Тест-драйв Mercedes E220d W213: новий король бізнес-класу!

Тест-драйв Mercedes E220d W213: новий король бізнес-класу!

ПОДЕЛИТЬСЯ

Mercedes … А тепер закрийте очі і подумайте, що перше у вас спливе в пам’яті при проголошенні імені цього бренду? Тримаємо парі, що це буде чорний представницький седан. Практично всі ми міцно асоціюємо бренд Mercedes з сильними світу цього, урядовими кортежами і чоловіками в строгих ділових костюмах.

Ось і герой нашого сьогоднішнього тесту якраз з цієї когорти – сильних, успішних і впевнених. До того ж зі зміною поколінь, Mercedes Е-class W213 став дуже сильно походити на S-class W222, особливо в чорному кольорі – що приховує реальні розміри. Коли він стрімко проноситься в далечінь (а зазвичай саме так і бачать Mercedes навколишні), новий E-class тепер легко сплутати з флагманом Mercedes.
Добре це чи погано – кожен вирішить сам для себе. Найімовірніше, людям, які придбали Е-class, буде лестити його схожість на “старшого брата”. Але що скажуть власники S-class? .. Залишимо це питання без відповіді і перейдемо до розгляду дизайну екстер’єру.
IMG_6561
Нарешті передні блок-фари повернулися до цільної формі, вперше після кузова W124 (рестайлінг W212 зробив до цього перший крок, але під єдиним склом його фар все ще було чітке візуальне розділення зон ближнього і дальнього світла). Особливо гарні тепер фари в топових версіях з інтелектуальними LED-лампами, що не засліплюють зустрічних водіїв. У простіших версіях  діодними зроблені тільки трубки ДХВ (денних ходових вогнів). З корми автомобіль так само швидко і безпомилково ідентифікується як Mercedes-Benz в новому фамільному стилі. Багаторазово вивчивши автомобіль з усіх боків ми так і не знайшли до чого можна було б причепитися з точки зору зовнішності, а ось виконання піднесло деякий сюрприз …
IMG_6553
Найімовірніше це недолік конкретно нашого тестового зразка, тому що в голові не вкладається, що Е-class можуть оснастити механізмом закриття дверей, для спрацьовування якого дверима доводилося б сильно “грюкати”. Та й внутрішня ручка, така зручна для природного положення кисті під час руху, не створює достатнього важеля для легкого закривання, а другий виїмки, ближче до краю, просто немає.
IMG_6563Другим розчаруванням була відсутність в базових версіях двох величезних дисплеїв нової електронної приладової панелі. Було сумно дивитися на архаїчні за нинішніми мірками стрілочні шкали в автомобілі, який цілком заслужено носить титул самого інтелектуального в 2016 році. Адже такої кількості допоміжної електроніки, сконцентрованої в одній моделі, світ ще не бачив.
IMG_6572Навпаки, порадували, два трекпада на кермі, розташовані під великими пальцями, для управління системою мультимедіа (привіт фанатам олдскульних Blackberry), тактильно дуже приємні матеріали обробки, натуральне матове дерево, шкіра і навіть тканина на комбінованих сидіннях не псувала загального позитивного враження від гармонійного інтер’єру . А ще всередині присутній чорний рояльний лак обробки центральної консолі, який виглядає відмінно, але має властивість миттєво збирати відбитки пальців. Взагалі, інтер’єр нового W213-го заслуговує окремої глави, якщо не цілої книги. Дивовижна увага до найдрібніших деталей, які і формують образ лідера в бізнес сегменті. Хоча дивним, швидше за все, воно здасться тільки тим, хто перейшов в цей клас з нижчого, а в преміум сегменті доведені до ідеалу дрібниці вже давно в порядку речей. Розсип блискучих, оброблених плазмовим напиленням алюмінію, дефлекторів системи вентиляції і кондиціонування, з дуже приємними на дотик крутилками в стилі Bentley. У цій машині абсолютно все, чого торкається ваша рука, викликає приємні тактильні відчуття, кожен сантиметр натуральної шкіри, дерева і дорогого пластика. Сідаючи за кермо, ви немов повертаєтеся в атмосферу домашнього затишку і комфорту улюбленого крісла біля каміна. А що ви скажете про діодне підсвічування салону, організоване трубками по всьому периметру салону, яке, до того ж, вміє змінювати колір за вашим бажанням!
maxresdefaultНесподівано? Чудернацько? Чи не солідно ?! Просто дочекайтеся темного часу доби, включіть її і покажіть своїм пасажирам. Впевнені, вони це запам’ятають надовго!
Звичайно, не всі версії нового Е-class настільки тихі та заспокійливі, як базова, яка була у нас на тесті. Та й цей «тихоход» з маленьким дизелем, що не вселяє пієтету, якось ухитряється розганятися до 100 км / год всього за 7.5 секунд! При цьому витрачаючи смішні 4 літри важкого палива. А є ще гібридна версія з ще меншою витратою, але при цьому гібрид на дві секунди динамічніше у вправі “розгін до ста км / год”. Про монстрів із заповітним шильдиком AMG навіть не будемо заїкатися в даному матеріалі.
IMG_6562
Виходить, що навіть з найслабшим в лінійці двигуном, Mercedes залишається самим собою – комфортним, досить швидким в потоці та викликаючим повагу автомобілем. Вже традиційні для даного класу Макферсон попереду і многоричажка ззаду забезпечують впевнену пружну ходу навіть по дорожньому покриттю далекому від ідеального стану. Можливо, прискіпливому користувачеві робота задньої підвіски здасться трохи шумноватою на бруківці. Високопрофільна гума додає комфорту поїздки, але трошки погіршує точність управління. Відповідно шанувальникам гострого керма краще звернути увагу на диски більшого розміру з низькопрофільною гумою (наприклад, дозаказати AMG-пакет), це додасть крім зовнішньої краси ще й відгуку в поворотах, а так само при зміні смуги. Відкривши багажник і заглянувши в підпілля, п’ятого колеса ви там не знайдете – в оснащенні передбачений лише ремкомплект. Можливо мало хто з власників машин такого класу сам матиме бажання змінювати пробите колесо, але для людей, які часто подорожують між містами рекомендуємо звернути на цей момент увагу.
IMG_6528
І насамкінець одна з найцікавіших фішок W213, яку особливо полюблять водії, які звикли весело проводити вечори п’ятниці з келихом вина або іншого алкоголю. Отже, чи багато ви знаєте автомобілів, які зможуть по команді з телефонного додатку самі виїхати з парковки або ж навпаки, запаркуваться? Й це буде не банальний асистент паралельногоабо перпендикулярного паркування, який зараз встановлює кожен поважаючий себе виробник, а повністю автономний модуль управління, як у фільмах про Джеймса Бонда!

Future is here, folks!

Трохи технічних характеристик:

Кузов:

Довжина                   4923 мм

Ширина                    1852 мм

Висота                      1468 мм

База                         2939 мм

Колея перед             1600 мм

Колея зад                 1619 мм

Коефіцієнт Сх            0,27

Салон:

Місце для ніг

Передній ряд                     1059 мм

Задній ряд                         919 мм

Ширина в плечах

Передній ряд                     1467 мм

Задній ряд                         1450 мм

Простір над головою

Передній ряд                     1051 мм

Задній ряд                         971 мм

Редакція DreamCar дякує за наданий автомобіль ТОВ «Автомобільний Дім Соллі Плюс» в Харкові на Академіка Павлова 323 і особисто Катерину, Андрія Володимировича та Олега Олексійовича за плідну співпрацю та допомогу в підготовці матеріалу.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ