#На_всі_чотири_сторони

#На_всі_чотири_сторони

ПОДЕЛИТЬСЯ

Гасло, під яким компанія Пежо проводила серію тест-драйвів оновленого 2008, дуже доцільно відобразило те, що наша редакція зробила з автомобілем, який дістався нам на тест.
Ще з першого коротенького огляду він вразив своїми здібностями всюдипрохідця, тоді навіть здалось, що команда організаторів з лінійкою вимірювала та будувала шматок бездоріжжя по котрому пролягав маршрут поїздки. Так, тоді за кермом був представник салону, бо я навіть не наважився б їхати на міському авто в такі хащі.
7
На твердому покритті, коли за кермом були вже ми, знов похвалили новітню модель компонування приладів – це дійсно зручно, невеличке приємне кермо, та крісла з розвинутою боковою підтримкою – все як люблять водії з жагою до спорту.
Маленького але турбованого двигуна вистачало для впевненого маневрування містом, а витрата палива приємно дивувала невеличкими значеннями.

21
Цього разу нас вже чекав повноцінний (та ми навіть спочатку не уявляли на скільки) тест драйв. Сіре небо час від часу плювалось рясним дощем, розводячи багнюку та заповнюючи калюжі, що швидко усюди з’явились. Все шепотіло про те, що треба їхати на офф роуд.
Так і зробили, й поїхали до того місця, де під час першого знайомства нас возив менеджер. Велика калюжа з колією на початку ділянки трохи засмутила, й ми не наважились перевіряти її глибину, а об’їхали поруч, подальші водяні бар’єри вже приборкували без коливань, хоч і глибокі, але передбачувані перепони не викликали почуття страху. Автомобільчик поводив себе дуже впевнено, чим провокував їхати все більш зухвало. Заради ефектних кадрів та відео, форсуючи з розбризкуванням півтораметрових хвиль чергову калюжу, навіть загубили передню номерну табличку, знайти яку, нажаль, не вдалось, та ми зазначили перший недолік – недостатньо надійне кріплення переднього номерного знаку. Ще нам не зовсім сподобався жорсткий та твердий пластик оздоблення дверей, вікон та центральної стійки, проте згодом усвідомили, що за деяких обставин це є не аби яка перевага.

46
Накупавшись у воді поїхали дертися на схил, вкритий корінням, багнюкою та травою. З першого разу він не підкорився, як і з другого й третього, та все ж, погравшись з налаштуваннями режимів роботи трансмісії вдалося на нього заїхати. Задоволені перемогою навіть дозволили собі трохи відпочити й тут зрозуміли, що загубили номер.
Далі, знайшовши простору галявину, та вимкнувши усі електронні помічники влаштували фігурне катання по слизькій траві – авто знов вразив нас приємною керованістю та можливостями.

8910
Наступний іспит теж було складено на відмінно – малюк 2008 навіть опинившись в ситуації діагонального вивішування не скорився, а зімітувавши міжколісне блокування з гідністю виїхав зі скрутного становища. Пежо починав викликати пошану дедалі більше, ми зовсім не чекали від маленького міського автомобіля з трохи завищеним кліренсом такого бійцівського характеру! Не знайшовши нездоланної перешкоди на першій локації, поїхали шукати іншу, а хто шукає, той, як звісно, завжди знайде…
Наступного тексту могло не з’явитися на шпальтах нашого видання, як може і всього тест драйву, проте, на наше щастя, в салоні Пежо працюють напрочуд адекватні люди, які пішли нам на зустріч та підтримали в цій авантюрі, кажучи, що для цікавого тесту потрібно розповісти та продемонструвати людям усі можливості машини.

1112
Ділянку з жирною багнюкою та старими коліями від позашляховиків, як мені не було спочатку лячно, малюк знов подолав навіть не напружуючись. Колеса швиденько знаходили зчеплення с покриттям, переказуючи керму, що ось ми трохи з’їхали вбік, виправ напрямок та їдемо далі, як заплановано, хоч передом, хоч задом. Вражаюче!
1314
І ось, остаточно знахабнівши від того, що машина пробачає нам всі глузування та гідно складає всі іспити, ми заперлись туди, куди, не заручившись спочатку підтримкою справжнього позашляховика, нам їхати було не слід. Підступна колія, як не намагались ми разом з 2008 їхати лівіше, зненацька злизала та поглинула нас у глибоку калюжу, в якій повністю сховалось переднє колесо. Трохи повоювавши, намагаючись вибратися самотужки, ми, здається, лише погіршили своє становище. Потрібно було шукати рятівника.
15
Проїжджаючий поряд чоловік на Прадо відгукнувся на мої сплески руками, під’їхав з питанням, і чого ми туди поперлись, та дізнавшись, що троса в нас немає, відповів, що допомогти в такому разі не зможе, ну що ж, хоча б зупинився.
3
Далі почалась напружена робота мозку по згадуванню друзів з позашляховиками, хто б міг нас витягнути. Всі були дуже далеко, то ж порятунок знов таки приїхав з салону Пежо у вигляді Мітсубіши Паджеро. Поки хлопці їздили його зустрічати, ми встигли знайти та причепити буксирувальну петлю за яку нас, в решті решт, й витягнули. Тут треба зазначити, що той самий твердий пластик, який ми лаяли на початку, виявився дуже стійким та зручним для того, щоб з нього було легко відмити сліди позашляхових пригод, і в цьому разі це можна розглядати як перевагу.
Вибравшись з хижої пастки, малюк трохи повередував, бо багнюка та вода потрапила на датчики електронних систем, зле помигав лампочками, виказуючи своє невдоволення, проте швиденько отямився й знов став слухняним та добрим хлопчиком, що хутко повіз нас назад.
Які можна зробити висновки – ми дуже приємно вражені можливостями даного автомобіля. Звичайно, зупинити можна найкрутіший позашляховик, проте пересічному громадянину, особливо мешканцю міста (краще не кремезної будови), можливостей Пежо 2008 вистачить навіть з запасом. А ще він дарує емоції, дитячу радість від того, що робить те, що зовсім не чекаєш від маленької машини, їде там, де здається не повинен проїхати, піклується про пасажирів не витрушуючи з них душу навіть на поганих вітчизняних шляхах, ще й про гаманець дбає, бо має помірний апетит.
Отже, якщо в Вас ще немає власного автомобіля й ви міркуєте про придбання, придивіться уважніше до цього малюка, а ще краще приїздіть на його тест драйв. Впевнені, він не залишить Вас байдужими!

 

Враження Валентина Світлічного:

Peugeot 2008, хто ти?

У сірий, дощовий будній день, нам випала нагода познайомитися з яскравим і цікавим автомобілем Peugeot 2008, який нам із задоволенням надала компанія «ПЕЖО ЦЕНТР ХАРКІВ»
Отже, 2008-ий хто ж ти насправді?!?!?
Пежо 2008 побудований на базі 208, але має приємні 165 см кліренсу, які будуть дуже навіть до речі в зимову пору року і при подоланні броду.
Напевно тому компанія Пежо дану модель позиціонує як кросовер.
Потрапляючи в салон, потрібна легка адаптація, так як з ростом 187 см, відчуваєш себе трохи скутим, але буквально кілька хвилин, які приділяються для налаштування органів керування проходить адаптація і салон 2008-го вже не здається маленьким. Панель приладів радує око своїм дизайном і світловим оформленням. Кермо, досить невеликих розмірів, практично як на симуляторах, але при цьому приємно лягає в руку. Хоча, як мені здалося, не вистачає регулювання по висоті й високій  людині він трохи занизький. А ось передні сидіння здалися, трохи замалі, але з дуже хорошою бічною підтримкою і цей плюс ми відчули пізніше, коли почалася активна частина тесту. Задній ряд сидінь явно не розрахований на трьох пасажирів, навіть середньої статури. А ось багажне відділення дуже здивувало своїм обсягом, близько 360 літрів і це дуже гідна цифра. Холодильник, коляска або кілька мішків картоплі з дачі ви зможете розмістити без будь-яких проблем.
Силові агрегати в лінійці мають об’єм 1,2 л на 82 к.с. і 1,6 на 120 к.с. Мотор на 120 сил дуже гідно себе показав, а ось малюкові об’ємом 1,2 л. явно не вистачає потужнішої турбінки. У такому тандемі цей мотор виглядав би ще цікавіше, а так при наявності 3-ох осіб в машині і 2-ух пакетів з супермаркету і авто вже істотно втрачає в динаміці і додає у витраті пального.
Перші кілометри ідеальною асфальтовою дорогою, нічого цікавого, крім тиші в салоні і приємних відчуттів від керування не принесли.
Але це були б не ми, якби тестували даний автомобіль в місті, та ще й на ідеальній дорозі. Нам не склало труднощів знайти вулиці з дорожнім покриттям далеким від ідеального. Результат здивував. Ходова себе показала гідно, відпрацьовуючи всі нерівності і ями різних розмірів і при цьому не доставляючи шуму в салоні автомобіля.

 

16
Далі ми проїхали на легке бездоріжжя. Доріжка з невеликими перепадами висот і калюжами глибше 15 см., долалися без будь-яких проблем. Підйом на схил приблизно в 30 градусів, по мокрій траві і землі упереміш з глиною теж нам підкорився, хоча і не з першого разу. А це і не дивно. Адже це кросовер з чисто переднім приводом, хоча задній привід, що можна б було увімкнути, був дуже б навіть доречним, якщо ми вже говоримо про сучасний кросовері. Але наша команда не зраджує своєму стилю в тест-драйві, і ми вирішили пошукати для 2008 року ще більше бездоріжжя і ще більше емоцій для нас. Передній привід, 165 см кліренсу, зимова гума і приблизно 1200 кг маса автомобіля не беручи до уваги двох членів команди і це все в комплексі, дуже гідно скоряло бруд з листям, калюжі – які таїли в собі бруд з глиною, але, на жаль, в один момент нам банально не вистачило кліренсу.
Конкурентами 2008 му можуть бути Suzuki SX4, Nisan Juke, Chevrolet Tracker, Opel Mokka. Кого вибирати, вирішувати вам. А мій вердикт по 2008-му, з огляду на всі плюси і мінуси, це 7 балів з 10.

Точка зору – Вадима:

Ми їхали на тест з повною впевненістю, що модель Peugeot 2008 – це просто «піднятий» хетч 208 з парою пластикових накладок, декоративним захистом і селектором вибору режимів їзди по бездоріжжю лише для галочки. Не те щоб ми помилилися на всі 100% – виїжджати туди, де ніколи не з’являлось колесо автомобіля все ж не варто. А ось зі складними, мокрими, брудними і побитими доріжками цей компактний кросовер (а не хетч, визнаємо) впорається без проблем. І не дивіться на передній привід і вузеньку гуму – геометрична прохідність відмінна завдяки коротким і «гострим» звісам. А новачкові дуже знадобляться ті самі «режими руху по бездоріжжю» – вони досить грамотно здатні пригальмувати колесо, що буксує, не дадуть «закопатися» в багнюці або піску якщо ви раптом бездумно вдавите педаль газу … Ну і як міський автомобіль Peugeot 2008 мене особисто вразив – дуже збита і щільна підвіска, яка при цьому просто класно відпрацьовує всі принади наших доріг. Французи завжди славилися налаштуваннями підвіски, але тут навіть при всьому бажанні – не причепишся. Знайомі нам доріжки з поганим покриттям проїжджаються до непристойності комфортно. Жодного пробиття ми так і не почули. Браво! Салон автомобіля приємно радує око неординарністю приладової панелі, керма, та й кокпіта в цілому. У цьому ціновому сегменті – однозначно один з кращих! Варто згадати і економічний двигун, якого настільки легкої машинці цілком достатньо. А ще трансмісія – ну нарешті в Пежо з’явилися сучасні гідротрансформатори, а не архаїчні 4-х ступінчасті старички. Вердикт – 4.5 з п’яти. Чому не «відмінно»? Я забираю пів балу за відсутність повного приводу (нехай навіть як опції). Для кросовера в моєму розумінні (навіть компактного і міського) це «must have».

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ