Новий 718 Cayman GT4 і 718 Spyder

Новий 718 Cayman GT4 і 718 Spyder

ПОДЕЛИТЬСЯ

Підрозділ Porsche GT уникає загальногалузевої тенденції скорочення, турбонаддува і автоматизації завдяки двом новим доповненням: 718 Spyder і 718 Cayman GT4.

Обидва автомобілі оснащені шестициліндровим двигуном з наддувом і механічною коробкою передач, і Porsche заявляє, що вони запропонують ентузіастам «справжнє задоволення від водіння».

Нова шістка обсягом 4,0 літра – в порівнянні з 3,8 літрами попередніх Spyder і GT4 – утворює нове сімейство двигунів під назвою 9A2 Evo. Новинка видає 414 к.с.

Ця цифра на 44 к.с. і 35 к.с. більше, ніж у попередніх Spyder і GT4 відповідно. Новий двигун розвиває до 8000 об / хв і забезпечує максимальний крутний момент в 310 фунтів на фут між відносно високими 5000 і 6800 об / хв.

Результатом є те, що обидві моделі здатні розвивати швидкість 0-62 миль в годину за 4,4 с, при цьому Spyder розвиває максимальну швидкість 187 миль на годину, а GT4 розвиває швидкість до 188 миль на годину.

Обидві мають шестиступінчасту механічну коробку передач. Представник Porsche сказав: «Якщо ринок бажає PDK, це може бути здійснено, але дух автомобілів і купівельний попит дуже орієнтовані на ручне управління».

Поряд з фільтром сажі для зниження викидів NOx компанія Porsche представила нову адаптивну систему управління циліндрами, яка може короткочасно припиняти впорскування палива в один з циліндрів при частковому завантаженні. Інжектор використовується вперше разом з системою змінного впуску.

Porsche стверджує, що «всебічно покращив» аеродинамічну ефективність GT4 для моделі 718. Кажуть, що притискна сила на 50% вище, ніж у старої машини, без негативного впливу на опір. Такі функції, як більш компактний задній глушник, що забезпечує простір для функціонального дифузора, збільшують притискну силу ззаду на 30%, в той час як фіксоване заднє крило на 20% ефективніше, ніж старе. Це додає до 12 кг більше притискної сили на 124 миль на годину.

На відміну від попередніх поколінь Spyder і GT4, обидва автомобілі тепер мають однакове шасі GT. Передні і задні мости з пружинними і передніми стійками Raceinspired, а також система амортизації Porsche Active Suspension Management, яка на 30 мм нижче, ніж стандартні варіанти. Стверджується, що він «спеціально розроблений для використання на автодромі».

Обидві моделі мають керамічну гальмівну систему, а також стандартну систему фіксованих супортів з алюмінієвим моноблоком. 718 Spyder також використовує ті ж високопродуктивні шини Porsche виробництва Michelin, що і GT4.

Porsche стверджує, що зміни і додаткова потужність дозволяють Cayman GT4 проїхати Nürburgring Nordschleife більш ніж на 10 секунд швидше, ніж його попередник.

Фірма не випустила конкретні подробиці про інтер’єр будь-якого автомобіля, крім зображень, які ви бачите тут. Але очевидно, що новий GT4 зберігає багато деталей попередньої версії, в тому числі із тканини дверні тяги замість традиційних ручок. У кожного є велика кількість алькантари.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ