Ось, що означає – з’їхати з глузду. Nissan 370Z став на лижі

Ось, що означає – з’їхати з глузду. Nissan 370Z став на лижі

ПОДЕЛИТЬСЯ

Для багатьох відомий родстер Nissan 370Z має культовий статус. Авто поєднує в собі класичний задній привід, відточену керованість і яскравий зовнішній вигляд. Але ось уже на протязі більше десяти років модель продається практично без змін. Однак інженери компанії не забули про приємне родстер і презентували громадськості абсолютно унікальне авто, що одержав індекс 370Zki.

За мотивами Люка Бессона

Напевно, багато хто пам’ятає фільм Таксі 3, де герої картини успішно борознили засніжені гірські рівнини на седані з гусеничним приводом. Мабуть, саме ця ідея переслідувала японських інженерів, коли вони прийшли до висновку, що спортивний автомобіль коштує оснастити гусеницями. В результаті і з’явився цікавий проект під назвою Nissan 370Zki. Його найменування співзвучно з англійським дієсловом «Ski», що означає – «кататися на лижах».

nissan-370zki-3

В результаті переробок Ніссан 370Зкі отримав величезні задні гусениці Dominator від American Track Truck і передні лижі довжиною 56 дюймів і шириною 12 дюймів. Варто сказати, що така переробка вийшла несподівано трудомісткою. В процесі установки довелося виймати всю трансмісію, монтувати самі лижі, а тільки потім встановлювати коробку на місце. Мотор залишився колишнім – це знайомий 3,7-ми літровий V6, що видає 332 кінських сили. Як і стандартне купе, снігохід оснащений 7-ми ступінчастою автоматичною коробкою передач і класично заднім приводом, щоб додати додаткової гостроти в процес управління.

nissan-370zki-4

Серед інших нюансів – це спеціальна підвіска Nissan 370Zki, яка може додатково підняти авто на 75 мм, а також модифіковані пружини і амортизатори укупі з додатковими розпірками, які з’єднують самі лижі з рульовим керуванням. Гальмівна система залишилася стандартною, але самі контури були перенаправлені, а також отримали металеву захист, покликану захистити їх від механічного впливу ззовні.

nissan-370zki-2

Дизайн Nissan 370Zki теж трохи підробили, щоб додати автомобілю вид справжнього лижника. В результаті купе обзавелося жовтими фарами, які покликані створити моделі образ спортивного лижника. І що найдивніше – машина залишилася кабріолетом з м’якою тентованою дахом – дуже цікава опція з урахуванням ареалу проживання подібного авто.

Я разом з братом

Втім, купе не є абсолютно новим автомобілем для концерну. Ще одним проектом, на якому було дозволено «відірватися» японським механікам, став Nissan Armada Snow Patrol. Цей позашляховик вже більше підходить до таких експериментів. Після переробок модель може похвалитися 35-дюймовими позашляховими шинами, 20-дюймовими колісними дисками і додаткової світлодіодним оптикою від Pro Comp. Підвіска авто також підняли 5 сантиметрів спереду і на 3 см ззаду, щоб збільшити дорожній просвіт.

nissan-armada-snow-patrol-2

Силовий агрегат – старий знайомий 5,6-ти літровий двигун V8 на 390 коней. Укупі з такою ходовою частиною автомобіль здатний дістатися разюче далеко. А якщо доведеться застрягти, то на допомогу прийде опциональная лебідка, якій знайшлося місце в передньому бампері авто.

nissan-armada-snow-patrol-3

Причому, заїхати в «самий морок» можна з відмінним комфортом. Салон Nissan Armada Snow Patrol хизується прекрасними шкіряними передніми сидіннями з перламутровими кольоровими перфорованими вставками. А тішити самолюбство власника, покликані спеціальні логотипи на спинках крісел і бічних стійках.

nissan-armada-snow-patrol-1

Дебют обох автомобілів відбудеться найближчим часом на автосалоні в Чикаго. Тоді ж будуть оголошені і ціни на моделі. Цікаво буде дізнатися, скільки коштує це сніжне безумство.

nissan-370zki-5

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ