Електричний Porsche Taycan: технічні характеристики

Електричний Porsche Taycan: технічні характеристики

ПОДЕЛИТЬСЯ

З наближенням прем’єри електричного первістка Porsche в мережі з’являється все більше інформації про моделі. Раніше Фотошпигуни вже розсекретили екстер’єр і салон Taycan, зараз Car Magazine опублікував інформацію про технічні характеристики і модифікаціях. Британські журналісти перебували в салоні електричного Taycan під час підйому на гору в Гудвуді.

Базовий Porsche Taycan отримав тягову батарею ємністю 80 кВт ∙ год, задній привід і електромотор потужністю 326 або 381 к.с. Над ним модифікація Taycan Carrera 4S з батарей на 96 кВт ∙ год, повним приводом і двома електродвигунами (по одному на кожній осі) сумарною потужністю 435 або 490 к.с.

Топова модель – Taycan Turbo – отримала батарею на 96 кВт ∙ год, два електромотори сумарною потужністю 626 к.с .: на передній осі з номінальною віддачею 218 л.с. і 300 Нм, на задній – 408 к.с. і 550 Нм. Максимальний крутний момент в 1000 Нм метрів досягається за 10 секунд. У кожного двигуна свій двоступеневий редуктор, ззаду встановлений диференціал з електронноуправляємой блокуванням. Літій-іонна батарея з рідинним охолодженням.

Споряджена маса Taycan Turbo – 2.1 тонни з них 650 кг важить акумуляторний блок LG, що складається з 408 осередків, укладених в 34 окремих модуля. Для розгону з місця до 100 км / год електрокару в такій модифікації потрібно 3.2 секунди, до 200 км / год – 10 секунд. Як пишуть британські журналісти, автомобіль здатний витримати десять граничних розгонів до 100 км / год або чотири прискорення до 200 км / год без втрати ефективності. Максимальна швидкість – 261 км / год.

Електросистема Porsche Taycan працює під напругою 800 В. Заряджати батарею електрокара можна буде від терміналу потужністю до 250 кВт. Розрахунковий запас ходу – 515 км по циклу NEDC. При використанні спеціальної швидкісної зарядної мережі всього за 4 хвилини батарея електрокара зможе заряджатися на додаткові 100 км.

Дорогі версії отримають пневматичну підвіску з активними стабілізаторами, повнокероване шасі і вуглець-керамічні гальма. Гальмами доведеться користуватися так само, як і на машинах з двигунами внутрішнього згоряння, можливості їзди в одну педаль у Taycan не буде. Пізніше в гамі з’явиться Taycan Turbo S з моторами потужністю 734 к.с. Також очікується задньопривідний Taycan GTS. З чуток, така модифікація вже розробляється.

У березні компанія почала прийом попередніх замовлень на електрокар. Як повідомлялося протягом тижня бажання стати власником електричного Porsche Taycan висловили понад 20 тисяч осіб у всьому світі. Випуск пілотних партій автомобіля вже стартував заводі Porsche в Цуффенхаузені. Компанія розраховує випускати до 60 тисяч електромобілів на рік.

Ціни на моделі початкового рівня будуть стартувати від $ 90 тисяч, на лінійку Taycan Turbo з $ 149 тисяч.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ