Так що ці французи собі дозволяють – Peugeot 508 буде конкурентом німецьким...

Так що ці французи собі дозволяють – Peugeot 508 буде конкурентом німецьким седанам?

ПОДІЛИТИСЯ

Ми звикли до того, що французькі авто роблять ставку на екстравагантність і унікальність. В принципі, бізнес-клас це просто не їх стихія. Так, були боязкі спроби вийти на цей ринок, але їх успішність була, м’яко кажучи, сумнівною. Останні такі починання датуються 2011-м роком, коли світ побачив седан D-класу Peugeot 508.

Проте продажі і позиція авто в табелі про ранги серед конкурентів, ніяк не влаштовували керівництво концерну. І вони вирішили до 2018-го року провести тотальний рестайлінг, кардинально модифікувавши модель.

На стилі

Перші передумови про те, що дизайн Peugeot 508 зазнає помітні зміни, стали з’являтися ще в минулому році. Тоді, на автосалоні в Женеві був представлений стильний концепт «Pug», розвитком якого буде седан наступного покоління.

peugeot_508_2

Автомобіль візуально став більш хижим і динамічним. Заслугою тому стала змінена радіаторна решітка, більш вузькі світлодіодні фари головного світла і фактурний капот. А візуально нижній повітрозабірник з фронтальним оптикою з’єднує хромована вставка, що додає гармонії в образ.

Особливо виграшно седан peugeot 508 виглядає при погляді в профіль. Дах стала нижче, сто зробило авто стрімкіше. А легкосплавні диски укупі з Безрамковий стеклами дверей і м’язисті колісні арки вінчають загальну картину.

peugeot_508_5

Також французькі інженери кардинально переробили салон, попрацювавши над внутрішнім простором. Це дійсно нове покоління. Футуристична приладова панель, функції якої тепер виконує рідкокристалічний екран, діагоналлю 12,3 дюймів, ще один екран мультимедійної системи по центру, піднятий вгору селектор КПП і нестандартне рульове колесо. Інтер’єр Peugeot 508 впритул наблизився до преміальних седанів свого класу.

Про це говорить і оснащення авто – водієві доступний двозонний клімат-контроль, підігрів сидінь, навігація, програма моніторингу сліпих зон і навіть нічного бачення. Все це покликане зробити переміщення на авто максимально комфортним і безпечним.

peugeot_508_4

Великий асортимент

Традиційно, гамма мотором Пежо 508 буде досить великою. Всього покупцеві буде запропоновано шість різних варіантів з бензиновими або дизельними двигунам. Агрегати об’ємом від 1,6-ти до 2-х літрів здатні виробляти потужність від 128-ми до 222-х кінських сил в залежності від ступеня форсування. А передавати момент на колеса покликана 6-ти ступінчаста механіка або новий автомат. Трохи пізніше можлива поява гібридних і повністю електричних трансмісій.

До всього, вагому ставку Peugeot 508 робить ще й на практичну складову. Наприклад, багажник нового покоління став більше. Тепер його корисний об’єм складає 487-м літрів, що лише трохи менше, ніж у бестселера цього сегмента – BMW 3-series.

peugeot_508_6

Наполеонівські плани

Бос Жан-Філіп Імпарато хоче, щоб «цей новий Пежо 508 струснув ринок своїми видатним показниками і став конкурувати з кращими представниками сегмента». Оцінити самостійно, чи має представник компанії підстави для таких заяв, ми зможемо після старту Женевського автосалону. Саме там седан буде показаний на публіці. На заході також буде оголошено список цін на модифікації і час початку продажів Peugeot 508. Орієнтовно – це кінець 2018 го / начало 2019 го року. І серед потенційно вдалих ринків для моделі є і український.

peugeot_508_3

ЗАЛИШІТЬ ВІДПОВІДЬ