Бізнес по-японськи – новий Lexus ES презентовано на Пекінському автосалоні

Бізнес по-японськи – новий Lexus ES презентовано на Пекінському автосалоні

ПОДЕЛИТЬСЯ

Довгий час преміальний сегмент асоціювався виключно з німецької трійкою – Mercedes, BMW і Audi. Але 30-ть років тому концерн Toyota вирішив зазіхнути на німецький тріумвірат і створив дочірній бренд Lexus, який займається розробкою елітних авто.

Варто сказати, що подібним шляхом ідуть багато компаній. Але, мабуть, саме японська корпорація змогла не тільки нав’язати боротьбу, але і стати лідером продажів на багатьох ринках. Останнім приводом для радості шанувальників компанії стала презентація на Пекінському автосалоні моделі Lexus ES, яка скоро добереться до своїх покупців.

Lexus ES 5

Автомобіль майбутнього

Звичайно, це справа смаку, але дизайн Лексус ЄС чудово впишеться в будь-яку ситуацію. Художникам компанії вдалося намацати оптимальне поєднання форм, яке втілилося в сучасний стиль бренду. Елегантна радіаторна решітка сітчастої структури виконана в формі пісочного годинника. А головна оптика з хижим прищуром світлодіодних фар і ефектними «зазубринками» відмінно поєднується з фактурним переднім бампером.

У профіль середньорозмірний седан Lexus ES виглядає чудово за рахунок атлетичних бічних панелей, витончено оформленою лінії скління і вишуканого вирізу задніх стійок, що нагадує знаменитий «вигин Хоффмайстер». Корми моделі з акуратним спойлером, ажурним бампером і стильними світлодіодними ліхтарями, завершує гармонійний образ. Це дійсно дуже красивий автомобіль, що несе в собі нотки преміальності і спортивності, змішуючи їх в ідеальній пропорції.

Баланс стилю помітний і в салоні седана. Розкішні крісла оббиті натуральною шкірою, а під рукою – виключно м’який пластик або дорогий полірований метал. А спортивна версія F-sport отримає оригінальні вставки з бамбука і сидіння зі спортивним профілем. Приладова панель являє собою цифровий дисплей, який можна налаштувати на власний розсуд. А на центральній консолі розташувався 12,3-х дюймовий сенсорний екран, який має масу функцій.

Lexus ES 3

Гамма силових установок

Новий Lexus ES розроблений на глобальній платформі материнської компанії Toyota TNGA. Основною відмінністю від німецьких моделей стане те, що седан пропонується виключно з переднім приводом, в той час як європейські моделі пропонують заднеприводную або повнопривідну конфігурацію.

Стартова комплектація в Європі буде гібридної. Під капотом встановлений 2,5-ти літровий рядний бензиновий агрегат. У поєднанні з електродвигуном його потужність складе 215-ть сил. Під задніми сидіннями знаходиться батарея літій-іонних акумуляторів. Таке рішення дозволило заощадити місце, не зменшуючи багажне відділення. Модифікація здатна пересуватися виключно за рахунок електромотора, що дозволяє домогтися витрати палива в 4-ри літра в змішаному режимі.

Пізніше з’явиться двигун V6, об’ємом 3,5 літра. Цей мотор буде доступний як в стандартному, так і в гібридом виконанні. А в якості коробки передач очікується сучасний восьмиступінчастою автомат з подвійним зчепленням.

Lexus ES 1

Подарунок на Новий рік

Орієнтовно, початок продажів Лексус ЄС в Європі має відбутися вже в січні 2019 го. До українського дилера модель добереться трохи пізніше – навесні наступного року. Початкова ціна Lexus ES наближається до позначки 55 тисяч у.о., а багато укомплектовані комплектації цілком можуть підібратися до цифри 70 тисяч.

Lexus ES 2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ