Представлений оновлений кросовер Audi SQ7

Представлений оновлений кросовер Audi SQ7

ПОДЕЛИТЬСЯ

Оновлений кросовер Audi Q7 німецька марка представила в кінці червня, зараз прийшла черга «зарядженої» версії SQ7. Від базової моделі кросовер відрізняється сріблястими корпусами бічних дзеркал, новими бамперами, гратами радіатора і оптикою, а також чотирма круглими патрубками вихлопної системи з хромованими накладками, посиленим захистом днища і хромованою декоративною смугою, візуально яка поєднала задні ліхтарі. Як опція пропонується чорний декор і спеціальний сірий колір кузова Daytona з перловим ефектом. У стандартне оснащення увійшли 20-дюймові легкосплавні п’ятиспицеві колісні диски з шинами 285/45, 400-міліметрові гальмівні диски спереду і 370-міліметрові ззаду. За доплату чорні гальмівні супорти замінять червоними, спереду з логотипом «S», а також встановлять карбон-керамічні гальма з дисками 420 мм спереду і 370 мм ззаду.

Інтер’єр оновленого Audi SQ7 оброблений темною шкірою і алькантарою. За доплату алюмінієвий декор замінять карбоновим. Також кросоверу встановлять спортивні сидіння, накладки на пороги з алюмінієвими вставками з логотипом «S» спереду, педалі і підніжка з нержавіючої сталі. В якості опції пропонуються спортивні сидіння S plus з вбудованими підголівниками, тиснення буквою «S» на спинці, пневморегулюванням підтримки поперекової опори і оббивкою зі шкіри Valcona з ромбовидної прострочкою. Колірна гамма варіюється від чорного, роторно-сірого до червоного кольору Arras, пропонованого виключно для моделі S.

Салон укомплектований новою передньою панеллю з трьома дисплеями, що з’явилися в базовій моделі під час останнього планового оновлення. Віртуальна комбінація приладів на екрані діагоналлю 12.3 дюйма має особливий S-режим відображення. Управління розважальної і навігаційної системами винесено на центральний 10.1-дюймовий екран, а за введення тексту і мікроклімат в салоні відповідає тачскрін діагоналлю 8.6 дюйма.

Під капотом залишився 4.0-літровий «турбодизель» V8 з двома турбокомпресорами і електричним нагнітачем, що працює від 48-вольтової електромережі. Віддача мотора – 435 к.с. і 900 Нм крутного моменту, доступних в діапазоні 1250 – 3250 об / хв. У парі з агрегатом працює восьмиступінчастий “автомат”. Привід – постійний повний з міжосьовим диференціалом Torsen. За доплату пропонується активний задній диференціал, активні стабілізатори і керовані задні колеса (на малих швидкостях повертаються на 5 градусів в протилежному напрямку). З місця до 100 км / год оновлений Audi SQ7 як і раніше розганяється за 4.8 секунди, максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км / ч.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ