Екстравагантність як девіз – французький кросовер Peugeot 4008 показав своє обличчя

Екстравагантність як девіз – французький кросовер Peugeot 4008 показав своє обличчя

ПОДЕЛИТЬСЯ

Сучасної автомобільної корпорації, з огляду на сьогоднішні тенденції, просто неможливо вижити, не маючи в модельному ряду одного або декількох кросоверів. Європейські автоценітелі настільки полюбили цей клас, що більше половини продажів припадає саме на різноманітні міські позашляховики. Відгукнулася на цей попит і французька компанія Peugeot. Слідом за непоганим дебютом моделей 2008, 3008 і 5008 пішов спортивний кросовер Пежо 4008, який покликаний боротися з такими конкурентами як Toyota C-HR або Honda CR-V.

Виділятися серед інших

При розробці зовнішнього вигляду авто були поставлені досить конкретні завдання. Кросовер повинен мати спортивний образ і володіти своїм шармом. Як зразок було взято моделі преміум-класу від BMW, які також мають подібну стилістику і легко впізнавані в автомобільному співтоваристві. В результаті дизайн Peugeot 4008 вийшов досить вдалим.

Фронтальна частина обзавелася стильною вузькою оптикою і фігурним переднім бампером з ефектними Г-подібними прорізами повітрязабірників. Корма виграшно виглядає завдяки тонкій смужці стоп-сигналів, що проходить через всю п’яті двері, і трапецієподібним патрубки вихлопної системи, інтегрованої в бампер.

Погляд також приковує м’язистий капот з атлетичними вигинами, а профіль виглядає дуже динамічно за рахунок похилим купеобразного даху. Таке рішення позитивно позначилося не тільки на загальному образі, а й на аеродінамке авто. Завдяки цьому, а також завдяки втопленим в кузов дверних ручок, масивного Пежо 4008 вдалося досягти коефіцієнта в 0,29 Сх.

peugeot_4008_3

Потрапляючи в салон

У своєму інтерв’ю автомобільним виданням, генеральний директор компанії Жан-Філіп Імпарато не приховував свого задоволення. «Ще кілька років тому ми поставили перед собою складне завдання – за два роки випустити 5 різних моделей, кардинально відрізняються один від одного. І тепер я можу сказати, що це вдалося повною мірою. А найприємніше те, що кожна модель самобутня і унікальна за своєю суттю ».

Інтер’єр Peugeot 4008 оснастили приємними опціями і зробили його з урахуванням всіх побажань клієнтів і віянь сучасності. Кросовер отримав інноваційний i-cocpit, який замінив старомодну приладову панель. А невелике кермо і зручні крісла з розвиненою бічною підтримкою настроюють водія на спортивний лад.

Нова модель розроблялася на універсальній платформі від PSA – EMP2. Вона ж лягла в основу при проектуванні автомобілів 3008 і 5008. Проте, Проте, інженери постаралися зробити 4008 автомобіль унікальним, підкресливши його азартний характер. В результаті авто може похвалитися унікальною налаштуванням підвіски і гострим рульовим керуванням.

peugeot_4008_2

На вибір

Універсальна платформа дозволяє безболісно впроваджувати найрізноманітніші варіації двигуна, тому гамма моторів для Peugeot 4008 вельми багата. Так, діапазон двигунів стартує з трьохциліндрового турбированного бензинового агрегату PureTech, а його альтернативою буде 1,6-ти літровий мотор від DS7. Любителі дизелів отримають на вибір два мотори BlueHDi об’ємом 1,6 або 2,0 літра.

Також будуть підтримуватися два гібридних варіанти. Обидва будуть використовувати 1,6-літровий двигун THP. Першою варіації дістанеться в допомогу один електродвигун відповідає за передню вісь. Потужність такого авто становитиме близько 240 к.с. Друга версія отримає абревіатуру GT замість GTi і включатиме в себе електродвигуни на обох осях для повного приводу, сумарною потужністю до 300 к.с.

На стадії розробки

Що до моменту дебюту Пежо 4008, то кросовер повинен потрапити в руки до своїх покупців на початку 2020 року. Причому офіційні продажі моделі повинні стартувати одночасно по всій Європі. Так що шанс побачити авто в Україні – дуже високий.

peugeot_4008_4

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ