Спортивна ініціатива – Seat показав свій гоночний автомобіль – E-Racer і розповів...

Спортивна ініціатива – Seat показав свій гоночний автомобіль – E-Racer і розповів про перспективи автоспорту

ПОДЕЛИТЬСЯ

Автоспорт і технології автомобільного світу нерозривно йдуть рука об руку. Спочатку різні інновації з’являються в різних гоночних серіях, а потім, якщо вони себе відмінно показали, «спускаються» до звичайного споживача. Втім, буває і навпаки. В даному випадку мова йде про гоночних електромобілях. Спочатку це були тихохідні пристрої, які могли пересуватися на невеликі дистанції. А зараз – електромобілі вражають своєю потужністю і динамікою.

Серйозні перспективи

Людство завжди вимагає «хліба і видовищ», тому відмовлятися від таких заходів, як автогонки – не можна. Але в що йде епоху авто з ДВС, слід уже шукати заміну. Наприклад, промоутери Кубка World Touring Car FIA оголосили про плани створення нової серії «E TCR», де будуть ганятися виключно машини на електричній тязі. Британський концерн Jaguar вже відреагував на цю заяву, розробляючи гоночної версії моделі I-pace. Серія «Electric GT» для гоночних автомобілів Tesla Model S також знаходиться в розробці, а чемпіонат FIA World Rallycross переключиться на електроенергію в 2020 році. Своєрідне початок вже покладено – електричний VW Golf touring підтримав гонку FIA Formula E 2016 Гонконзі.

Тому, поява моделі Seat E-Racer Герасимчука одкровенням. Стильний хетчбек може похвалитися агресивнішим і виразнішим дизайном. Передній бампер з великими повітрозабірниками, агресивні «зябра» на капоті, оригінальна передня оптика. Все це відмінно гармонує з масивними бічними порогами, розширювачами арок і легкосплавними дисками унікального дизайну. А корми авто хизується величезним спойлером і справжнім гоночним заднім бампером, в який інтегрована вихлопна система.

Основне – під капотом

Для того щоб ефективно брати участь в гоночної серії інженери розробили абсолютно новий двигун. Seat E-racer оснащений батареєю літій-іонних акумуляторів, які здатні видавати потужність понад 400 к.с. А завдяки «ефективному режиму», який дозволяє мотору короткочасно працювати на пікових навантаженнях, в певні моменти потужність може досягати близько 670-ти кінських сил.

Сам електродвигун може обертатися до 12 000 об / хв, а ємність акумуляторів становить 65 кВт. Як і належить гоночному авто, привід здійснюється на задню вісь, правда, за допомогою незвичної для бензинових моделей одношвидкісний коробки передач.

Гоночне і громадянське майбутнє

Треба сказати, що концерн має досить амбітні плани щодо моделі E-Racer. У перспективах – створення спеціальної гоночної серії виключно з іспанських електричних хетчбеків по аналогу SEAT Leon Eurocup. А пізніше керівництво планує випустити автомобіль на дороги загального користування. Представники фірми сміливо заявляють, що це перший стовідсотковий електромобіль, що ідеально підходить для треку і для міста. Звичайно, для цього доведеться трохи модифікувати дизайн, прибравши настільки непрактичний обвіс і трохи поворожити з настройками ходової частини.

Так що цілком можливо, що через кілька років ми побачимо цей виразний іспанська хетчбек на дорогах Європи, а трохи пізніше він добереться і до України.

Seat 2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ