Тест-драйв Acura MDX: самий повний привід?

Тест-драйв Acura MDX: самий повний привід?

ПОДЕЛИТЬСЯ

Acura – люксовий підрозділ компанії Honda, яка в 1986 році побудувала завод в США для просування на американський ринок. І вже тільки після появи Acura, Toyota і Nissan схаменулися і представили свої люксові бренди – Lexus та Infiniti.
Як пишуть джерела в інтернеті, назва Acura бере свій початок від слова accuracy точність, акуратність, і зовсім не пов’язане з такою спів звучною йому сакурою, що є популярною в Японії, а логотип, крім усього іншого, ще й стилізований під кронциркуль – прилад для точних конструкторських креслень

IMG_6587
Що ж являє собою ця квітуча в Америці гілка?
Більщість моделей, яких насправді не так і багато, зовні представляють цілком знайомі Honda – Legend, Accord, Integra.
А ось MDX ягідка зовсім іншого, самобутнього поля. Нам на тест дісталася модель вже третього за рахунком покоління, випущена в 2016 році.


Зовні, особливо спереду, це авто дуже складно з кимось переплутати – гранований п’ятикутний фірмовий щит фальшрадиаторної решітки, на якому розмістилася хромована лижа з емблемою посередині. Точні, прямі, немов рубані, форми кузова, властиві всім Honda останніх років, і до божевілля красиві і спокусливі фари головного світла.
IMG_6595
Не знаємо, як вони це роблять, але дизайнери Acura здатні намалювати таку зовнішність, яка навіть після пари років буде сприйматися, немов концепт-кар, який абсолютно випадково опинився на дорогах загального користування.
І фари грають в цьому образі далеко не останню роль. Тільки погляньте на цю чарівну плеяду з п’яти лінз – три працюють в режимі ближнього світла, дві – далекого і всі п’ять як габаритні вогні. Крім того, що ці фари дуже гарні, вони ще й чудово освітлюють дорогу, в не залежності від сезону і погоди.
На тлі передніх фар, задні ліхтарі виглядають надто звичайними, але теж цілком в традиціях фамільного дизайну. 19 дюймові колеса на кремезному кузові здаються не дуже то і великими, шанувальникам краси напевно захочеться поміняти їх на щось більше. Хоча їздовий комфорт при цьому, звичайно, постраждає …

IMG_6738
Перейдемо до інтер’єру. Особливістю MDX можна назвати повноцінний семимісний салон. Так так, в багажному відділенні ховаються два додаткових крісла, які можна використовувати, якщо обмежитися лише 234 літрами обсягу для розміщення вантажу. Якщо ж людей п’ятеро, то в їх розпорядженні буде вже цілих 676 літрів. Також зручності пасажирам додає відсутність центрального тунелю на підлозі, не дивлячись на значний за мірками кросоверів кліренс в 20 см. Ну а якщо пасажирів всього двоє, то їм доведеться включити фантазію, щоб заповнити утворені після складання сидінь 1344 літра корисного об’єму.
Несподівано красиво, не зважаючи на те, що модель в першу чергу розроблялася для американського ринку (там, де люблять м’які комфортні дивани замість сидінь), виглядають передні крісла, особливо ззаду – такі собі космічні човники. І не тільки виглядають, а ще й забезпечені всіма необхідними електроприводами і впевненою бічною підтримкою.

Кермо також регулюється за кутом нахилу і вильоту з допомогою чотирьохпозиційного джойстика на рульовій колонці.
Мабуть, найбільш значною особливістю поновлення 2016 року можна назвати зміну коробки передач на 9-ти ступінчасту, виробництва ZF.
У салоні наявність нової АКПП видає відсутність традиційного важеля перемикання – з цього моменту тільки кнопки! А по центру панелі приладів кольоровий графічний дисплей (насправді їх навіть два – чисто акуровська “фішка”) в режимі реального часу розповідає про режими роботи просунутої повнопривідної трансмісії, що перекочувала з знаменитого седана Legend, яким японці по праву пишаються.
Не дивлячись на всю красу і зовнішню красу, автомобілі все таки створені для руху, тому пора переходити до активної частини тестдрайву.

IMG_6606
Тільки но з’явившись, MDX III-го покоління отримав новий V6, об’ємом 3,5 літра, потужністю 290 к.с. і 359 Hм і в парі з ним працювала АКПП на 6 ступенів. Але в 2015 році MDX був оновлений і ці оновлення торкнулися, в основному, коробки – і тепер це вже 9-ти ступінчастий SportShift. Нова АКПП з інноваційним кнопковим перемикання передач дарує водієві відчуття динаміки і одночасно забезпечує плавне і комфортне перемикання передач. З відсутністю рукояті куліси, MDX тільки додав в комфорт і зручність в зоні, де ми звикли бачити стирчащу ручку КПП.
В даний двигун інженери впровадили систему VCM, яка відповідає за відключення половини циліндрів. Система управління автоматично вмикає або вимикає три циліндри в залежності від навантаження на двигун, змінюючи ефективний робочий об’єм і підлаштовуючись під умови їзди для більшої паливної економічності.

Для того, щоб відповідати вимогам кожного водія в родині, новий MDX обладнаний системою IDS (інтегрована система управління динамікою автомобіля) з трьома режимами їзди – Comfort, Normal і Sport. У режимі Normal зусилля на кермі збалансовано між Comfort і Sport. При виборі режиму Comfort зусилля зменшується для підвищення маневреності, особливо на невисоких швидкостях і при маневруванні в обмеженому просторі. Режим Sport пропонує водієві більш відчутне зусилля на кермі, з більшою віддачею, для більш агресивної манери їзди. Так само в режимі Sport посилюється відгук на педаль акселератора і змінюється розподіл крутного моменту системи повного приводу SH-AWD.
IMG_6705
Тому можна констатувати той факт, що з новим 9-ти ступінчастим автоматом і системою VCM, апетит V6 був зменшений, і зараз, заявлена витрата в міському циклі їзди складає 14,2 л. / 100 км, ну а в заміському циклі 7,7 літрів, які не можуть не радувати любителів подорожувати в автомобілі. Нагадаємо, це по суті невеликий автобус, в якому 7 місць, а значить на кожного пасажира буде припадає лише літр з невеликим витрати палива на 100 кілометрів пробігу. Вражаюче!
Acura перетворила керованість MDX в цілу науку, запровадивши систему повного приводу Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). Дана система призначена для поліпшення керованості і забезпечення високого рівня прохідності. Постійно перенаправляючи потужність двигуна відповідно до розподілу ваги, SH-AWD забезпечує плавний розподіл крутного моменту.

IMG_7012
Система постійно визначає оптимальний рівень розподілу тяги між передніми і задніми осями і між задніми колесами, аналізуючи швидкість обертання коліс, кут повороту керма і бічні перевантаження. Для зменшення споживання палива, при їзді по прямій, до 90% потужності двигуна передається на передні колеса, мінімізуючи втрати моменту в трансмісії. При інтенсивному розгоні, коли вага зміщується на задню вісь, система SH-AWD перенаправляє до 45% крутного моменту на задні колеса. А при різкому прискоренні по кривій, 70% крутного моменту буде направлено на задню вісь, причому на зовнішнє колесо може бути розподілено до 100% крутного моменту, що дозволить пройти поворот по оптимальній траєкторії при максимальному зчепленні коліс з дорогою. Подібні системи ми звикли бачити в спортивних, навіть ралійних автомобілях (наприклад, Lancer Evolution), але тут – сімейний кросовер. І все це тут, звичайно, не для спорту, а для максимальної безпеки і впевненості на дорозі!
IMG_6832
Система SH-AWD нами була випробувана у всіляких режимах, різних умовах і всюди показала себе дуже гідно, але ось як тільки один з тест-пілотів команди DreamCar влучив у глибокий сніг і посадив MDX на «пузо» тут навіть інтелектуальна система виявилася безсила. Ще б пак, адже всі чотири колеса безсило крутилися в повітрі!
IMG_6919
Розробляючи підвіску для MDX, у інженерів було завдання збалансувати два ключові параметри – комфорт і керованість. Передня підвіска типу Макферсон з триточковим кріпленням амортизаторів себе проявила дуже гідно, як в керованості, так і в комфорті. А ось задня багаторичажка показала себе не настільки комфортно, як ми цього очікували. При їзді по нерівностях задня підвіска видає чіткі глухі звуки, ніби хтось грюкає. Можливо, якщо все сім крісел будуть зайняті, ситуація зміниться в кращу сторону? Так само підвіска MDX отримала більш легкі і міцні передній і задній підрамники, нові гідравлічні втулки сайлентблоків і більш жорсткі точки кріплення підвіски.
Але навіть всі незначні мінуси, які були виявлені в процесі тест-драйву, не можуть затьмарити позитивні емоції, які дарує Acura MDX з фірмовою системою повного приводу SH-AWD. Після снігових зимових випробувань, дуже хочеться перевірити повний привід в весняних грязьових ваннах 🙂

IMG_7061
Редакція DreamCar дякує за наданий автомобіль автосалон Acura в Харкові на Гагаріна 314-Б і особисто Олександра, Світлану та Сергія Дмітрійовича за плідну співпрацю та допомогу в підготовці матеріалу.
Більше світлин з тесту Acura MDX від DreamCar у галереї нижче:

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ