Представлено нове покоління кросовера Toyota Highlander

    ПОДЕЛИТЬСЯ

    Прем’єра Toyota Highlander нового покоління відбулася на автосалоні в Нью-Йорку. Зі зміною поколінь великий сімейний кросовер переїхав на модульну платформу Toyota New Global Architecture (TNGA). Зміна «возу» дозволила збільшити жорсткість кузова на кручення, підвищити шумоізоляцію салону, поліпшити керованість і зменшити радіус розвороту. Максимальний діаметр колісних дисків збільшений з 19 до 20 дюймів.

    Габаритна довжина кросовера збільшилася на 60 мм – до 4950 мм. Об’єм багажного відділення автомобіля з трьохрядною конфігурацією салону збільшився з 391 до 456 літрів по американській методиці EPA, хоча при складених сидіннях заднього ряду багажник став менше 1150 літрів проти 1 198 літрів у нинішнього покоління моделі. У дворядної конфігурації обсяг багажного відділення зменшений із 2370 до 2076 літрів. Діапазон зсуву сидінь другого ряду (два окремих сидіння або тримісний диван) збільшився на 30 мм. Третій ряд став ширше і тепер вміщує трьох пасажирів.

    Highlander укомплектований колишнім 3.5-літровим «атмосферником» V6 з комбінованим уприскуванням і системою зміни фаз Dual VVT-i. Віддача агрегату – 299 к.с. і 357 Нм крутного моменту. У парі з ним працює 8-ступінчастий “автомат” Direct Shift. Базовий привід передній, повний привід з муфтою підключення задньої осі пропонується в якості опції. Дорожчі версії отримають динамічну систему постійного повного приводу з спрямованим розподілом крутного моменту (Dynamic Torque Vectoring AWD), як у нового RAV4. Також у Highlander нового покоління з’явилася електронна система Multi-Terrain Select, яка зраджує настройки протівобуксовочной електроніки в залежності від типу дорожнього покриття.

    Гібридний Highlander укомплектований 2.5-літровим чотирициліндровим «атмосферником», доповненим двома електромоторами і акумуляторним блоком, встановленим під заднім рядом сидінь. Сумарна віддача силової установки – 243 к.с. Витрата палива в комбінованому режимі – 6.9 л / 100 км. Привід – передній. За доплату запропонований повний привід з окремим електродвигуном на задній осі.

    «У базі» 8.0-дюймова «мультімедійка», електропривід водійського сидіння, трьохзонний клімат-контроль, світлодіодна оптика і електронний комплекс безпеки Safety Sense 2.0, що включає адаптивний круїз-контроль і системи утримання в смузі руху, розпізнавання дорожніх знаків і автоматичного гальмування. Версії Platinum покладено 12.3-дюймовий дисплей, підігрів сидінь другого ряду, камери кругового огляду, салонне дзеркало з вбудованим дисплеєм, на яке транслюється картинка з камери заднього виду і 1200-ватна аудіосистема JBL.

    На американському ринку бензиновий Toyota Highlander четвертого покоління з’явиться в грудні, гібридний – в лютому 2020 року.

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ