Майбутнє сьогодні – Huindai Nexo претендує на інноваційний підхід в автомобільному світі

Майбутнє сьогодні – Huindai Nexo претендує на інноваційний підхід в автомобільному світі

ПОДЕЛИТЬСЯ

Міжнародна виставка Consumer Electronics Show (CES) продовжує підносити свої сюрпризи. Наприклад, на цьому тижні був презентований позашляховик на паливних елементах Hyundai Nexo. Середньорозмірний кросовер повинен стати наступником моделі Tucson (ix35), популярноi на ринках країн Азії і Східної Європи.

Але замість стандартних ДВС, які працюють на нафтопродуктах, кросовер буде використовувати як паливо водень. Основним плюсом такого підходу стане те, що запаси палива практично невичерпні, а викиди від його згоряння не завдають шкоди навколишньому середовищу. Поки ще не оголошені всі технічні характеристики Hyundai Nexo, але вже відомі деякі дані. Так, запас ходу на одній заправці у тестових зразків склав майже 600 км. Очікується, що серійні версії, представлені вже в наступному році, будуть в змозі подолати 800 км без дозаправки.

hyundai-nexo-5

Наш девіз – футуризм

Новий Хендай Нексо є воістину автомобілем майбутнього, поєднуючи в собі яскравий футуристичний дизайн, сучасні силові установки та новітні технології допомоги водієві. До слова, з точки зору дизайну, Nexo багато в чому ідентичний автомобілю, який був показаний на торішньому автосалоні в Женеві і натхненного концепцією FEI 2017 року.

Але основним приводом для гордості корейських інженерів став цілий набір систем підтримки водія, який довів рівень автоматизації практично до 4-го ступеню. Першою, такою, що заслуговує уваги опцією, став спеціальний екран, розміщений на центральній консолі, який взаємодіє з системою моніторингу сліпих зон. Саме на нього виводиться картинка, яку не бачить водій зі свого місця. Корейський концерн називає такий крок інноваційним, оскільки, на відміну від камери Honda Lane Watch вона охоплює обидві сторони автомобіля.

Другою новинкою стала система утримання автомобіля в смузі. В принципі, така технологія вже не нова для інших авто, але спеціальна програма дозволяє утримувати Hyundai Nexo на смузі між 0-145 км / ч як по шосе, так і по вулицях міста. Технологія по суті стає напівавтономним режимом, коли автомобіль здатний їхати самостійно при мінімальному контролю з боку пілота.

hyundai-nexo-2

Дистанційна інтелектуальна підтримка парковки – ще одна нова функція яка дебютувала на Хендай Нексо. Вона дозволяє автомобілю автономно паркуватися або виїжджати з паркувального місця або гаража без водія. Власнику досить лише натиснути відповідну кнопку – все інше машина зробить самостійно.

Уваги заслуговує і так званий «інтелектуальний персональний кокпіт», який також відноситься до технологій Hyundai Nexo. Він використовує певні напрацювання штучного інтелекту (AI) для виконання команд і функцій за допомогою голосового управління, дозволяючи водієві регулювати температуру в салоні або відкривати люк в даху, а також більш складні завдання. До таких відноситься включення світла в підключеному будинку або можливість програти пісню, яку слухають в автомобілі, через домашню аудіосистему.

Інженери компанії заявляють, що така система може виконати відразу кілька команд, використовуючи приклад драйвера, який запитує про погоду на завтра і просить одночасно включити світло у вітальні. Система може розпізнати дві окремі завдання і виконати їх.

hyundai-nexo-4

І нарешті, інтелектуальний помічник Hyundau Nexo моніторить стан водія, грунтуючись на показниках пульсу пілота. При перевищенні стресового порога система може надати онлайн-консультацію з лікарем або зробити освітлення в салоні «більш м’яким і розслаблюючим».

Чи добереться?

Нажаль, до України такий автомобіль не добереться – в країні просто немає інфраструктури для його заправки. Втім, не буде його і в Австралії і навіть Азії. Однак даний концепт дає уявлення про те, як буде змінюватися автомобільний світ в найближчі роки і чого нам чекати від машин майбутнього.

hyundai-nexo-3

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ