Там, де 308, там 310 – французький концерн Peugeot представив заряджену версію свого хетчбека

    ПОДЕЛИТЬСЯ

    Свого часу французькі хетчбеки були вкрай популярні і сильні в спортивному плані. Наприклад, легендарний 205-й наводив шереху в ралі класу «В», поглинаючи кілометри траси з лякаючою швидкістю. Зараз ця слава трохи забулася, але для справжніх шанувальників марки, які мріють про заряджених хетчбеках Пежо, пропонується свої послуги тюнінговоє ательє Clemens Motorsport.

    Компанія спеціалізується на доопрацюванні моделей французького виробництва від концерну PSA (Peugeot, Citroen, DS). Вони модернізують не лише зовнішній вигляд авто, роблячи його яскравішим і привабливішим, але і допомагають реалізувати весь потенціал мотора. Останнім творінням ательє став стильний п’ятидверний хетчбек Peugeot 308 GTi, який пройшов грунтовну доопрацювання.

    Peugeot 308 2

    Яскрава зовнішність

    Конструктори вирішили зробити екстер’єр моделі більш агресивним. Дизайн Peugeot 308 GTi піддався деякими точковим доопрацюванням. Машина отримала перероблений аеродинамічний обвіс з оригінальним переднім і заднім бампером. До всього, на бічних порогах завдано спеціальний принт, що говорить про приналежність машини до ательє Clements Motorsport. Також автомобіль хизується 19-ти дюймовими легкосплавними колесами CC-ZERO з багатоспицеві дизайном. Опціонально автомобіль оснащується 20-ти дюймовими катками з дизайном від Schmidt Revolution.

    Салон також придбав точкові зміни. Перероблені гоночні ковші отримали новий профіль з поліпшеною бічною підтримкою, а інтер’єр Peugeot 308 GTi розбавлений червоними елементами на передній панелі, центральному тунелі або кріслах.

    Peugeot 308 5

    З одного – три

    Якщо візуальні зміни автомобіля були не особливо істотними, то технічну частину Peugeot 308 GTi переробили вельми серйозно. За основу був узятий стандартний 1,6-ти літровий бензиновий турбомотор, що видає 272 кінських сили при 300 Нм крутного моменту. Авто оснащене механічною 6-ти ступінчастою коробкою може розганятися до сотні за 6 секунд і долати показник 250 км / ч.

    Для тюнингованного автомобіля доступні цілі три ступені форсировки. Перший етап має на увазі перенастроювання блоку управління двигуном. Тоді віддача мотора зросте до показника 290 кінських сил при 360 Нм тяги. Другий етап – установка нульового повітряного фільтра, переробленого інтеркулера і системи впуску холодного повітря. Цей мотор видає вже 303 коні при 380 Нм моменту.

    Найпотужніша модифікація отримає модернізований випускний колектор з нержавіючої сталі з 70-ти міліметровим діаметром. Після цих переробок потужність зросте до показника 310 коней при 400 Нм крутного моменту. Це дозволить долати планку 100 км / год вже за 4,6 секунди, що можна порівняти з динамікою самого серйозного конкурента в особі Volkswagen Golf R. Головним недоліком француза залишається відсутність системи повного приводу.

    Peugeot 308 4

    Налітай, вибирай

    Старт продажів Peugeot 308 GTi Clements Motorsport вже оголошений. Автомобіль доступний для шанувальників марки у всіх трьох специфікаціях. Ціна найпотужнішого Peugeot 308 GTi з 310-ти сильним двигуном буде наближатися до позначки 45-50 тисяч у.о.

    Peugeot 308 3

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ