У боротьбі за екологію – новий Mercedes EQC був помічений на передсерійних...

У боротьбі за екологію – новий Mercedes EQC був помічений на передсерійних тестах

ПОДЕЛИТЬСЯ

Компанія Мерседес в автомобільному світі уособлює статусність і успішність. Втілення новітніх технологій, зразкового комфорту і респектабельної зовнішності. Однак, як це не дивно, в плані прогресу автомобілі компанії помітно відстали від своїх конкурентів. Підтвердженням тому є той факт, що лише недавно в модельній гаммі концерну з’явилися гібридні моделі C-class. Втім, навіть вони за своїми технічними характеристиками поступалися одвічному конкуренту з Баварії – 3-series.

Що вже говорити про чисті електрокари, яких у BMW було вже два, до кінця року з’явиться третій, а через сім років цю цифру планують довести до 12-ти автомобілів. Але нарешті фірма зі Штутгарта вирішила надолужити згаяне і почала активно просувати в життя модель Mercedes EQC.

Довго запрягаємо

Треба сказати, що концепт Mercedes EQC широка публіка побачила ще в 2016-му році на Паризькому автосалоні. Тоді відвідувачі побачили цікавий кросовер з обтічними формами і футуристичним екстер’єром. Але то був лише стендовий зразок, а про начинку і технічнi характеристики Mercedes EQC було відомо зовсім небагато. Сьогодні ж кросовер був помічений на тестах поблизу випробувальних полігонів компанії, що свідчить про майже повну його готовнiсть.

Mercedes EQC - 1

Сказати з впевненістю, яким буде дизайн нового Мерседес ЕКУС не можна – досить велику площу автомобіля закривають маскувальні панелі. Однак уже зрозуміло, що позашляховик став виглядати більш буденно в порівнянні з модельним зразком. Автомобіль позбувся своєї підсвіченої решітки радіатора і ефектними боковими порогами. Тепер зовнішній вигляд передньої частини кросовера виконаний в стилі своїх побратимів по компанії – Mercedes GLC / GLE. Впізнається фірмова оптика моделей і загальний силует. А завдяки спільній роботі дизайнерів та інженерів, екстер’єр у авто вийшов досить плавним, що позитивно позначиться на аеродинамічному опорі і збільшить акустичний комфорт укупі з запасом ходу.

Mercedes EQC - 4

Інтер’єр Mercedes EQC також повинен стати більш приземленим. Очікується, що автомобіль буде запозичувати багато технологій, які раніше з’явилися на класичних авто E-class і S-class. Правда, свої «фішки» теж з’являться. Так, підсвічування дисплеїв, а, можливо, і салону, буде змінювати своє забарвлення залежно від ступеня зарядки акумуляторів, натякаючи водієві на необхідність дозаправки.

Швидко їдемо

В якості силового агрегату Mercedes EQC буде використовувати два електродвигуни, що живляться від літій-іонних батарей. Сумарна потужність моторів складе 402 к.с., а розгін до сотні займе у авто всього п’ять секунд. До того ж кожен двигун відповідає за свою вісь, що робить позашляховик повністю повнопривідним, а сама система приводу дозволить вибирати з декількох режимів роботи. При цьому запас ходу складає близько 500 км на одному заряді батарей, а на заповнення заряду буде досить півтори години.

Ще однією приємною особливістю є те, що Мурседес ЕКУС розроблений на унікальній платформі, спочатку проектувалася як «візок» для електромобілів. Це дозволило розмістити батареї максимально низько до землі, значно знизивши центр тяжіння. В результаті інженери заявляють, що це буде самий «драйверский і азартний електричний кросовер в своєму сегменті».

Mercedes EQC - 4

З оптимізмом у майбутнє

Незважаючи на те, що це тільки перший електричний автомобіль концерну, керівництво компанії покладає великі надії на цей сегмент. Через універсальної структури платформи, на ній буде розроблений ще кілька подібних моделей. Вже до 2025-го року фірма планує вивести на ринок близько 10-ти машин повністю на електричній тязі. Однак, багато в чому це залежить від того, як вимоглива публіка сприйме «першу ластівку» Що ж, чекати залишилося недовго – початок продажів Mercedes EQC призначено вже на початок 2019 року, а до середини того ж року автомобіль з’явиться і в Україні. І буде вкрай цікаво подивитися на його успіхи на вітчизняному ринку.

Mercedes EQC - 5

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ