Citroen. А чи будуть справжні великі автомобілі?

Citroen. А чи будуть справжні великі автомобілі?

ПОДЕЛИТЬСЯ
Концепт CXperience Citroen
Концепт CXperience Citroen

Будемо вірити обіцянкам босів: Citroen побудує великий флагманський седан, але не раніше, ніж скористається зростаючим попитом на кросовери і хетчбеки.


Великий Сітроен живий. Йому просто потрібен перепочинок, щоб набратися сил і підготувати воістину феєричне повернення. У цьому запевнила всіх топ менеджер Citroen Лінда Джексон.

«Виробництво C5 припинилося в 2017 році», – говорить вона. «Ми замінимо його. Нам потрібен великий автомобіль, якщо ми прагнемо бути в лізі найбільших автовиробників. Але зараз це не пріоритет. Зараз потрібно задовольнити зростаючий споживчий попит на міські кросовери ».

CXperience Citroen
Топ менеджер Citroen Линда Джексон
  • Зелене світло кроссоверам

Зараз у Великобританії запускаються продажу C3 Aircross. І результати попередніх замовлень обнадіюють керівництво, підтверджуючи правильність обраного напрямку розвитку. По всій Європі, де вже відкриті продажі протягом трьох місяців, C3 розходиться як гарячі пиріжки з полиці. Дилерські продажу йдуть нарівні з конкурентами цього міні-кросовера.

У Китаї, тим часом, Citroen тільки недавно випустив на ринок C5 Aircross. Незважаючи на те, що китайський ринок, віддаючи данину моді, повертається до позашляховиків і кросоверів, любов до великих седанам і раніше сильна. У минулому році Citroen втратив 47,3% продажів через цю набирає обертів тенденції. C5 Aircross покликаний вирішити цю проблему. Незважаючи на те, що в 2017 році він був випущений на ринок тільки в листопаді, і продається тільки 3 місяці, його обсяг склав близько 42% всіх Citroen, проданих в Китаї.

8083

Таким чином, стає зрозумілим, чому вся увага зараз звернена в першу чергу на кросовери. Пріоритетом для компанії зараз є запуск C3 Aircross в Китаї, а C5 Aircross в Європі.

  • Розвиток хетчбеків

C4 Cactus повинен був отримати трохи менше дивацтв в дизайні і конкурувати на ринку з VW Golf. Джексон нагадала, що Cactus був запущений, коли у Citroen не було кросовера, тому йому довелося прицілитися на Renault Capturs. Але тепер у нього є версія Aircross.

Тим часом виробництво C4, автомобіля, забутого більшістю клієнтів, зупиняється. C4 зараз знаходиться в кінці свого життя, в той час як C4 Cactus потребував оновлення, перебуваючи в середині свого життєвого циклу, тому розробники кинули свої сили на оновлення дизайну і створення комфорту Cactus, щоб залучити клієнтів хетчбека.

Концепт CXperience Citroen

Зовнішня реновація менш помітна, ніж внутрішні поліпшення: нові матеріали обробки салону, нові крісла, звукоізоляція і ексклюзивна підвіска «прогресивні гідравлічні подушки».

Остаточна заміна Cactus буде одним з менш радикальних кроків у розвитку модельного ряду хетчбеків Citroen. «У нас готується нова пропозиція по заміні як C4, так і Cactus. Сегмент хетчбеків консервативний, тому ми підходимо до цієї заміни з обережністю».

  • Успішні попередники

На ринку вже успішно продаються старші брати майбутнього седана, які обійшли своїх найближчих конкурентів завдяки більш високому рівню дизайнерського таланту C3, C3 Aircross і C5 Aircross.

7654

  • Що за птах великий флагманський седан?

«У нас повинен бути великий автомобіль для Citroen», – додає Джексон. «Щоб зміцнювати свої позиції в лізі великих світових виробників, нам потрібен повний модельний ряд: від компактних автомобілів до середньорозмірних і великих моделей, як легкових так і кросоверів». Стиль нового флагманського седана буде навіяний мотивами концепту CXperience, хоча він колись був створений тільки для демонстрації технологічних новинок Citroen.

«Ми ніколи не придумаємо нічого традиційного»

Citroen конкурує в дизайні з дуже сильними корейцями, японцями, Renault і Ford. Тому їм потрібен «виділяється на загальному тлі дизайн. І ми постараємося стати еталоном комфорту для загальнодоступних брендів ». Топ менеджер пообіцяла, що новий седан «зможе запропонувати споживачам щось нове».

Лінда Джексон заявила, що: «Підхід до розробки флагманського седана буде незвичайним. Коли створюєш нову модель, звичайно, розраховуєш, що вона сподобається як можна більшій кількості людей ». Але в даному випадку підхід кардинально відрізняється від традиційного. Розробники готові до варіанту розвитку подій, коли в оцінці нової концепції дизайну споживачі розійдуться в думках. «Але ми будемо задоволені результатом, якщо кількість поціновувачів нашого нового дизайну буде більше, ніж скептиків».

Концепт CXperience Citroen

  • На шкоду електрифікації та автономності

У підході до електрифікації також проявляється певна обережність. Найближчим часом не планується ніякого нового електрокара. Замість цього майже для всього модельного ряду буде пропонуватися силова установка на вибір: EV, бензин, дизель або плагін гібрид (PHEV). Версія платформи PSA EMP2 з цими варіантами вже знаходиться в розробці.

Джексон також не вважає, що Citroen повинен поспішати з розробкою автономних автомобілів. Перший безпілотний Citroen 5 рівня автономності з’явиться не раніше 2023 – 2024 років.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ