«П» – значить Порш? Або «П» – значить проблема?

«П» – значить Порш? Або «П» – значить проблема?

ПОДЕЛИТЬСЯ

Останнім часом дизельні двигуни в опалі практично у всіх автомобільних виробників. Хоча, ще зовсім недавно практично скрізь чулися твердження, що мотори на важкому паливі можуть пережити бензинових родичів і вписатися в усі норми по екології за рахунок використання сечовини та інших технологій.

Але після Дізельгейта компанії Фольксваген і активного розвитку гібридних технологій (де дизель не такий гарний в тандемі, як бензиновий мотор), стало ясно, що ці силові установки швидше кануть в Лету.

Як у воду дивилися

Першим концерном, який вирішив повністю відмовити від дизельних моделей, став німецький виробник Порш. Варто сказати, що фахівці з Штутгарта, в принципі, не дуже шанували подібні технології. Довгий час Porsche був виключно бензиновим брендом і його авто входили в різні рейтинги найнадійніших машин.

Але недавно з’явилися дизельні модифікації: Panamera Diesel, Cayenne Diesel S і Macan Diesel S. Правда, на поточний момент вони вже зняті з виробництва, а керівництво компанії заявило про те, що з 2019-го року відмовиться від автомобілів на важкому паливі. Виробник не планує продовжувати контракт з постачання подібних установок.

Іронія долі в тому, що навіть після відмови від подібних технологій, репутація надійності Порш була трохи підмочена. В результаті довгострокової експлуатації було виявлено, що програмний пристрій авто навмисно занижує рівень викидів, щоб вписатися в екологічні норми. Відлуння того ж Дізельгейта торкнуться 3-х літрових модифікацій Cayenne Diesel S і Macan Diesel, а також 4,2-х літрового двигуна на важкому паливі.

Тільки в Британії під відкликання потрапили 53 тисячі среднеразмерного кросовера і 7 тисяч примірників невеликого позашляховика. Всього ж, за оцінками експертів, було випущено до 130 тисяч автомобілів з подібною проблемою.

Що потiм?

Керівництво компанії поки не заявляє про те, що вони планують робити в технічному плані. Адже «виправлений» автомобіль не буде вписуватися в норми по екології відповідно до стандарту Euro 6, а це спричинить за собою нові податкові збори і обмеження.

У той же час, Генеральний директор VW Group Герберт Дієс визнав, що дизелі зіграли з ними «злий жарт». «Дизель помилково отримав погану славу після цього скандалу» – заявив Дієс: «У нас є всі можливості для того, щоб виправити це».

Проте, концерн зі Штутгарта відмовився від майбутнього виробництва дизельних Porsche. Чи означає це, що настає захід епохи двигунів на важкому паливі і якщо так, то що гряде на зміну цьому?

porsche-cayenne-s-d-025

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ