Міні #тестдрайвже нового Tiguan.

Міні #тестдрайвже нового Tiguan.

ПОДЕЛИТЬСЯ

0-02-05-8a90b13debeebada0d5328fe08986043516c48f5ad6297f90c77136d5b34ce88_full
Нещодавно наша редакція взяла участь у тест-драйві нового Tiguan від Автодому Фольксваген. Замовили дві версії – «Потужний» Highline 2.0 TSI на 180 бензинових коней та «Спортивний» R-Line 2.0 TDI з 150 кіньми та вагомими 340 крутного моменту.
IMG_20161109_151405
Поки чекали третього колегу встигли вдвох посидіти та роздивитись один з Тигуанів, що стояв в шоу-румі. Зовні нове покоління зробило, як на мене, великий крок вперед, та стало схоже на повноцінний автомобіль. Можете закидати мене помідорами, проте куций зад попередника жодних приємних емоцій не викликав. В цьому ж кузові все набагато гарніше, навіть чимось нагадує BMW. Приємний салон, дуже оригінальне, навіть вишукане, дзеркало заднього огляду, інтерактивна панель приладів з широкими можливостями індивідуальних налаштувань, а поруч досить жорсткий пластик, глянцеві декоративні панелі, що не викликають впевненості в їх довговічності та недостатня ширина, але недостатня для людей, вищих за 175 см. Багажне відділення, містке та функціональне, з автоматичними дверима також справило приємне враження.
0-02-05-85d3d4ff8050c5134ee1cfb54d6da6de01a1d9a33bac3b6b5e8b660be0a3048f_full
В першу чергу для дорожнього тесту взяли бензиновий авто (тому що воно лише одне, тоді як дизельними були три інші). Динаміка не вразить водія, що має досвід експлуатації більш менш динамічного автомобіля, проте й соромно на дорозі не буде, а якщо їхати самому, без зайвих трьох пасажирів, то напевно ще й задоволення подарує.
0-02-05-4ee563ea1be8333c394241285b0664eeb0a401150546a7123a67a8bea79de531_full
На 19-х колесах Тігуан здається трохи жорстким, цікаво, що за кермом переїздити трамвайні шляхи менш приємно, ніж у кріслі пасажира. А кермо, напроти, залегке, й залишається таким аж до швидкості 80 км/г, після чого набирає приємної пружності.
0-02-05-029baa430da5ecb308beccc9fabcde6653fe743088dd18a8a172ed7dacb9ad1e_full
Габарити контролювати легко й по дзеркалах, завдяки простим лініям кузову, до того ж не аби як допомагає система навколишнього огляду, яка завдяки 4 боковим датчикам та камерам вміє навіть моделювати вид зверху для легкого паркування в складних умовах. Про камеру заднього огляду, що підказує доречну траєкторію вже просто не кажу, звісно, вона присутня. Також сподобалось проекційне зображення спідометра під лобовим склом, з яким взагалі можна не відводити погляд з дороги, а ще система руху в своїй смузі та адаптивний круіз, яким спочатку досить лячно довірити керування швидкістю та кермом.
0-02-05-8ae3dba8094cd99ae023c47a0fda35eda3aca03a4d16dd44611ac5a31c580de1_full
Дизельна версія сподобалась трохи більше, R-Line оснащення має менше за розміром кермо, що вже з 30 км/г стає передбачувано та приємно наповненим зворотнім зв’язком, цікавішим оздобленням салону, кріслами з трохи більшою підтримкою та більш спортивною зовнішністю. Проте немає панорамного даху, як на бензиновому собраті. Їде приблизно також, може трохи голосніше, все ж таки дизель, але гуде не надокучливо, скоріше приємно.
На жаль час та маршрут тесту був дуже обмежений, то ж дочекаємось повноцінного тест драйву для більш детального огляду новинок від Фольксваген. Здається вони цього варті!
0-02-05-a2a6457c3ddb19bf2ed1b60d69cff08517b43c2b093aea7edfca279019508984_full0-02-05-e101940688b30b023315d5051e07686b750d7d288ee32e17d5537d4f35498983_full0-02-05-d74bdafbbcbafd2ee5cab2a016e148fdba99bc93818b1055bc54b907391f871d_full

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ