Сімейство Porsche Cayenne поповнилося новою топ-версією – Turbo S

Сімейство Porsche Cayenne поповнилося новою топ-версією – Turbo S

ПОДЕЛИТЬСЯ

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid укомплектований бензоелектричною силовою установкою, що складається з 550-сильного бітурбованого мотора V8, 136-сильного синхронного електродвигуна і літій-іонної батареї ємністю 14.1 кВт · год. Сукупна віддача силової установки – 680 к.с і 900 Нм крутного моменту. Коробка – восьмиступінчастий «автомат» Tiptronic S. Заявлена комбінована витрата палива – 3.9-3.7 л / 100 км, споживання електроенергії 19.6-18.7 кВтг / 100 км. Не залежно від кузова час розгону з місця до 100 км / год складає 3.8 секунди, максимальна швидкість – 295 км / год. На електротязі Cayenne Turbo S E-Hybrid і Turbo S E-Hybrid Coupe можуть проїхати до 40 км по циклу NEDC і розігнатися до 135 км / год.

У стандартної системи Sport Chrono Package три їздових режими: Hybrid Auto, Sport і Sport Plus. Не залежно від їздового режиму, електромотор активується вже на старті. У найбільш екстремальному режимі Sport + допускається майже повний розряд акумулятора, головне, що електромотор показував заявлену віддачу.

Літій-іонна тягова батарея з системою рідинного охолодження розташована під підлогою багажного відділення. Від побутової розетки батарея заряджається за 6 годин, від 400-вольтового терміналу – 2.4 години. Зарядку батареї можна також запланувати за допомогою Porsche Communication Management (PCM) або додатка Porsche Connect (для смартфонів і Apple Watch).

У стандартне оснащення товопової версії включені Porsche Torque Vectoring Plus з електроннокерованим блокуванням заднього диференціала, пневмопідвіска з активними стабілізаторами, 21-дюймові колісні диски і вуглець-керамічні гальма. За доплату пропонується підрулюючий механізм задніх коліс.

Також в модельній лінійці Porsche Cayenne 2020 роки з’явився «молодший» шестициліндровий гібрид з купеподібним кузовом – Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe з 462-сильною гібридною силовою установкою, що складається з 3.0-літрової «турбошестірки» потужністю 340 к.с., 136-сильного електромотора і літій-іонної батареї ємністю 14.1 кВт · год. Максимальний крутний момент – 700 Нм. Запас ходу на електротязі – 43 км. Комбінована витрата палива – 3.2-3.1 л / 100 км, споживання електроенергії 18.7-17.7 кВтг / 100 км.

У стандартній комплектації зарядний пристрій на 3.6 кВт. За доплату пропонується зарядка на 7.2 кВт, карбон-керамічні гальма і активний стабілізатор поперечної стійкості. Час розгону з місця до 100 км / год складає 5.1 секунди. Максимальна швидкість – 253 км / год.

Всі гібридні модифікації Porsche Cayenne вже доступні для замовлення.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ