У боротьбі за розкіш – наступне покоління Range Rover має стати краще...

У боротьбі за розкіш – наступне покоління Range Rover має стати краще своїх іменитих конкуретов

ПОДЕЛИТЬСЯ

Довгий час саме позашляховики англійської марки були на вершині ієрархії. Саме Range Rover задавав стандарти в класі. Однак останнім часом конкуренти зробили величезний стрибок в цьому сегменті. Тільки за пару років на автомобільному небокраї з’явилися такі гравці як Bentley Bentayga або Lamborghini Urus або Rolls-Royce Cullinan. А в світлі майбутнього дебюту кросоверів BMW X8 або Audi Q9, конкуренція досягла небувалих висот.

В результаті на проектування нового покоління Range Rover були кинуті кращі фахівці компанії, а також маса ресурсів компанії Tata (індійський концерн, якому належить JLR). За підсумком, наступна генерація позашляховика обіцяє бути вельми цікавою.

Конструктивні особливості

Зовнішній дизайн Range Rover залишиться впізнаваним, проте його незграбна форма буде трохи згладжена. Керівники проекту планують подарувати авто більш плавні бічні панелі, щоб поліпшити коефіцієнт аеродинамічного опору, а також знизити витрату палива.

Відомо, що нове покоління буде розроблятися на оригінальній алюмінієвій платформі MLA, яка пізніше ляже в основу інших моделей компанії. В даному випадку вирішальним фактором стало значне зниження ваги за рахунок широкого застосування «крилатого металу», а також універсальність конструкції, що дозволяє розміщувати найрізноманітніші силові установки. Орієнтовні габарити майбутнього позашляховика: довжина (4999 мм), ширина (1983 мм), висота (1920 мм) при колісній базі 2922 мм.

Окремої уваги варта оснащення range Rover. У салоні авто опиняться два сенсорних 10-ти дюймових екрану, розташованих за принципом моделі Velar. До всього додається шкіряний салон, маса подушок безпеки, а також спеціальна інтелектуальна система управління МІКРОКОНТРОЛ. Комп’ютер аналізує звички водія, улюблену температуру, температуру за вікнами автомобіля, положення сидінь, а потім самостійно виробляє зміни.

До всього, інженери компанії розробляють програмне забезпечення, що дозволяє взаємодіяти з системою «розумний дім», якщо така виявиться у власника. Наприклад, автомобіль здатний віддати команду, щоб розблокувати вхідні двері, включити освітлення або навіть розігріти чайник до приходу водія додому.

range_rover_2

Лінійка агрегатів

Платформа MLA для Range Rover дозволяє встановлювати найрізноманітніші агрегати. Для майбутнього покоління позашляховика будуть доступні 3-х літровий дизельний V6 або 4,4-х літровий V8 на важкому паливі. Також під капотом можуть розташуватися наддувні 3-х літрові бензинові мотори. А на вершині розташується Рейндж Ровер з 5-ти літровим бензиновим V8 від спеціального підрозділу SVO.

Любителі економії палива має право розраховувати на гібридні модифікації P400e, де чотирициліндровий бензиновий мотор працює спільно з електромотором. Схема здійснена за принципом «м’якого гібрида», а також популярної нині 48-ми вольтової технологією. Запас ходу виключно за рахунок електродвигуна становить 50 кілометрів.

Традиційно, позашляховик отримає просунуту систему повного приводу Terrain Response, що дозволяє налаштовувати привід, виходячи з дорожньої ситуації і особливостей полотна.

Поява на світ

Початок продажів Range Rover планується в 2021-му. Саме тоді нова генерація буде презентована широкому загалу. Поява на світ гібридних модифікацій очікується трохи пізніше – у 2022-му. Вартість моделі буде починатися з позначки 125 тисяч у.о., а за ціна Range Rover в найрозкішніших модифікаціях, від підрозділу SVO, може досягати показника 220-240 тисяч у.о.

range_rover_3

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ