Східна зірка – індійський концерн Tata представив власну версію кросовера 45Х

Східна зірка – індійський концерн Tata представив власну версію кросовера 45Х

ПОДЕЛИТЬСЯ

Ще пару десятиліть тому китайські авто сприймалися як щось веселе і скажене. Однак постійний націлений прогрес і планомірне підвищення стандартів призвели до того, що моделі з Піднебесної сприймаються вже набагато серйозніше. Поки що тільки в бюджетному сегменті, але націленість на преміум-ринок видно вже зараз. А слідом за азіатськими побратимами підключилися і індійці – величезний концерн Tata заявив про презентацію відразу двох моделей – 45х і Н45Х, покликаних «відкусити частину пирога» у європейських виробників.

Симбіоз Британії та Індії

Концепт Н45Х є першим кросовером, який розробили індійські фахівці. Але не варто обманювати себе з цього приводу – млинець аж ніяк не вийшов грудкою. Справа в тому, що ще 10-ть років тому Тата придбали у концерну Форд британські марки Ягуар і Ленд Ровер. І, треба сказати, що філії показали відмінний прогрес за ці десять років, випустивши чимала кількість нових моделей і істотно наростивши обсяги продажів.

У свою чергу, інженери Tata переймали досвід європейських колег, а зараз настав час для випуску власного продукту. Компанія стверджує, що H5X – перша модель, заснована на архітектурі нового покоління. Автомобіль розроблявся на універсальній платформі JLR D8, яка також служить основою для Land Rover Discovery Sport і Jaguar E-Pace. До всього, авто отримало вельми яскравий і стильний дизайн, кілька ріднять його з британськими моделями, але не позбавлений самобутності. Наприклад, дуже стильно виглядають дзеркала бокового виду на тонкій ніжці, багатосекційні протитуманні фари і ретельно замасковані задні стійки, привносять динамізм в образ.

Відповідно до заяв кураторів проекту, «автомобіль отримає все необхідне на сьогоднішній день, що дозволить зарахувати його до класу преміум-авто». А під капотом кросовера поки пропишеться сучасний дизельний двигун. Свого покупця Tata H5X бачить як «людини, яка прагне до Range Rover Evoque, проте ще не має в своєму розпорядженні такими сумами». Причому авто за розмірами буде навіть перевершувати його в довжину на 205 мм (4575), ширину на 25мм (1960) і висоту – на 51 мм (+1686). До того ж вартість моделі Tata H5X буде відчутно нижче.

tata-h5x-autoexpo-new-delhiImage-2

За різними напрямками

Однак кросовер – не єдина гучна прем’єра індійської компанії. Також на виставці в Нью-Делі був продемонстрований стильний хетчбек Tata 45X. Правда, цей автомобіль орієнтований спочатку на внутрішній ринок. Відповідно до заяв, «45X» націлений на те, щоб знову винайти дизайн міського автомобіля і скинути правила для індустрії, яка обслуговує сучасного індійського клієнта ».

Модель побудована за новою «гнучкою» модульній архітектурі Agile Light, а над зовнішнім виглядом хетчбека працювали художники з європейського підрозділу. В результаті Тата 45Х може похвалитися спортивним аеродинамічним формами і агресивними обводами кузова. Симпатично виглядають тонкі двох світлодіодні фари, бічні камери замість дзеркал, 20-дюймові легкосплавні диски і замасковані дверні ручки. Звичайно, багато деталей не дійдуть до серійного виробництва, але загальний образ вельми симпатичний. Та й то, що в своїх конкурентів Tata 45Х бачить не кого-небудь, а сам новий Mercedes-Benz A-Class, говорить вже багато про що.

tata-45x-autoexpo-new-delhi

За тридев’ять земель

Обидві моделі тільки недавно були представлені широкій публіці. І основною їхньою метою є саме азіатський ринок. Там вона доберуться до своїх покупців до початку 2019 го року. В Україні ці моделі навряд чи з’являться, але на вкрай цікаво поспостерігати за їх розвитком. А все тому, що, якщо вони будуть тепло зустрінуті покупцями, то, цілком можливо, що через кілька років і у нас будуть продаватися схожі хетчбеки і кроссовери індійського автовиробника Tata.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ