Ґрунтовний підхід – Porsche Mission E має намір зробити кращий електричний спорткар...

Ґрунтовний підхід – Porsche Mission E має намір зробити кращий електричний спорткар в історії

ПОДЕЛИТЬСЯ

Деякі автолюбителі поспішать звинуватити німецький бренд Porsche в зайвій консервативності. Втім, небезпідставно. Наприклад, дизайнери компанії безумовно відносяться до розряду «найбільш ледачих», при рестайлинге навіть не проводячи оновлення екстер’єру, а лише позначаючи його. А інженери ось уже більше 40-ка років залишаються вірні заднемоторной компонуванні, що має ряд певних недоліків.

Втім, ті, хто захоплюється автомобілями з Штутгарта, теж мають рацію. Адже, такий підхід дозволяє відточити всі мінуси і довести конструкцію до досконалості. В результаті 911-й перетворився на справжній витвір інженерного мистецтва.

І якщо традиційна компанія Порш приймає рішення про революційні зміни, то вона робить це виважено, прорахувавши всі можливі варіанти розвитку подій. Яскравим прикладом вдалих рішень може бути кросовер Cayenne або спортивний седан Panamera. А скоро на ринок вийде електрична модель Porsche Mission E, здатна повалити Tesla Model S.

porsche_mission_e_-3

Довга дорога

Як вже було сказано, представники концерну не люблять приймати поспішних рішень. Известия про те, що в планах керівництва випуск електрокара, з’явилися ще в 2015-му році. Але модель дійшла до тестів тільки зараз. І тепер можна судити про дизайн Porsche Mission E. Автомобіль отримає чотиридверний кузов і впізнаваний силует.

Фірмова передня оптика отримала матричні світлодіодні фари, а елегантні обводи кузова гарантують відмінні показники аеродинамічній опірності. М’язисті бічні панелі відмінно гармонують з елегантними обводами даху, а під масивними колісними арками розташовані 21-о дюймові легкосплавні колеса.

Корми авто хизується тонкими світлодіодними стоп-сигналами, які пройшли через всю кришку багажника, екстравагантної формою задніх стійок і невеликий амбразурою скла. Порш Міссион Е буде оригінальним і пізнаваним, разом з тим зберігши фірмові риси бренду.

porsche_mission_e_-4

Технічні аспекти

Німецькі інженери розробили спеціально для Porsche Mission E нову платформу, яка пізніше ляже в основу електричної моделі від Bentley – побратима по концерну VW. Загальний обсяг інвестицій в проект склав 6 млрд. Євро. Основна увага приділялася універсальності самої конструкції, а також приемистости і екологічності нових двигунів.

Спочатку Порш Міссион Е буде пропонуватися тільки з одним варіантом двигуна. Два електромотора, що відповідають кожен за свою вісь, харчуються за допомогою літій-іонних батарей. Сумарна потужність установки складе більше 600 кінських сил, що дозволить розвивати швидкість 100 км / ч вже через 3,5 секунди, а максимальний показник наблизиться до позначки в 310 км / ч.

Однак генеральний директор Порш, Олівер Блюм, заявив, що це лише початок. «Ми розуміємо сьогоднішні тенденції автомобільного світу і не плануємо зупинятися на досягнутому. Такий обсяг інвестицій був виділений з урахуванням появи широкої гами силових установок ». Тому пізніше для моделі запропонують ще три варіанти, потужністю від 400 до 900 кінських сил, в залежності від уподобань і фінансового стан клієнта.

porsche_mission_e_-5

Революційна модель

Самий екстраординарний проект концерну за 87-ми річну історію близький до постановки на конвеєр. Початок продажів Porsche Mission E стартує вже на початку наступного року, а до своїх покупців авто добереться ближче до другого півріччя 2019 го.

Версії початкового рівня будуть коштувати від 85-ти тисяч у.о., а за ціна Порш Міссион Е в просунутому виконанні складе більше 100 тисяч. Втім, навіть такий цінник дозволить конкурувати з популярним електрокаром Tesla Model S, а, з огляду на підхід компанії до своїх проектів, навіть вигравати цю боротьбу.

porsche_mission_e_-2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ