Цей пустотливий чех – тюнінговоє ательє АВТ доопрацювало кросовер Skoda Kodiaq

Цей пустотливий чех – тюнінговоє ательє АВТ доопрацювало кросовер Skoda Kodiaq

ПОДЕЛИТЬСЯ

Чеський бренд останнім часом завоював вельми гідну репутацію. Автомобілі компанії пропонують все те ж саме, що і їхні німецькі родичі-конкуренти, проте за меншу суму. Якісні моделі з високотехнологічними моторами, гідним оснащенням і адекватною ціною завоювали визнання автомобілістів по всьому світу.

Однак різні тюнінгові компанії все ж не сильно звертали увагу на автомобілі чеської марки. Звичайно, у самій фірми є власний підрозділ RS, що випускає гарячі версії, однак для багатьох цього здасться недостатньо. І ось, німецьке ательє АВТ вирішило зайнятися доведенням кросовера Skoda Kodiaq. В результаті автомобіль став швидше, могутніше і солідніше.

Тонкими штрихами

Зовнішність Skoda Kodiaq ABT залишилася практично незмінною. Оригінальна незграбна оптика розташована під плоским рельєфним капотом, фактурний передній бампер отримав невеликі противотуманки, а радіаторна решітка забезпечена знайомими вертикальними перемичками. Задня частина хизується акуратним спойлером, що знаходяться на кришці багажника, а також стильними стоп-сигналами, укомплектованими LED-лампами.

Профіль залишився виразним за рахунок потужних накладок на бічні пороги і м’язистих колісних арок. Серед змін – нові легкосплавні диски, розмірністю 20 або 21 дюйм, взуті в низькопрофільну гуму. І звичайно ж, авто забарвлене в стильний чорний колір, включаючи всі елементи екстер’єру: грати радіатора, бічні дзеркала – це додає значності і солідності. Зміни в салоні Skoda Kodiaq ABT також зовсім незначні – до стандартних деталей інтер’єру додалися тільки ексклюзивні килимки з логотипом ательє АВТ.

Обсяг переробок

Основна увага фахівці компанії приділили технічного доопрацювання двигуна. Причому були модернізовані обидві дволітрові версії – дизельна і бензинова. Другий варіант отримав фірмовий модель управління двигуном, перероблений впускний тракт і налаштування турбіни. В результаті модернізації максимальна потужність турбированного агрегату зросла зі 180-ти до 216 кінських сил. При цьому крутний момент також підріс – з 320 до 360 нм.

Аналогічні доопрацювання блоку управління і системи впуску торкнулися і дизельного двигуна. До того ж мотор отримав нову вихлопну систему, що також позитивно позначилося на віддачі агрегату і його тязі. В результаті стандартна версія на 150 кінських сил і 340 Нм після тюнінгу стала розвивати вже 180 коней і 380 Нм. Форсована модифікація на 190 коней (400 Нм) після доопрацювань отримала «табун» в 215 коней при 440 Нм крутного моменту. Підвіску, коробку або рульове керування фахівці чіпати не стали.

Готуйте гроші

Початок продажів Skoda Kodiaq ABT вже оголошено – автолюбителі і шанувальники марки можуть замовити тюнінговий варіант у менеджерів ательє. Остаточна вартість доробок не називається, але очікується, що орієнтовна ціна Skoda Kodiaq ABT складе близько 35 тисяч за початкову дизельну або бензинову модифікацію. А ось вартість форсованої версії на важкому паливі може досягти позначки 40-42 тисячі у.о.

Skoda Kodiaq 2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ