Поміняю M на N – Hyundai готується порадувати автолюбителів парою гарячих хетчбеків

Поміняю M на N – Hyundai готується порадувати автолюбителів парою гарячих хетчбеків

ПОДЕЛИТЬСЯ

Свого часу середньорозмірний хетчбек Kia C`eed був справжнім проривом для корейського концерну Hyundai-Kia. Справжній «європейський» автомобіль, розроблений в Старому Світі і призначений для примхливих європейських автолюбителів. Поступово до цієї концепції звикли і почали сприймати такий підхід як належне. І тоді корейська фірма зробила ще один крок – відкрила підрозділ N, що займається розробкою заряджених хетчбеків.

Причому підійшли вони до цього питання дуже ретельно. Перш за все, компанії вдалося переманити до своїх лав Альберта Біерманна, який раніше очолював знамените підрозділ M від баварського концерну BMW. Першим дітищем спільної роботи стала модель Veloster N, яка була схвально прийнята автомобільної громадськістю. І вже в цьому році в N-рядах очікується поповнення. Зовсім скоро з’явиться хетчбек i30 N Fastback, а потім i20 N, який буде конкурувати з новим Ford Fiesta ST.

Hyundai 5

На тестах

Зараз форсована модель вже намотує кола на тестовому треку, де її і відобразили фотографи. Втім, в мережі є знімки того, як буде виглядати вже готова модель. Автомобіль отримає додатковий аеродинамічний обвіс, розширені колісні арки і бічні пороги. Нижня кромка переднього бампера отримала тонку червону підводку, яка триває на профілі авто і натякає нам про те, що перед нами «гаряча» версія. До всього, корми автомобіля обзавелася спойлером оригінальної конструкції, пофарбованим в чорний колір.

В якості силової установки вибрали 2-х літровий мотор з турбонаддувом, з якого вдалося зняти близько 300 кінських сил. При цьому Біерманн заявив, що такі технічні характеристики Hyundai i30 N Fastback не є межею. «У процесі розробки нам вдалося зняти близько 380-ти сил з цього ж блоку» – заявив начальник відділу: «але було вирішено знизити потужність на догоду еластичності і довговічності мотора. Тепер він має відмінну віддачею у всьому діапазоні оборотів і непоганим ресурсом в порівнянні з конкурентами ».

Правда, конкурентів не так багато. Адже німецькі опоненти в особі Audi RS3 або Mercedes AMG A45 розташовують моторами, що видають понад 400 сил. Але Біерманн пояснив все досить просто. «Ми робимо лише перші кроки в цьому напрямку. До того ж вартість авто не захмарно висока, як у німецьких моделей. Запевняю, що нас чекають відмінні перспективи, адже ми будемо розширювати свою лінійку потужних хетчбеків і далі ».

Hyundai 3

На допомогу основному гравцеві

Паралельно з запуском моделі С-класу планується випуск маленького форсованого автомобіля, здатного скласти конкуренцію Ford Fiesta ST. Невеликий корейський хетчбек матиме індекс i20 N і боротися за покупця з популярними моделями в особі Polo GTI, Fiesta ST, Peugeot 208.

Під капотом компактного авто буде встановлений 1,6-ти літровий бензиновий мотор, оснащений турбіною. Його вихідна потужність складе близько 200 сил. Агрегат буде працювати спільно з переднім приводом, а для поліпшення керованості машину оснастять електронним диференціалом. До всього, буде істотно перероблена ходова частина, що отримала жорсткіші пружини для кращого проходження поворотів.

Hyundai 2

Перспективи розвитку

Обидві моделі мають з’явитися на європейському ринку вже в наступному році. Концерн поки не розкриває дані щодо ціни Hyundai i30 N, але говорить про те, що вона буде нижче, ніж у конкурентів. Що до планів просування на ринку України, то тут не все ясно. Все залежить від того, наскільки вітчизняні покупці будуть зацікавлені в дебюті моделей. Якщо буде простежуватися попит, то компанія завезе гарячі хетчбеки і до українського дилера.

Hyundai 4

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ