Стережись, Range Rover, – Jeep Grand Commander має серйозні плани на заможного...

Стережись, Range Rover, – Jeep Grand Commander має серйозні плани на заможного покупця

ПОДЕЛИТЬСЯ

Те, що різноманітні позашляховики поступово захоплюють автомобільний світ – очевидний факт. Досить лише згадати, що за останні пару років свої перші кросовери презентували такі далекі від цього сегмента компанії, як Jaguar, Lamborghini, Ferrari, Bentley і навіть Rolls Royce. Тому, в пошуках нових ніш, здатних зацікавити покупця, доводиться йти все далі і далі.

Втім, компанія Jeep не стала шукати щось дійсно унікальне. Просто американська фірма, що належить концерну Fiat, задалася своєрідним питанням: «чому наш бренд, який використовується як загальне значення для позашляховиків, не асоціюється з преміум-моделями»? Відомо, що левову частку ринку дорогих кросоверів займають виключно європейські автомобілі. В результаті керівництво компанії прийняло рішення про випуск кiтайського брата легендарного Grand Cherokee – Jeep Grand Commander.

Jeep 1

Розкіш чи бюджет?

Дизайн Джип Гранд Коммандер спробували зробити максимально пізнаваним для покупців. Фронтальна частина авто нагадує іменитих побратимів. Тут є все та ж вертикальна радіаторна решітка з вісьмома ребрами, вузькі світлодіодні фари і потужний передній бампер, відмінно гармонує з рельєфним капотом.

А при погляді в профіль розумієш, що Jeep Grand Commander є найбільшим позашляховиком компанії. Його колісна база серйозно збільшена для досягнення більшого комфорту і простору в салоні. Причому, куратори проекту заявляють про те, що в салоні буде знаходитися тря ряду сидінь, а на гальорці цілком зможуть влаштуватися і дорослі пасажири. Однак при цьому автомобіль складно назвати громіздким. Справа в тому, що загальна довжина авто не так велика за рахунок усіченого переднього і заднього свеса. Це обумовлено тим, що основний ринок для продажу Джип Гранд Коммандер – Китай, де перевантажені дороги і парковки змушують робити вибір на користь більш компактного авто.

Jeep 4

Підкапотний простір

Те, що основний пріоритет Jeep Grand Commander – китайський ринок, стає очевидно і по силовій установці, розташованої під капотом. Тут буде прописаний 2-х літровий турбований мотор, здатний видати близько 200 кінських сил. Більше інформації поки не представлено – автомобіль знаходиться на стадії проектування, і деякі деталі можуть помінятися. Однак основні принципи компанії в особі повного приводу і непоганий прохідності на бездоріжжі, обіцяють залишити непорушними.

Jeep 2

Все йде за планом

В даний час модель ще далека від свого споживача. Перший концепт в металі планують показати на автосалоні в Пекіні в квітні, і він буде являти собою розвиток концепції Yuntu, представленої роком раніше. Потім відбудеться стадія конструювання і тестування, а тільки потім позашляховик добереться в автосалони офіційного дилера. Початок продажів Jeep Grand Commander заплановано на кінець 2019 го / начало 2020 го року.

Як вже було сказано раніше, основним ринком збуту для моделі стане азіатський ринок. Можливо, модель добереться і до європейського сегмента, однак тут у компанії Fiat – довгограючі плани щодо долі Jeep. Справа в тому, що Grand Commander повинен стати лише першою пробної моделлю на грунті повнорозмірних позашляховиків. Саме на ньому планують «обкатати» деякі рішення і випробувати певні технології.

Для європейських досвідчених споживачів потім планується представити дві моделі Wagoneer і Grand Wagoneer, які прагнуть посісти в преміум-сегмент. Wagoneer буде більш спортивним і орієнтованим на розкіш, бачачи в конкурентах Range Rover Sport, в той час як Grand Wagoneer надасть ще більше місця і оснащення. Втілитися в життя ці плани повинні ближче до середини 2020-го року. Що ж, буде дуже цікаво поспостерігати за розвитком боротьби в цій області.

Jeep 3

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ