Преміальна модель DS 8 збирається потіснити німецьких конкурентів

Преміальна модель DS 8 збирається потіснити німецьких конкурентів

ПОДЕЛИТЬСЯ

Преміальний сегмент – досить цікава штука. Для того щоб успішно відчувати себе в цій області, недостатньо просто створити хорошу машину. Мало навіть створити кращий за всіма параметрами автомобіль. Він повинен володіти своєрідним ореолом таємничості та елітарності. У власників, які придбають таке авто, має бути стійке відчуття, що вони зробили все вкрай вірно.

Свого часу ринок елітних авто окупували німецькі виробники. В кінці 90-х Тойота спробувала порушити цей спокій, проте успіх до неї прийшов лише після того, як був створений окремий бренд Lexus, орієнтований виключно на розкішні моделі. Схожим шляхом сьогодні йде французький виробник Citroen, який виділив окремий суб-бренд DS, покликаний конкурувати з елітними авто.

ds_8_-2

Оригінальний початок

Ідея випустити розкішний автомобіль, що змагається з BMW 5-series, прийшла досить несподівано. Про це повідав віце-президент DS Ерік Аподе. «Ми проаналізували поточний ринок і прийшли до висновку, що сегмент класичних універсалів скорочується. Вони поступаються місцем звичайним кроссоверам. Але ми вирішили зіграти на цьому, зробивши гарний і дійсно елітний автомобіль ».

Очікується, що модель буде називатися DS 8 і складе конкуренцію німецьким виробникам. Оригінальний зовнішній вигляд підкреслюють стильні прямокутні фари, що є сусідами з фактурної радіаторної гратами. Хромована окантовка деталі відмінно поєднується з фактурним бампером і витонченим протитуманними вогнями Г-подібної форми.

Особливо виграшно DS 8 виглядає при погляді в профіль. Плавні обводи кузова гармоніюють з елегантними сріблястими вставками на даху і в нижній частині дверей. Оригінальні легкосплавні диски оселилися в м’язистих колісних арках, а замасковані задні стійки разом з похилою лінією даху, створюють динамічний образ спортивного авто.

Що відносно салону DS 8, то подробиць про інтер’єр поки немає. Але Ерік Аподе зробив кілька серйозних заяв. «Ми позиціонуємо себе як єдиний французький бренд, що конкурує з німецькими виробниками на такому рівні. І поняття преміум для нас не просто порожній звук. Автомобіль отримає масу оригінальних опцій, включаючи просунуту мультимедійну систему, можливість автономного управління та новітні системи безпеки ».

ds_8_-3

Технічна частина

При розробці ДС 8 за основу був узятий недавно випущений Пежо 508. Саме на його базі розроблена нова модель. Візок з індексом ОМР 2 може бути оснащена широкою лінійкою моторів. Під капотом будуть встановлені 1,6-ти літрові бензинові мотори з технологією Pure Tech або турбовані дизельні агрегати blue HDi, об’ємом 2 літри.

До всього, французькі інженери планують проявити себе на гібридному терені. Трохи пізніше очікується поява версії E-Tense, організованої за системою «м’якого» гібрида, раніше випробуваної на кросовері Crossback. На відміну від позашляховика, універсал буде поставлятися тільки в передньопривідному виконанні, а запас ходу виключно на електричній тязі складе 65 кілометрів.

Трохи до дебюту

Ерік Аподе сказав про те, що екстер’єр автомобіля вже опрацьований до дрібниць, а технічна частина не стане складністю. Тому можна говорити про швидке дебюті універсалу. Початок продажів DS 8 хочуть приурочити до 65-ти річчя з моменту появи оригінальної Citroen DS. Це означає, що модель планують показати до 2020-го року. Ціна ДС 8 ще не озвучена, проте очікується, що вартість моделі буде близько 40-44-х тисяч євро.

ds_8_-4

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ