Скiлькi коштуе гаряче – Hyundai показали заряджену версію хетчбека i30

Скiлькi коштуе гаряче – Hyundai показали заряджену версію хетчбека i30

ПОДЕЛИТЬСЯ

Корейські концерни вже давно готові змагатися з іменитими японськими і європейськими конкурентами в плані якості та оснащення своїх моделей. У деяких аспектах навіть перевершувати їх, на що вказують позитивні темпи продажів хетчбеків і седанів різного класу. Однак, якщо мова заходить про спорткарах або просто «заряджених» модифікаціях, то тут у компаній спостерігається певний дефіцит.

Маркетологи концерну Hyundai-Kia звернули увагу на цей недолік і вирішили взятися за справу серйозно. Сьогодні на Нюрбургринзі намотує кола оновлена версія хетчбека Hyundai i30 N, яка незабаром потрапить у вільний доступ.

Модний обвіс

Як і належить, форсована модифікація буде оснащуватися спортивним обвісом, який додасть агресивності вигляду авто. Передній і задній бампери оригінальної конструкції зі збільшеними дифузорами. Це дозволяє досягти більш інтенсивного охолодження двигуна і гальмівних механізмів.

Корми також отримала стильний спойлер, здатний видати додаткову притискну силу на максимальних швидкостях. Центральна частина бампера має оригінальну червону підводку, а з боків визирають хромовані патрубки вихлопної системи.

Салон Hyundai i30 N залишився практично ідентичний цивільної версії: тільки з’явилися спортивні крісла з розвиненою бічною підтримкою. В іншому оснащення орієнтоване на комфорт – інформативна приладова панель з двома циферблатами (розміщений спеціальний індикатор для своєчасного перемикання передач), кермо трьохспиці в шкіряній оплітці і фірмовий мультимедійний комплекс. Правда, в цій версії він здатний відтворювати дані телеметрії, вираховувати час кола, а також показники бічних і поздовжніх перевантажень.

Hyundai i30 N 2

Великі тести невеликого хетчбека

В процесі розробки пілоти компанії намотали більше 420 кіл на 19-ти кілометрової Нордшляйфе всього за чотири тижні. Причому мотор експлуатувався в граничних режимах. За заявами представників компанії це еквівалентно пробігу в 80 тисяч в цивільному режимі. А настройки підвіски і керованості опрацьовувалися на знаменитій трасі Нюрбургринг.

Під капотом моделі розташувався 2-х літровий турбований двигун, потужністю 275 кінських сил і здатний видати 353 Нм крутного моменту. До всього, авто отримало адаптивну підвіску, а також диференціал з обмеженим ковзанням, щоб привнести нотки азарту та спортивності в управління авто. Для мотора доступний спеціальний Launch-control, який дозволяє досягти максимально динамічного розгону.

При цьому автомобіль має масу можливостей для налаштування. Водій може відрегулювати під себе чутливість педалі газу, жорсткість пружин, систему контролю стійкості, а також гостроту рульового управління. Можна вибрати з 4-х уже доступних режимів: Eco, Normal, Sport або N – останній розроблений спеціально для треку.

Скоро вихід

Початок продажів модернізованого Hyundai i30 N очікується на європейському ринку вже на початку літа цього року. Трохи пізніше модель добереться до українського покупця. Остаточна вартість ще не оголошена, проте очікується, що ціна Hyundai i30 N не перевищуватиме позначку 45 тисяч у.о.

Hyundai i30 N 3

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ