Mercedes-Benz почав серійне виробництво електричного кросовера EQC

Mercedes-Benz почав серійне виробництво електричного кросовера EQC

ПОДЕЛИТЬСЯ

Електричний кросовер EQC збирають на тій же лінії, що і звичайні седан і універсал C-Class, а також GLC і GLC Coupe. За словами представників концерну Daimler, забезпечити складання автомобілів з різними трансмісіями на одній лінії дозволили величезні інвестиції, але точні цифри не називаються.

У традиційній збірці автомобіля з’єднання кузова з підвіскою і трансмісією називають «шлюбом». Однією з особливостей складального процесу EQC стане, так званий «повторний шлюб» – установка акумуляторної батареї, а після електродвигуна і решти трансмісії. Як кажуть в компанії, цей процес схожий на установку ДВС в звичайному автомобілі – акумулятор піднімається підйомним пристроєм на відведений йому місце і автоматично кріпиться болтами.

В кінці цього року виробництво Mercedes-Benz EQC також запустять на спільному німецько-китайському підприємстві Beijing Benz Automotive Co. Надалі виробництво електрокарів розмістять на німецьких заводах Mercedes-Benz в Раштатте і Зиндельфингене, а також в американському Тускалусі та французькою Хамбахе. Акумуляторами електрокари марки буде забезпечувати належить Daimler німецька компанія Accumotive.

Mercedes-Benz EQC – перша модель суббренда EQ. Прем’єра електрокара відбулася у вересні минулого року в Стокгольмі. Mercedes EQC побудований на платформі Modular Electric Architecture (MEA), розробленої Daimler для майбутньої електричної лінійки. Повнопривідна модифікація EQC 400 комплектується двома електромоторами (по одному на вісь) з сумарною віддачею 408 л.с. і 765 Нм крутного моменту і тягової батареєю ємністю 80 кВт ∙ год. Запас ходу на одному заряді – 445 – 471 км по циклу NEDC. Максимальна швидкість EQC обмежена електронікою на позначці 180 км / ч. З місця до «сотні» Mercedes-Benz EQC 400 масою в 2425 кг (з них 650 кг – акумулятор) прискорюється за 5.1 с.

Акумуляторний блок електрокара являє собою компактну конструкцію з двох модулів з 48 осередками та чотирьох модулів з 72 осередками. Зарядний пристрій кросовера має рідинне охолодження і потужність 7.4 кВт. Час зарядки батареї до 80% ємності від швидкісний зарядної станції – близько 40 хвилин. Заряджати батарею можна і від звичайної побутової розетки.

У стандартну комплектацію включені навігаційна система, здатна автоматично розрахувати найшвидший і зручний маршрут з коротким часом зарядки і мінімальними зупинками, а також клімат-контроль. Крім звичних їздових режимів Comfort, Eco і Sport кросовер отримав режим Max Range, в якому електроніка максимально економить заряд акумулятора заради дальності пробігу. Крім того, водій зможе вибирати з п’яти режимів рекуперативного гальмування.

На європейському ринку кросовер з’явиться в середині 2019 року. Прийом попередніх замовлень вже стартував. У Німеччині Mercedes-Benz EQC варто від 71 280 євро, спеціальна версія Mercedes-Benz EQC Edition 1886 – 84 930 євро.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ