Маленький, але дуже гордий кросовер

Маленький, але дуже гордий кросовер

ПОДЕЛИТЬСЯ

У той час як у багатьох маститих концернів вважається правилом хорошого тону зберігати всю інформацію про своїх моделях аж до їх безпосереднього дебюту, британська компанія Jaguar йде трохи іншим шляхом. Зовсім недавно представники форми розкрили практично всю інформацію про новий компактний позашляховик Jaguar I-pace, який покликаний стати суперником таким електричним кроссоверам як Tesla X, Audi E-tron або Mercedes EQC

jaguar 2

Робота над дизайном і внутрішнім оздобленням

У своєму розлогому інтерв’ю, керівник проекту, Ян Каллум, заявив, що в своїх фантазіях він уявляв собі автомобіль майбутнього і намагався поєднати цей образ з класичними автомобілями Ягуар. В результаті дизайн I-pace вийшов дійсно виразним, де кожен елемент є частиною загальної картини. Є навіть натяки на спорткар С-х75, особливо в частині передніх стійок. У стандартному варіанті будуть пропонуватися легкосплавні 18-ти дюймові колеса, а опціонально можна замовити і 22-х дюймові катки.

Габарити автомобіля будуть невеликими – довжина кросовера складе 4682 мм, що трохи коротше преміального німецького кросовера Porsche Macan. Однак, за рахунок того, що інженери примудрилися розтягнути колісну базу до 2990-ти мм, салон виявився досить просторим. На двох рядах сидінь зможуть розміститися п’ять дорослих пасажирів. Правда, третій людині на задньому ряду заважатиме центральний тунель. Конструктори вирішили розмістити в ньому все проводку авто. Зате місця для ніг іншим буде достатньо, а додаткового простору додасть панорамний дах. А позаду пасажирів буде розташований 656-ти літровий багажний відсік, який можна збільшити до показника 1453 літра, склавши сидіння. Причому, у електромобіля є і невелика 30-ти літрове відділення під капотом.

jaguar 4

Про комфорт доводиться говорити тільки в чудовому відмінюванні. Інтер’єр Jaguar I-pace і технічна начинка практично повністю перекочували з концепту. Інформаційно-розважальна система з мінімальними змінами перекочувала з недавно представленого Range Rover Velar. До того ж Ягуар І-пейс навчений створювати власну точку 4G забезпечує доступ в Інтернет до восьми пристроїв. Навігаційна система кросовера буде вивчати типові маршрути, використовуючи топографію і аналізуючи попередні поїздки, щоб пропонувати найбільш точні прогнози на майбутнє.

jaguar 3

Нововведення під капотом

Тут інженери компанії також мають свої козирі на руках. В якості двигуна буде представлена батарея, потужністю 90 кВт, що складається з 432 літієво-іонних елементів. Потужність такої установки складе 395 кінських сил при 696-ти нм крутного моменту. Це дозволить кросоверу розігнатися до швидкості 100 км / ч вже через 4,6 секунди. На експрес-зарядку акумуляторів до 80-ти відсоткового рівня йде всього 40 хвилин. У той же час, навіть від будинкової мережі він здатний відновити заряд за 10-ть годин.

Вага Jaguar I-Pace – близько 2,1 тонни, але ця маса не відчувається через грамотно спланованої системи приводу. Кросовер має двома електромоторами, кожен з яких відповідає за свою вісь. Плюс, розподіл ваги в пропорції 50/50 теж дозволяє поліпшити керованість, так само як і низький центр ваги (на 130 мм нижче, ніж у F-Pace). А компактна компоновка дозволяє вигадати більше місця для пасажирів, про що писалося вище.

jaguar 5

Перші дані

Вже відома навіть ціна Jaguar I-Pace. Початкова вартість авто складе приблизно 80-т тисяч у.о. за стандартну комплектацію S, а також 90 або 100 за модифікації SE або HSE. Представники концерну вже приймають замовлення. До українського ринку автомобіль може дістатися тільки до кінця року, проте точної інформації про його появу і потенційної вартості поки немає.

jaguar 6

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ