Китай краще преміальної Європи? Ось, що пропонує позашляховик Byton SUV

Китай краще преміальної Європи? Ось, що пропонує позашляховик Byton SUV

ПОДЕЛИТЬСЯ

Про економічної потужності Китаю вже сказано чимало. Поступово автомобілі з Піднебесної заполонили сегмент дешевих авто. Однак тепер компаніям здається цього недостатньо. Вони переманюють до себе відомих європейських фахівців і створюють відмінний продукт, здатний змагатися з самими розкішними європейськими моделями. Яскравим прикладом тому є позашляховик Byton SUV.

Byton 3

Витік мізків

Історія почалася з того, що компанія Байтон змогла зацікавити головного інженера Alpine і Renault Sport Девіда Двахіга для роботи над своєю моделлю. Раніше він керував розробкою і розробкою спортивного автомобіля Alpine A110, але тепер він приєднався до каліфорнійського відділення Byton як його віце-президента. Саме на нього покладається завдання по доведенню шасі кросовера.

А за «інформаційне наповнення» відповідав колишній автономний керуючий бос Google Кріс Урмсон і кілька піонерів автономної автомобільної промисловості. В результаті авто здатне похвалитися 4-м рівнем автономії, що означає, що позашляховик зможе управляти собою без будь-яких команд водія.

Але чудеса починаються ще до їзди по дорогах. Масивний позашляховик (розміром 48500 мм в довжину, 1940 мм в ширину і 1650 мм у висоту) укомплектований 22-х дюймовими колесами і «розумною» системою головного світлодіодного світла «Smart Surface» .Замість дверних ручок кросовер має камерами розпізнавання осіб, які перевіряють біометричні дані, і відкривають двері тільки авторизованим користувачам.

Інтер’єр Byton SUV теж здатний здивувати. На всю передню панель простягнувся 1250-міліметровий «Загальний дисплей», на який можна виводить найрізноманітнішу інформацію. Він також використовується для показу зображень з трьох задніх камер: дві замінюють дзеркала крила, а третя встановлена в задній частині. Яскравість і колір фону дисплея автоматично налаштовуються відповідно до умов освітлення.

Byton 1

Також дисплей Shard Experience розпізнає жести і голосове управління або може управлятися додатком для смартфонів. Для задніх пасажирів теж передбачені екрани мультимедійної системи. Крім цього, на кожному сидінні встановлена камера розпізнавання осіб, яка ідентифікує користувача, і змінити індивідуальні настройки згідно його перевагам. Навіть на кермі є екран, куди виводиться інформація від навігаційної системи.

Byton 2

Екологічне пересування

Китайський кросовер буде повністю електричним і поставлятися в двох комплектаціях. Перша буде мати у своєму розпорядженні одним двигуном в 268 кінських сил і 400 н / м крутного моменту. Пропонується також і повнопривідна модифікація, де буде встановлено вже два електродвигуни, сумарною потужністю 470 сил при 710 н / м тяги. Запасу ходу на одній зарядці вистачить приблизно на 500 км.

До того ж авто буде максимально безпечним і включати в себе різні системи допомоги водія. До них відносяться різні камери, ультразвукові датчики, радар і лазерні сканери, які зможуть моніторити обстановку на дорозі і зберігати здоров’я пасажирів авто в критичний момент.

За словами представників концерну, Byton вже практично готовий до виробництва, а президент, Даніель Кірхерт, сказав, що незабаром після цього в серію підуть седан і MPV, розроблені на тій же платформі.

Цього року очікується поява тільки кросовера. У США старт продажів Байтон СУВ відбудеться вже в четвертому кварталі 2018 го, а його вартість становитиме близько 45 000 доларів.

Byton 5

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ