Ltava Attack Series 2017. Відкриття.

Ltava Attack Series 2017. Відкриття.

ПОДЕЛИТЬСЯ

Для шанувальників автоспорту з усієї України Полтава вже давно стала другою домівкою, а незрозуміла простому обивателю абревіатура LAS – синонімом слова задоволення! Адже в Україні, на жаль, не так багато місць, де любителі автомобілів можуть провести уїк-енд в компанії своїх залізних коней і однодумців.

Для найбільших щасливчиків відкриття сезону почалося ще в четвер, коли на трек приїхали поодинокі екіпажі тестувати і налаштовувати свою техніку. Самою помітною машиною цього етапу став Lotus Elise S під управлінням досвідченого пілота-кільцевика, майстра спорту, Валерія Шевельова, який в четвер вперше вивів на асфальт Ltavaring диво британської інженерної думки. Lotus, володіючи феноменальним співвідношенням потужність/маса давно просився сюди. Його 217 сил на трохи більше 900 кілограм маси безперечно і створювалися для таких звивистих вузьких доріжок, з безліччю крутих поворотів.

IMG_4382А ось в п’ятницю бажаючих покататися стало значно більше – трек вкатували вже близько 30 автомобілів, які скучили взимку по чистому і сухому покриттю треку. Пари формувалися вільним чином, і при належній частці везіння та вміння переконувати, можна було умовити пілота прокатати прохача на одному зі спортивних автомобілів. Єдиним мінусом в п’ятницю була відсутність телеметрії, адже секундомір, на жаль, не забезпечує належної точності, тому що часом, пілоти борються навіть не за десяті, а за соті частки секунди!

IMG_4471Суботня кваліфікація вже зібрала всі 69 пілотів, які були розділені на дві групи, перша з 9:00 до 13:00 і друга з 13:00 до 17:00. І якщо в п’ятницю, хоч і без телеметрії, але каталися стільки, скільки дозволяли автомобілі, гума та кількість палива, то в суботу кожен учасник отримав тільки три проїзди, кожен з яких становив 4 кола довжиною 1050 метрів. Два останні вже з точним виміром часу. Погода радувала з самого ранку, без палючого літнього сонця, але з комфортним теплом, а свіже повітря, насичене киснем, дозволяло турбодвигунам розкрити весь свій потенціал.

IMG_4525Увечері ж, всіх учасникам зібрали на майданчику ТЦ Київ для церемонії урочистого відкриття гонки і знайомства пілотів та глядачів, з подальшою виставкою автомобілів учасників та прес-конференцією топ пілотів. Єдиною обставиною, що трохи підмочила відчуття свята, став дощ. Забігаючи трохи наперед, слід визнати, що саме він і став основною інтригою недільних заїздів!

Якщо в суботу поділ був просто на дві групи, а пари формувалися за бажанням самих учасників, то в неділю вже був суворий поділ на класи:

STREET

IMG_8963Клас монопривідних автомобілів з обмеженою кількістю доробок і максимально дозволеним обсягом двигуна 2550 см3. Або ж з урахуванням коефіцієнтів на двигуни оснащені системами наддуву: 1.8 для турбо і 2 для компресорного. Так само є обмеження 235 мм по ширині гуми, зносостійкість не нижче TW 140, і по можливим доопрацюванням полегшення автомобіля. У кожному класі розгорнулося серйозне протистояння. Перший виїзд “сірої конячки” (під управлінням Валерія Шевельова), від якої ніхто не знав, чого очікувати – Lotus Elise зеленого кольору на Полтавський трек неабияк потріпав нерви в трьох класах. І якщо по мокрому покриттю передньопривідний Ford ST, пілотований Ігорем Нечипоруком, успішно огризався в перших двох заїздах, то на третьому, коли трек повністю висох, велика питома потужність відігралася за попередні програші.IMG_9061За підсумками гонки:

1-е місце завоював Шевельов Валерій/ Lotus Elise 1:45.00

2-е місце Нечипорук Ігор/ Ford Fiesta ST 1:48.27

3-е місце Гуцул Костянтин/ Honda s2000 1:49.85

2WD

IMG_8990Старший монопривідний клас, в якому їдуть потужні автомобілі без обмежень за обсягом, але з обмеженням по індексу гуми TW 140. Заборонено установка моторів з інших марок авто і не серійних деталей систем наддуву.

Впевнену перемогу здобув Миклуха Олег на BMW E36M, який і по мокрому треку ледь ледь поступався передньопривідним побратимам, а по сухому в черговий раз довів свою майстерність і право на перше місце в класі. Друге місце – всюдисущий Валерій Шевельов на Lotus. Третє виборов наш головний редактор, Вадим Гришин, який виступав на орендованому авто, яке йому повністю незнайоме.

IMG_9055Розподіл по місцях:

1-е місце Миклуха Олег/ BMW E36 1:45.25

2-е місце Шевельов Валерій/ Lotus Elise 1:46.96

3-е місце Гришин Вадим/ Renault Megane RS 1:48.66

AWD

IMG_9001Клас повнопривідних автомобілів з обмеженою кількістю доробок. Заборонено встановлювати не сток турбу, гуму шириною більше 255 мм. і індексом TW нижче 140. Дозволяються доопрацювання підвіски, гальмівної системи, установка метанолу.

Тут зійшлися в самій запеклій боротьбі два Mitsubishi Lancer Evolution 9 покоління: яскраво зеленого і небесно блакитного кольорів. Парадокс полягав у тому, що сума двох кращих кіл цих автомобілів збігалася до сотих! У підсумку перемога пішла до зеленого, який до того ж показав найкращий час двох кіл в абсолютному заліку.

IMG_9072Розподіл по місцях:

1-е місце Погасий Артем/ Mitsubishi EVO IX 1:41.02

2-е місце Мансуров Артур/ Mitsubishi EVO IX 1:42.33

3-е місце Гуськов Ярослав/ Mitsubishi EVO IX 1:43.34

PROSPORT

IMG_8672Клас з необмеженою кількістю доробок. В цьому класі можуть їхати виключно автомобілі з приводом на одну вісь.

У ProSport старий боєць BMW E30, яким керував Острога Антон, з трилітровим компресорним двигуном, випередив і свого онука, BMW М3 в кузові Е92 на якому виступали два пілоти, Баришніков Іван і Бородай Олександр, і того самого забіяку з туманного альбіону, що забрав друге місце. Цей же BMW E30 показав новий рекордний час кола в моноприводі – 00:51,83.

IMG_9066Розподіл по місцях:

1-е місце Острога Антон/ BMW 330 1:43.78

2-е місце Шевельов Валерій/ Lotus Elise 1:45.51

3-е місце Бородай Олександр/ BMW M3 1:46.03

SUPERSPORT

IMG_8830Анлім клас. В цьому класі можна все що не суперечить безпеці авто та пілота. Брати участь можна як моно приводним так і повнопривідним авто.

Однією з найбільш видовищних стала перша сесія в класі SuperSport. Тут, досвідчений раліст Пономаренко Сергій на чорному бойовому Mitsubishi Lancer Evolution Х, нав’язав свою «брудну» боротьбу. Ні ні, fair play змагання він не порушив, просто під час дощу, виїжджаючи на трек після зрізки – на треку залишалися земляні сліди. Дуже шкода, що на шляху до ймовірної перемоги цього пілота встав паркан, тому що дивитися за його проїздами було дуже захоплююче! У підсумку перемогу в класі здобув Холодний Андрій на зеленому EVO IX з Дніпра.

IMG_9079Розподіл по місцях:

1-е місце Холодний Андрій/ Mitsubishi EVO IX 1:41.05

2-е місце Білогубцев Дмитро/ Subaru Impreza WRX STI 1:41.71

3-е місце Почтар Ігор/ Mitsubishi EVO IX 1:43.43

IMG_8740Не зважаючи на примхи погоди, навіть коли додаток з прогнозом в п’ятницю і суботу вдень передбачав опади, було сухо. А ось в неділю вранці небо втомилось себе стримувати і пролилося на трек рясним дощем, що відразу збільшило час проходження кола на кілька секунд. Передньопривідні автомобілі отримали невелику перевагу перед задньопривідними і повнопривідними, які практично в кожному повороті радували глядачів ефектним проходженням в контрольованому заносі. Однак варто зазначити, що і з переднім приводом трек був досить підступний, особливо на другому проїзді, коли дощ ніби припинився, і покриття наче почало підсихати, при цьому залишаючись підступно слизьким на деяких ділянках. На жаль, це й зіграло злий жарт з деякими учасниками, які увірувавши в сухий асфальт і сильний зачіп закінчували заїзд жорстким гальмуванням о тверді перешкоди. Але, мабуть, ще більш сумно було тим, у кого мотор просто закінчувався не витримавши напруженої гонки.

Глядачам, яких до обіду набралася повна трибуна, не заважав ні дощ, ні прохолодна погода. Люди цілими сім’ями приходили подивитися на захоплюючі змагання, а щасливчики навіть виграли можливість проїхатися по треку на Lotus Elise!IMG_8785

У перервах між заїздами автомобілів глядачів розважали дівчата танцівниці – юні таланти Полтавщини. І звичайно ж, протягом всього дня не вщухали іскрометні жарти і їдкі коментарі ведучого.

Команда DreamCar також брала безпосередню участь, як в перегонах, в класах Street і 2WD (нашому головному редактору навіть на чужій машині вдалося піднятися на п’єдестал) так і в подіях навколо, забезпечуючи наших дорогих читачів якісними фото/відео та інформацією з самої гущі гоночного автомобільного життя.

Ще не встигне відновитися рівень адреналіну в крові у всіх учасників, як вже 1 травня буде відкрита реєстрація на другий етап Ltava Attack Series 2017 який пройде 14 травня.

orgХочемо висловити величезну подяку організатору серії Ltava Attack Series 2017 Приходько Андрію, який робить кожен раз не просто гонку, а автомобільне шоу і подію для всієї країни.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ