Еволюція електричок – керівництво Jaguar Land Rover планує запуск високопродуктивного кросовера I-pace...

Еволюція електричок – керівництво Jaguar Land Rover планує запуск високопродуктивного кросовера I-pace SVR

ПОДЕЛИТЬСЯ

З моменту передачі британський марок Ягуар і Ленд Ровер під крило індійських інвесторів Tata, справи у англійських автовиробників йдуть просто чудово. Land Rover успішно просувається в сегменті розкішних позашляховиків, розширюючи свій модельний ряд. Jaguar і зовсім відкрив для себе нові горизонти, випустивши перший в історії марки кросовер, а також електричний автомобіль I-pace. До того ж щосили трудиться спеціальний підрозділ SVR, що відповідає за розробку надпотужних і високопродуктивних моделей.

Нещодавно директор з планування Ханно Кірнер дав обширне інтерв’ю, де розповів про підготовку дебюті потужної версії електричного позашляховика. «Ми випустили Jaguar I-pace, який став дуже цікавий нашим покупцям. Ми плануємо розвивати цей успіх, запропонувавши шанувальникам марки нові модифікації ».

Різні принципи

В майбутньому електричний кросовер повинен отримати кілька оригінальних варіантів виконання. Залежно від того, яку спрямованість має Jaguar I-pace, буде пропонуватися індекс авто. Так, позашляхова варіація отримає приставку SVX, розкішна – SVA, а найпотужніша – SVR. Саме останній зараз приділено велику увагу. Уже почалися розробки форсованого електровнедорожніка, а також представлені знімки того, як він може виглядати після завершення робіт.

Дизайн Jaguar I-pace SVR виділяється за рахунок оригінального обважування. Потужний передній бампер зі значними отворами повітрязабірників, розширена решітка радіатора чорного кольору, збільшені колісні арки і легкосплавні диски темного відтінку. До всього, потужна модифікація отримає зменшений дорожній просвіт, а також великий спойлер, розташований на двері багажника.

При цьому Кірнер запевнив, що комфортабельність кросовера залишиться на колишньому рівні. «Ми хочемо зробити універсальну модель, здатну принести задоволення, як на гоночній трасі, так і на дорогах загального користування. Так що плавності ходу і зручності в салоні приділяється пильна увага ».

Потужність і динаміка

Головне метою Jaguar I-pace SVR стало підвищення динамічних характеристик. «Ми запитали себе, чи може електромобіль отримати приставку SVR і вирішили, що так. Після серйозних маніпуляцій з електричними моторами нам вдалося досягти розгону до сотні всього за 1,8 секунди. Зараз ми плануємо доведення шасі і рульового управління, щоб презентувати автомобіль нашим покупцям».

Ще одним важливим фактором при проектуванні Ягуар І-пейс СЗР стало правильний розподіл ваги. Представники компанії заявляють про те, що їм вдалося домогтися оптимальної развесовки, де співвідношення по осях складає 50/50. До всього, Кірнер заявив, що силова установка позашляховика повинна бути «м’якою і доброзичливою».

«Я турбуюся, що величезний крутний момент і продуктивність можуть бути занадто великими для непідготовлених водіїв. Може бути, нам потрібно накласти якісь обмеження. Швидше за все, це буде декілька режимів роботи двигуна – від громадянського до гоночного ».

Скоро в бій

Поки автомобіль ще знаходиться на стадії проектування і до старту продажів Jaguar I-pace SVR ще далеко. Очікується, що перші екземпляри будуть показані до кінця поточного року. Про те, чи з’явиться авто в Україні, інформації немає. Втім, сірі дилери завжди можуть здійснити поставки в країну. Ціна високопродуктивного Jaguar I-Pace SVR в Європі буде наближатися до позначки 90 тисяч у.о.

HyperFocal: 0
HyperFocal: 0

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ