Тесла Модель С (першого покоління)

Тесла Модель С (першого покоління)

ПОДЕЛИТЬСЯ

Почати хотілося б з того, чому саме Тесла був обраний в якості дав своє ім’я даними автомобілям. Справа в тому, що це другий в історії цивілізації людина, після Леонардо Да Вінчі, чиї ідеї настільки випередили час. Автор понад чотириста патентів, безлічі винаходів, прізвище якого відразу ж викликає асоціації з електрикою.
tesla-model-s-concept-2010

У свою чергу Ілон Маск, масштаб особистості якого можна порівняти зі Стівом Джобсом, що здійснив революцію спочатку в персональних комп’ютерах, а потім і в світі мобільних телефонів, на наших очах робить революцію в автомобілебудуванні. Його девіз – майбутнє вже сьогодні, бо завтра буде пізно.

Теслу Модел З мабуть можна порівняти з першим айфоном, поява якого в 2007-му спочатку викликало лише посмішку серед компаній мобільних гігантів, пізніше, з виходом нової моделі, змусив замислитися, а ще пізніше усвідомити, що правила гри змінилися, в мобільному світі з’явився новий лідер і новий тренд, улюблений і бажаний мільйонами користувачів, а старі кнопкові телефони стали мало кому потрібні. Можливо, поки що надто рано порівнювати успіх Модел еС з успіхом айфона, і, тим не менше, всього за три з половиною роки з початку продажів, кількість проданих автомобілів перевалила відмітку в сто тисяч, при тому, що автомобіль аж ніяк не дешевий, що дозволило компанії Тесла вперше стати прибутковою.

Перші згадки про Тесла Модел ес в пресі з’явилися в 2008, а перший прототип показаний публіці на Франкфуртському автосалоні 2009 року, коли вже було прийнято рішення відмовитися від ідеї гібридної силової установки і випускати автомобіль на виключно електричній тязі. Це, по-перше, спрощувало конструкцію, а по-друге дозволяло домогтися найвищого рівня безпеки, звільнивши підкапотний простір від деталей, які в разі зіткнення, своїм переміщенням, гіпотетично можуть наражати на небезпеку пасажирів. До покупців ж дана модель дійшла вже 22-го червня 2012 року.

tesla-model-s-facelift-3_1

Основні виробничі потужності Тесла розташовані в Каліфорнії, США, а моделі для європейського ринку збирають в Нідерландах з машинокомплектів привезених зі штатів. Слід зазначити, що піклуючись про екологію, місцевий уряд вкрай заохочує покупку електромобілів серед своїх громадян, і кожного, хто зважиться зробити таке придбання, забезпечує безкоштовною стоянкою, обладнаної зарядним пристроєм, та ще й з безкоштовним електрикою протягом року.

Отже, повернемося до нашого автомобіля. Що ж представляє із себе Тесла мо ес? Це седан бізнес-класу, побудований на платформі Мерседес Е-серії, але з абсолютно самобутнім кузовом і салоном. На відміну від спірного, щоб не сказати некрасивого, Шевроле Вольт, або того ж Ніссан Ліф, дизайн Модел ес швидше красивий і гармонійний, чи жарт, коефіцієнт лобового опір становить всього 0,24 одиниці! А ці величезні колісні диски – мало кого залишать байдужим. За дисками коліс ховаються не менш значні гальмівні диски, і треба відзначити, що на відміну від класичних авто оснащених ДВС, гальмах електромобіля не доводиться працювати настільки ж напружено, бо в першу чергу енергія гальмування, замість того, щоб даремно нагрівати атмосферу, йде на рекуперацію і заряджає власні акумулятори. Досвідчені водії знають, що гальмування двигуном істотно покращує швидкість гальмування і скорочує гальмівний шлях.

Друга важлива відмінність електромобіля від звичайного – неймовірно низький центр тяжіння, який дуже позитивно впливає на керованість і дорожнє поведінку автомобіля. Справа в тому, що нижня частина мо ес вдає із себе плиту, в якій зібрані акумуляторні елементи 18650, так так, ті самі, популярні, які використовуються в ноутбуках, ліхтариках і іншій техніці. Кілька тисяч таких елементів і складають левову частку ваги всього автомобіля. Крім відмінної розваговки, така архітектура дозволила також отримати просторий салон, два містких багажника і найвищий рівень безпеки пасажирів. А ще пасажири отримали високий рівень комфорту, (особливо як для автомобіля, який в стані розігнатися до 100 км / год за три секунди) забезпечується чотирма пневматичними електронноуправляемий стійками. У цьому автомобілі в цілому дуже багато звичні речі замінені програмної складової, які в початкових моделях блокують функції доступні в старших. Але за додаткову плату, само собою, це все можливо включити на будь-якої моделі – повну ємність акумуляторів, для збільшення максимально можливого на одній зарядці пробігу або автопілот.

На перший погляд може здатися, що машина просто ідеальна, але це не так. Прискіпливий погляд відзначить нерівномірні зазори між елементами кузова, що властиво багатьом американським авто. Не відповідає ціні оздоблення салону, яке очікуєш побачити більш преміальним і затишним. Аморфні крісла, якось не ув’язуються вони з розгінної динамікою даної моделі, хочеться більше бічної підтримки, тому що низький центр тяжіння і доступний за першим торкання величезний крутний момент дозволяє швидко проходити повороти. Також є питання до заявленого максимального пробігу на одній зарядці, бо при активному педалюванні рівень заряду тане так само швидко, як на андроїд під час ігор!

tesla-s

Плюси: Екологічність, динаміка, безпека, прогресивність.

Мінуси: Ціна, запас ходу, якість салону.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ