 уо.

Точка зору Валентина Світлічного

Insignia … даааа, це перший гарний автомобіль у Opel, який прийшов на зміну Vectra і був показаний світу в липні 2008 року та на сьогоднішній день вже зазнав легкий рестайлінг. І ось, на дворі 2016 рік і наша редакція має можливість помацати цю красуню особисто.
Перед кожним тестом, я задаю собі питання, хто покупець? Хто ця людина, яка зупиняє свій вибір саме на цьому автомобілі і чому. Ось так і з Insignia. Хто тебе купує?
IMG_5913
Так, чесно, це перший Opel який я вважаю гарним … зовні. У своєму D класі Insignia є конкурентом Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Peugeot 508 і Skoda Octavia. З такими конкурентами як Passat і Octavia буде нелегко.
З сьогоднішніми цінами на бензин, дизельні мотори стають все більш актуальними і привабливими для споживача. Ось і нам на тест дісталася Insignia з двох літровим дизельним мотором на 160 к.с. і 350 н / м. Перше, чого чекаєш від тракторного двигуна – його шумова присутність в салоні. З цим в Opel впоралися добре, – на холостих обертах мотор ненав’язливо шарудить і не доставляє дискомфорту, і що не менш важливо, ніяких вібрацій в салоні немає – це приємно. Ще мені дуже цікава витрата у цього дизеля, але це ми дізнаємося в кінці тесту. IMG_5601
Про хороше, яке приємно читати, можна писати багато і довго, і тому я напишу про те, що, на мій погляд, не є недоліком. На тлі того, що вартість даного авто перевалює за 40 000 $ і в даній ціновій категорії належить воювати з конкурентами, що мають свої переваги.
Електронний спідометр з інформаційним віконцем в ньому, це звичайно розробка 21 століття, більш грамотно це називається системою IntelliLink, але залишивши по обидва боки звичні для нас механічні стрілочки на тахометрі, рівні палива і температурі охолоджуючої рідини це, звичайно, свого роду протверезний запотиличник водієві, щоб НЕ зазнавайся. Про систему IntelliLink, її функціональні можливості і зручність використання можна написати цілу статтю, на жаль, не в цей раз. Все просто і зрозуміло, але досконалості немає меж.
Під час тесту, про себе дала знати і збірка. При якихось певних навантаженнях на кузов, з’являвся скрип в торпедо. Ну, якось не дуже приємно це чути на новому автомобілі, ще й з такою вартістю. Якість пластика на двері теж трохи спантеличило, бо при натисканні на нього, чувся скрип, натякаючи на можливу вірогідність того, що з часом сторонні звуки будуть доноситися і без натискання.IMG_5705
Задній ряд сидінь явно розрахований на відвідувачів зростом не вище 175 см. Скіс даху в кормовій частині, безумовно, позитивно позначився на зовнішності, але в салоні це високим пасажирам комфорту не додало.
Так само не зовсім зрозуміло рішення з органами управління водійським сидінням. Рух сидіння вперед назад і кут нахилу спинки здійснюється дідівським способом, а електроприводом регулюється налаштування поперекового валика. Чому не зробити як мінімум водійське сидіння з усіма настройками, які здійснювалися б електроприводом.
Touchpad можна порівняти з грою «Маріо», проте, Маріо міг стрибати, а ось цей девайс в Insignia, робить кроки тільки вперед і назад. Не таким я уявляв собі Touchpad.
Ну, на маленьких, незначних огріхах творців не буду загострювати свою і вашу увагу.
І все-таки хочеться сказати пару хороших слів. За час тесту була зроблена не одна сотня фотографій і всі фото, зроблені поблизу, доводилося переробляти по кілька разів, так як постійно фотограф був у відображення, а значить, лаку не пошкодували. Як мінімум для наших умов експлуатації автомобіля, це плюс.

IMG_5613
Як ми не намагалися збити автомобіль із заданої траєкторії випробовуючи ходову на різних поверхнях, на асфальті, на снігу, збитому й пухкому, упереміш з різними дорожніми сумішами, але Insignia так і не злетіла з траєкторії, а це говорить про те, що системи працюють відмінно .
IMG_5790
Але варто тільки відключити системи і все залежить тільки від вас.
IMG_5824
І про витрату. Більшу частину теста в автомобілі знаходилося 3 особи. У заміському циклі з частими обгонами, рівень витрат,  що видається бортовим комп’ютером, вище 5,6 не піднявся, а в місті вийшло укластися в 8 л. / 100 км.
Купив би я собі такий автомобіль? Перше ні, це його вартість. Друге ні, це всі недоліки, які я виявив, зупинили б мене від покупки даного автомобіля. І третє ні, Opel Іnsignia дійсно гарна зовні, але не настільки вона добра всередині, щоб можна було піддатися спокусі обгортки.

IMG_5695IMG_5702

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ